ارسال به دیگران پرینت

دانشکده الزهرای بوشهر | جشن فارغ‌التحصیلی

واکنش دانشکده الزهرای بوشهر به کلیپ جشن فارغ‌التحصیلی: پیگیری قضایی می‌کنیم |دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده؛ قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد

رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود منابع مالی هیچ جشن فارغ‌التحصیلی دردانشکده الزهرا برگزار نشده و کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دانشگاه به صورت خودجوش برگزارشده و دانشگاه در جریان برگزاری آن هیچ نقشی نداشته است. حاجیانی ادامه داد: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد.

واکنش دانشکده الزهرای بوشهر به کلیپ جشن فارغ‌التحصیلی: پیگیری قضایی می‌کنیم |دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده؛ قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد
 رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است.
 
زهرا حاجیانی افزود: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود منابع مالی هیچ جشن فارغ‌التحصیلی دردانشکده الزهرا برگزار نشده و کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه  بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دانشگاه به صورت خودجوش برگزارشده و دانشگاه در جریان برگزاری آن هیچ نقشی نداشته است.
 
وی گفت: ۸ نفر ازدانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه با تهیه فرم لباس فارغ‌التحصیلی در بافت قدیم بوشهر اقدام کرده و بامیکس آن جشن با سردرب دانشگاه این موضوع را بوجود آورده‌اند.
 
حاجیانی ادامه داد: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد.
 
به گفته وی این دانشگاه پیگیری قضایی این فعالیت غیرقانونی را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه