ارسال به دیگران پرینت

فدراسیون فوتبال ایران

مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون: قصه حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا جدی است | اگر مسئله مالکیت حل نشود هیچ کدام از باشگاه‌ها نمی‌توانند مجوز بگیرند

مصطفی زارعی مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه فوتبال برتر صحبتهای مهمی را پیرامون لایسنس پرسپولیس و استقلال انجام داد که بوی حذف این دو تیم را بیشتر از همیشه به مشام هواداران این دو تیم می‌رساند.

مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون: قصه حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا جدی است | اگر مسئله مالکیت حل نشود هیچ کدام از باشگاه‌ها نمی‌توانند مجوز بگیرند

صحبتهای مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال خبر از حذف تلخ پرسپولیس و استقلال می‌دهد.

مصطفی زارعی مسئول مجوز حرفه‌ای فدراسیون با حضور در برنامه فوتبال برتر صحبتهای مهمی را پیرامون لایسنس پرسپولیس و استقلال انجام داد که بوی حذف این دو تیم را بیشتر از همیشه به مشام هواداران این دو تیم می‌رساند.

چند بدهی مانده که مدرک بفرستند
در این مدت اتفاقات خوبی افتاده و وزیر ورزش به این دو باشگاه کمک کرده و شش جلسه را برگزار کرده و برخی مشکلات این دو باشگاه برای اولین بار در تاریخ حل شده. مثلا استقلال بعد از مدتها با مالیات و بیمه به توافق رسیده و مشکلات حقوقی حل شده و اکثر بدهی‌ها تسویه شده و مدرک فرستادند. چند مدرک مانده که قرار است بفرستند.

ای اف سی مهلت بیشتری به ما داد
اما اتفاقات بد هم افتاده و بحث مالکیت تعیین تکلیف نشده است. این بدترین خبر ممکن است چون این موضوع تا ۲۰ فروردین مهلت داشت و از قبل ما رایزنی کردیم چون حدس زدیم مشکل حل نشود. سه هفته پیش مکاتبه کردیم و دوستان در ای اف سی متقاعد شدند تا پنجم اردیبهشت ماه که فرصت ارسال همه مدارک است، به ما فرصت بدهند.

۱۰ خرداد نگویید من عامل حذف نیستم
من احساس خطر میکنم و به مسئولانی که قرار است ۱۰ خرداد بگویند «من عامل حذف نیستم»، اگر کاری از دستشان برمی‌آید انجام دهند. فدراسیون در این مسئله ممیزی‌گر است و وزارت ورزش هم تلاش کرده و این موضوع فراتر از وزارت است.

هیچ کدام نمیتوانند مجوز بگیرند
اگر مسئله مالکیت حل نشود هیچ کدام از باشگاه‌ها نمی‌توانند مجوز بگیرند. فدراسیون در این صورت سه راه دارد: مجوز بدهد، ندهد یا به یکی بدهد. اگر بدهد هم ای اف سی باطل می‌کند و فدراسیون تعلیق می‌شود.

فقط بانک‌ها نباید تیمداری کنند؟
لیگ نخبگان ۴۰ میلیون دلار جوایز دارد و تیم قهرمان ۲۰ میلیون دلار جایزه دارد و ما چرا باشگاه‌هایمان را از این موضوع دور می‌کنیم؟ الان وضعیت کشور و دلار و اقتصاد خوب است و فقط بانک‌ها نباید تیمداری کنند؟

رایزنی تاج با ای ف سی غیرمنطقی است
اینکه میگویند آقای تاج برود رایزنی کند، اصلا در ادبیات ای اف سی جایی ندارد و این درخواست غیرمنطقی است. ما جنگی را شروع کردیم که جنگ خودمان با خودمان است و بازنده هم خودمانیم. نمی‌دانم واقعا چه کار می‌شود کرد. تکلیف من مشخص است و اگر مالکیت دو باشگاه درست نشود، من پیش از تصمیم‌گیری استعفا می‌دهم می‌روم. چون نمیخواهم مقابل هواداران قرار بگیرم.

قصه حذف پرسپولیس و استقلال جدی است
این قصه کاملا جدی است و امسال نمی‌شود با قول و قرار و من بمیرم تو بمیری مشکلات حل شود. امسال علاوه بر اینکه بحث مالکیت در مجوز حرفه‌ای آمده، این بحث در آیین نامه لیگ نخبگان هم آمده و گفته شده اگر دو تیم مالکیت مشترک داشته باشند نمیتوانند شرکت کنند.

 
منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه