ارسال به دیگران پرینت

اصفهان | اصفهان، نصف جهان

گردشگران در عید فطر رکورد نوروز اصفهان را هم شکستند!

بازدید گردشگران از نصف جهان رکورد نوروز را شکست.

گردشگران در عید فطر رکورد نوروز اصفهان را هم شکستند!

اصفهان در عید فطر غرق در نوروزِ تابستانی!

بازدید گردشگران از نصف جهان رکورد نوروز را شکست.

اصفهان، نگین هنر و تاریخ ایران، در دومین روز از عید فطر، شاهد سیل عظیمی از گردشگران بود که رکورد بازدید نوروز را نیز پشت سر گذاشت. بنا بر گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، ورود مسافران به این شهر تاریخی لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار بازدیدها در عید فطر از بالاترین ارقام ثبت شده در نوروز فراتر رفته است.

فعالیت بدنسازی بانوان اصفهانی ممنوع اعلام شد!

این مقام مسئول با اشاره به آمار بازدید 57 هزار نفری در سومین روز از فروردین ماه، خاطرنشان کرد که در دومین روز از عید فطر، این رکورد شکسته شده و شاهد حضور پرشورتر مسافران در اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان بوده‌ایم.

ستاد سفر استان اصفهان که از روزهای قبل برای پذیرایی از گردشگران در ایام عید فطر آماده شده بود، پیش‌بینی می‌کرد که این حجم از استقبال تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

اصفهان با دارا بودن بیش از 22 هزار اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی و جهانی، 600 خانه تاریخی و جاذبه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، طبیعی و تفریحی، همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است. همچنین این استان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولید صنایع دستی ایران، 200 رشته از 299 رشته صنایع دستی کشور را به خود اختصاص داده و از این حیث نیز مقصدی جذاب برای علاقه‌مندان به هنر و ظرافت ایرانی محسوب می‌شود.

جذب این حجم از گردشگر در عید فطر، نویدبخش رونق دوباره صنعت گردشگری در اصفهان پس از فراز و نشیب‌های دوران کرونا است و امیدها را برای احیای این بخش مهم از اقتصاد استان زنده نگه می‌دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه