ارسال به دیگران پرینت

اتوبوس | اتوبوس های چینی

مشکل کمبود راننده اتوبوس حل شد | اتوبوس‌های چینی در راه تهران

اتوبوس‌های چینی در راه تهران؛ نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با قدرت ادامه می‌یابد

مشکل کمبود راننده اتوبوس حل شد | اتوبوس‌های چینی در راه تهران

اتوبوس‌های چینی در راه تهران؛ نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با قدرت ادامه می‌یابد

مشکل کمبود راننده اتوبوس حل شد

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران، از حل مشکل تأمین راننده اتوبوس خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در سال جدید با قدرت ادامه خواهد داشت.

افزایش جذابیت کار در خطوط درون شهری

نرخ جدید کرایه حمل و نقل عمومی اعلام شد

به گفته علیزاده، برای رفع مشکل کمبود راننده پایه یک، مصوبه‌ای از سوی هیأت وزیران به تصویب رسیده است که در قالب آن، دوره اخذ گواهینامه پایه یک از شش ماه تا یک سال به دو ماه کاهش می‌یابد. همچنین، طرح "کارت شهری" برای رانندگان دارای پایه دو در نظر گرفته شده است که می‌توانند با طی دوره‌های تخصصی، پس از سه سال، گواهینامه فعالیت بر روی اتوبوس را دریافت کنند.

اورهال ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس در سال گذشته

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اورهال ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس در سال گذشته خبر داد و گفت: برای سال جدید نیز اورهال ۷۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر در دستور کار قرار دارد.

ورود اتوبوس‌های چینی تا پایان سال

علیزاده در خصوص ورود اتوبوس‌های چینی به تهران گفت: اولین محموله از این اتوبوس‌ها پس از اولین پرداخت و پس از شش ماه تحویل داده خواهد شد. به گفته وی، تا پایان سال جاری تمام اتوبوس‌های خارجی و داخلی به طور کامل تحویل و وارد خطوط خواهند شد.

فعالیت اتوبوس‌های چینی به عنوان اتوبوس‌های ملکی شهرداری

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پایان تأکید کرد که اتوبوس‌های چینی بعد از ورود به عنوان اتوبوس‌های ملکی شهرداری تهران فعال خواهند بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه