ارسال به دیگران پرینت

فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

 فال شمع دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

 فال شمع دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

فال شمع دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال روزانه واقعی دوشنبه ۲۰ فروردین | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.​

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

فال شمع روزانه امروز متولدین فروردین

در فکر آن هستید که نقل مکان کنید و یا تغییراتی در خانه تان ایجاد کنید بنابراین این روزها زمان زیادی را باید درگیر اسباب کشی یا ایجاد تغییرات در خانه باشید اما نتیجه ی دلخواهی از آن خواهید گرفت. یکی از نزدیکانتان دچار مشکل مالی شده است و شاید بهتر باشد راهی پیدا کنید تا به صورت غیر مسقیم به او کمک کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین اردیبهشت

این روزها کمی بی انگیزه و خسته هستید شاید بهتر باشد چند روزی به خودتان استراحت بدهید زیرا در روزهای گذشته فشار کاری زیادی بر روی شما بوده است که این مسئله در روحیه ی شا هم بی تاثیر نبوده است. پیاده روی در فضای باز یا رفتن به دیدن کسانی که دوستشان دارید می تواند حالتان را بهتر کند و کمی تجدید قوا کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین خرداد

چالشی در کار یا تحصیل برایتان پیش آمده است که برای شما هیجان برانگیز است و دوست دارید توانایی خودتان را در این موضوع به چالش بکشید. پس کاملا هوشیار باشید و سعی کنید تمام تمرکزتان را بر روی کارتان بگذارید و کاملا دقت کنید تا به نتیجه ی دلخواهتان برسید و از طرف اطرافیانتان مورد تشویق قرار بگیرید.

فال شمع روزانه امروز متولدین تیر

نگران یکی از عزیزانتان هستید زیرا مسئله ای در زمینه ی سلامتی برای او پیش آمده و به همین دلیل استرس دارید اما بهتر است به جای نگرانی حتما با یک پزشک مشورت کنید تا خیالتان راحت شود. امروز در محل کارتان باید صحبت هایی بکنید که ممکن است خوشایند همکارانتان نباشد اما اعتماد به نفس داشته باشید و حرفتان را بزنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین مرداد

به تازگی در یک مهمانی یا یک مکان عمومی با فردی آشنا شده اید که با هم تفاوت هایی دارید اما شوق و ذوق زیادی دارید که با او صمیمی تر شده و آشناییتان عمیق تر شود. بنابراین بهتر است امروز یک قرار ملاقات ترتیب دهید و با هم دیدار کنید تا بتوانید روز خوب و شادی را در کنار هم به پایان برسانید.

فال شمع روزانه امروز متولدین شهریور

پیشنهادی با شما مطرح می شود که برای قبول آن تردید دارید و دو دل شده اید زیرا با قبول این پیشنهاد, زندگی شما دست خوش تغییرات زیادی می شود و ممکن است این تغییرات خوشایند خودتان و نزدیکانتان نباشد. بهتر است قبل از هر چیزی با اطرافیانتان صحبت کرده و مشورت کنید تا بتوانید به یک تصمیم جامع برسید.

فال شمع روزانه امروز متولدین مهر

درگیر یک سری مشکلات حقوقی شده اید و بهتر است قبل از هر اقدامی, حتما با شخصی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کنید تا بتوانید به یک نتیجه ی درست و منطقی برسید. لازم است ورزش یا پیاده روی را حتما به برنامه روزانه تان اضافه کنید زیرا تحرک شما خیلی کم شده است و می تواند شما را در دراز مدت دچار مشکل کند.

فال شمع روزانه امروز متولدین آبان

اهداف زیادی در سر دارید اما شما از برنامه های مورد نظرتان عقب افتاده اید و دلیل آن این است که مشکلات و موانعی بین راه برایتان پیش آمده است که انتظارش را نداشتید. سعی کنید واقع بین باشید و استرس را از خود دور کنید تا بتوانید به دنبال راه حل جایگزینی باشید و  بخشی از مشکلات پیش  آمده را جبران کنید.

فال شمع روزانه امروز  متولدین آذر

اگر می خواهید در زندگی شخصی تان آرامش داشته باشید باید سعی کنید خشم تان را کنترل کنید و با کوچک ترین چیزی عصبانی نشوید زیرا ادامه ی این رفتار می تواند شما را از عزیزانتان دور کند. قصد خرید وسیله ای را دارید که بهتر است هر چه سریع تر عجله کنید و آن را تهیه کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین دی

دوست دارید کمی دور و برتان را تغییر دهید اما برای این کار نیاز به تلاش زیادی ندارید و باک می خلاقیت و جابجای بریخ وسایل می توانید نتیجه ی خوبی بگیرید. توصیه می کنیم این رزوها بیش تر از گذشته مواظب سلامتی خود باشید همچنین از خوردن غذاهای فست فود و ارزش غذایی پایین خودداری کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین بهمن

بین یک دو راهی گیر کرده اید و نمی توانید تصمیم دقیقی بگیرید و حس می کنید به زمان بیش تری نیاز دارید پس بهتر است عجله نکنید و تا جایی که می توانید زمان بخرید تا به خوبی شرایط را بررسی کنید. در فکر آن هستید که کمی ریسک کرده و در زمینه مالی کارهای جدیدی را امتحان کنید پس جسارت داشته باشید و پیش بروید.

فال شمع روزانه امروز متولدین اسفند

امروز مهمانی ناخوانده با منزل شما می آید و با هم مدتی را به گفتگو می پردازید و خبرهای جالبی می شنوید که از آن ها بی اطلاع بوده اید. در حال آماده شدن برای یک مسابقه یا امتحان هستید پس بهتر است دست از تلاش برندارید و سعی کنید تمام تلاش خود را بکنید تا بعدها پشیمان نشوید.

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه