ارسال به دیگران پرینت

مدل مو | مدل مو سن بالا

وقتشه یک تنوعی به موهات بدی! | این مدل موها سن را بالاتر نشان می‌دهند!

مدل موی حلقه ای نوعی مدل موی قدیمی است که می تواند سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان دهد، خصوصا اگر خیلی مرتب آرایش شود. برخی از مدل های کوتاهی مو می توانند سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان دهند، به ویژه اگر بافت موهایتان ضخیم باشد.

وقتشه یک تنوعی به موهات بدی! | این مدل موها سن را بالاتر نشان می‌دهند!

این مدل موها سن را بالاتر نشان می‌دهند!

مدل موی حلقه ای نوعی مدل موی قدیمی است که می تواند سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان دهد، خصوصا اگر خیلی مرتب آرایش شود. برخی از مدل های کوتاهی مو می توانند سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان دهند، به ویژه اگر بافت موهایتان ضخیم باشد. 

 مو یکی از قسمت های چهره است که تاثیر زیادی بر زیبایی ما دارد. همان قسمتی ممکن است حتی زودتر از پوست علائم پیری را نشان دهد. علاوه بر رنگ موها، یکی دیگر از مواردی که می تواند موجب شود سن شما بالاتر از آنچه هست، به نظر برسد، مدل موهایتان است. در واقع برخی مدل های مو به جای اینکه موجب جوانتر و زیباتر شدن چهره شوند، باعث می شوند سن شما بالاتر از آنچه که هست، به نظر برسد. به گفته استایلیست ها، این 10 مدل مو موجب می شود چهره شما پیرتر به نظر برسد. پس از کوتاه کردن موهایتان به این مدل ها خودداری کنید!

1- مدل موی حلقه ای

مدل موی حلقه ای نوعی مدل موی قدیمی است که می تواند سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان دهد، خصوصا اگر خیلی مرتب آرایش شود. به جای انتخاب چنین مدل مویی موهایتان را با حلقه های نامرتب و به هم ریخته حالت دهید، تا جوان تر و شیک تر به نظر برسید.

1

2- موهای کوتاه و صاف

موهای کوتاه در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند. اما برخی از مدل های کوتاهی مو می توانند سن شما را بالاتر از آنچه که هست، نشان دهند، به ویژه اگر بافت موهایتان ضخیم باشد. برخی سبک ها مانند کوتاهی موهای صاف با قد ثابت یا کوتاهی موی بسیار پف‌کرده به صورت پیکسی برعیوب مو مانند نازکی یا ضخامت بیش از حد تاکید می کنند و ممکن است سن شما را بالا ببرند. پیش از هر کاری مطمئن شوید مدلی که انتخاب می کنید با فرم صورت و بافت مو متناسب باشد.

این هوش مصنوعی مدل موی ایده‌آل برایت انتخاب می کند + فیلم

1

3- موهای خیلی بلند

مدل موی بسیار بلند نه تنها زیبا نیست، بلکه می تواند شما را بزرگتر از سن واقعیتان نشان دهد. اگر به موهای کوتاه علاقه ندارید، می توانید موهایتان را به صورت لایه لایه و زیبا کوتاه کنید. طوری که قد موهایتان متناسب با قد، چهره و استایلتان باشد.

1

4- چتری های ضخیم و صاف

چتری می تواند به موهای شما یک استایل مد روز ببخشد. با این حال، اگر به درستی اجرا نشود، ممکن است به جای زیباتر شدن چهره موجب پیرتر به نظر رسیدن شما شود. توصیه می شود از کوتاه کردن موها به شکل چتری های ضخیم، صاف، گرد و هم اندازه خودداری کنید. خصوصا اگر حالت موهایتان وز است و برای حالت دادن به آن نیاز به ابزارهایی همچون سشوار دارید.

1

5- چتری های نازک و کوتاه

قانون چتری برای موهای نازک و کوتاه نیز صدق می کند؛ زیرا این نوع چتری نیز مایل است بر کمبود حجم موهای نازک شما تاکید کند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید موهایتان را به شکل چتری کوتاه کنید. شما باید بهترین مدل چتری را متناسب با بافت و حالت موهایتان پیدا کنید.

1

6- موهای نازک و صاف

یک مدل موی نازک و صاف بیش از هر چیز دیگری موجب پیرتر به نظر رسیدن شما می شود. با افزایش سن، موهای ما ضخامت طبیعی خود را از دست می‌دهند. پس بهتر است موهای صاف خود را به صورت لایه لایه کوتاه کنید تا بیش از حد صاف به نظر نرسند. می توانید از محصولات حالت دهنده مانند موس مو، اسپری یا پودر نیز برای حجیم تر به نظر رسیدن موهایتان استفاده کنید.

1

7- موهای خشک شده در هوای آزاد

موج های ساحلی و موهای خشن ممکن است در جوانی جالب به نظر برسند، اما با افزایش سن، این نوع بافت‌ها می‌توانند موها را خشک و نامرتب جلوه دهند. به جای اینکه موهایتان را در هوای آزاد خشک کنید، به کمک سشوار آنها را حالت دهید.

1

8- موهای بیش از حد تیره

فقط مدل مو نیست که می تواند شما را پیرتر کند؛ رنگ مو نیز در این زمینه بسیار موثر است. از رنگ کردن موهایتان با رنگ های بسیار تیره خودداری کنید. رنگ هایی مانند مشکی یا قهوه ای تیره تضاد شدیدی با پوست و رنگ موهای طبیعی ایجاد کرده و خطوط ظریف، چین و چروک ها، لکه های خورشیدی و ناهمواری رنگدانه ها را بیش از حد نمایان می کنند.

1

9- موهای خیلی روشن

اگر قصد روشن کردن موهایتان را دارید، سعی کنید آن را یک یا دو درجه روشن کنید و از رنگ کردن موها با رنگ های خیلی روشن، هایلایت های زیاد و رنگ های نامتناسب با رنگ پوستتان خودداری کنید.

1

10- موهای آسیب دیده

حتی اگر موهای کاملاً خاکستری یا سفید را انتخاب می‌کنید، مهم است که آنها را صاف و هیدراته نگه دارید. فرقی ندارد چند سال داشته باشید، موهای آسیب‌دیده، پر از موخوره و بد رنگ سن شما را بالا می برند. تغذیه و مراقبت از پوست سر و بافت مو برای حفظ ظاهر جوان ضروری است. 

1

منبع : راهنماتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه