ارسال به دیگران پرینت

اقامت در اتاق های هتل الماس 2 مشهد؛ خاطره ای درخشان از سفر به مشهد

برای اقامت در طول سفر به شهر توریستی مشهد در خراسان رضوی، گزینه‌های فراوانی پیش‌روی شما قرار دارد که ممکن است شما را برای انتخاب بهترین اقامتگاه، دچار چالش و سردرگمی کند؛ بنابراین بهتر است در قدم اول با معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد آشنا شوید تا به این شکل بتوانید اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

اقامت در اتاق های هتل الماس 2 مشهد؛ خاطره ای درخشان از سفر به مشهد

برای اقامت در طول سفر به شهر توریستی مشهد در خراسان رضوی، گزینه‌های فراوانی پیش‌روی شما قرار دارد که ممکن است شما را برای انتخاب بهترین اقامتگاه، دچار چالش و سردرگمی کند؛ بنابراین بهتر است در قدم اول با معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد آشنا شوید تا به این شکل بتوانید اقامتی دلچسب و به‌یادماندنی را تجربه کنید. در این میان، نمی‌توان از جذابیت‌های اقامتی هتل معروف و لاکچری الماس 2 مشهد غافل شد. تنوع در اتاق های هتل الماس 2 مشهد به‌قدری زیاد است که هر نوع سلیقه، بودجه و روحیه‌ای را دربرمی‌گیرد. با دیدن عکس اتاق های هتل الماس ۲ مشهد می‌توانید اقامتی رویایی را در سفر به این شهر تصور کنید که در این هتل زیبا و مجهز به حقیقت تبدیل خواهد شد. برای آشنایی با واحدهای اقامتی هتل الماس مشهد، سبک و سیاق و امکانات آن‌ها با ادامه مطلب همراه شوید.

1-1

لیست اتاق های هتل الماس 2 مشهد

شهر مشهد، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد سیاحتی و زیارتی ایران، از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌‎های گوناگونی برخوردار است که خدمات متنوعی را به زائرانش ارائه می‌دهد. با اقامت در هتل های مشهد، تجربه‌ای خاطره انگیز از زیبایی‌های این شهر مقدس و حرم مطهر را کسب خواهید کرد. قیمت و امکانات این هتل‌ها باهم متفاوتند و هر یک، خدماتی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌دهند. امکانات هتل‌های مشهد شامل رستوران‌ها، تفریحات، اینترنت رایگان و خدمات پذیرایی متنوع می‌باشد. هزینه رزرو هتل مشهد نیز بسته به نوع خدمات ارائه شده، می‌تواند متفاوت باشد.

1-2

هتل الماس 2 به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد، در ساختمانی 25 طبقه و در فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است که 216 واحد اقامتی متنوع شامل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها را برای میزبانی از مسافران، در خود جای داده است. این هتل لوکس، علاوه بر جذابیت‌های اقامتی مختلف و امکانات تفریحی و رفاهی بی‌نظیر، به داشتن بیشترین تنوع در واحدهای اقامتی شناخته می‌شود. جالب است بدانید که در هر کدام از اتاقهای هتل الماس 2 مشهد، شاهد سبک خاص و دکوراسیون متفاوتی هستیم که حال‌وهوای منحصربه‌فردی را برای اقامتی فراموش نشدنی ایجاد کرده‌اند. پیشنهاد می‌شود هنگام رزرو هتل مشهد، حتما ویژگی‌های این هتل و واحدهای اقامتی آن را نیز بررسی کرده و فرصت تجربه حضور در فضایی متفاوت و تماشایی را از خود دریغ نکنید. لیست اتاق‌های هتل الماس2 که در ادامه معرفی می‌شود به شما در انتخاب مناسب‌ترین و بهترین واحد اقامتی در این هتل لوکس و بی‌نظیر کمک می‌کند.

اتاق یک تخته الماس

اتاق‌های یک تخته الماس در طبقات اول تا شانزدهم هتل پراکنده شده‌اند که در مساحتی 25 متری، امکانات رفاهی ایده‌آلی را در فضایی شیک فراهم کرده‌اند. از پنجره این اتاق‌ها، دیدی به فضای بیرون و شهری ندارید. علاوه بر تخت و دیگر وسایل رفاهی، می‌توانید از امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون و شبکه فیلم داخلی در اتاق یک تخته الماس بهره ببرید.

1-3

اتاق یک تخته یاقوت

اتاق‌های یک تخته یاقوت از دیگر اتاق های هتل الماس 2 مشهد است که در طبقات اول تا سوم هتل پراکنده شده‌اند. در این اتاق‌ها با دکوراسیون زیبا و وسایل رفاهی مناسب، می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. برای ایمنی مهمانان اتاق‌های یک تخته یاقوت، امکاناتی مانند سیستم اطفا حریق، صندوق امانات و کارت هوشمند اتاق فراهم شده است.

اتاق دوتخته الماس

از دیگر واحدهای اقامتی هتل الماس مشهد می‌توان به اتاق‌های دو تخته الماس اشاره کرد که به‌صورت پراکنده در طبقات اول تا شانزدهم هتل به‌چشم می‌خورند. این اتاق‌ها با متراژ 28 مترمربع دارای امکانات و وسایل متنوعی هستند که برای رفاه و آسایش مهمانان درنظر گرفته شده است. حال‌وهوایی که در این اتاق تجربه خواهید کرد با دیگر اتاق‌های هتل الماس 2 متفاوت خواهد بود. جالباسی، مبلمان، میز آرایش، دراور، میز و صندلی، تخت نوزاد و غیره از اصلی‌ترین وسایلی است که در اتاق‌های دو تخته الماس وجود دارند.

اتاق دوتخته برلیان

در میان عکس اتاق های هتل الماس ۲ مشهد، اتاق‌های زیبا و مجهزی به چشم می‌خورد که با نام اتاق دوتخته برلیان شناخته می‌شوند. این اتاق‌ها در طبقات دوم تا چهاردهم هتل و به‌صورت پراکنده قرار دارند که به‌دلیل داشتن نورگیر، فضای دلبازی را برای اقامت شما فراهم کرده‌اند. البته باید بدانید که در اتاق‌های دو تخته برلیان، دیدی به سمت بیرون هتل ندارید. سرویس نفر اضافه (با تخت تاشو)، صبحانه رایگان و مینی بار از مهم‌ترین خدماتی است که در این اتاق‌ها به شما ارائه می‌شود؛ همچنین وجود وان و جکوزی در این واحدهای اقامتی، حضور شما در محل اقامتتان را هرچه بیشتر مفرح و لذت‌بخش می‌کند.

1-4

اتاق سه تخته الماس

هر چه ظرفیت تعداد نفرات واحدهای اقامتی هتل بیشتر باشد، بدون شک قیمت اتاق های هتل الماس 2 مشهد نیز افزایش می‌یابد. در این میان اتاق سه تخته الماس با امکانات بی‌نظیر و دکوراسیون خیره کننده، از محبوب‌ترین اتاق‌های این مجموعه اقامتی است. در اتاق‌های سه تخته الماس، یک تخت سینگل و یک تخت دبل وجود دارد و امکانات رفاهی و وسایل متنوعی برای راحتی شما دردسترس قرار گرفته است.

سوئیت هانی مون

اگر برای گذران ماه عسل به مشهد سفر می‌کنید، فرصت حضور در سوئیت هانی مون هتل الماس 2 را از دست ندهید. این واحدهای اقامتی برای سفر ماه عسل تازه عروس و دامادها مجهز شده‌اند و خدمات تشریفاتی دلچسبی برای خاطره‌انگیزتر کردن مهم‌ترین سفر زندگی‌تان درنظر گرفته شده است. در این سوئیت‌ها، شاهد تزئینات خاصی مانند گل‌آرایی و شمع‎آرایی هستیم و یک وان جکوزی نیز برای استراحت و گذران ساعاتی خوش وجود دارد.

اتاق کانکت برای چهار نفر

  سوئیت کانکت با یک اتاق خواب، یک تخت دو نفره و دو عدد تخت یک نفره در ابعادی بزرگ از مهمانان هتل میزبانی می‌کند. این اتاق برای اقامت خانوادگی و با ظرفیت بالا مناسب است. هر آنچه که در این سوئیت برای شما فراهم شده است، مدرن، شکیل و منحصربه‌فرد است. یخچال، کتری برقی، حمام، مینی بار و... تنها بخشی از امکانات این واحد اقامتی است.

اتاق هایی با سبک معماری تمدن های مختلف

در عکس اتاق های هتل الماس ۲ مشهد، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در طراحی دکوراسیون هر کدام از آن‌ها از سبک معماری کشور و تمدن خاصی الهام گرفته شده است. این اتاق‌ها فرصت تجربه حس‌وحال متفاوت و منحصربه‌فردی را به شما می‌دهند که در کمتر هتلی امکان آن فراهم شده است. باید بدانید که امکانات رفاهی و شرایط اقامتی تمام این واحدهای اقامتی عالی و ایده‌آل محسوب می‌شود. نام اتاق‌های خاص هتل الماس 2 مشهد به شرح زیر است:

  • اتاق امپریال جونیور به سبک معماری هندوستان و به رنگ زرشکی
  • اتاق امپریال جونیور به سبک تمدن آفریقا و به رنگ‌های زرد و قهوه‌ای
  • اتاق امپریال جونیور به سبک معماری و تمدن تایلند با رنگ‌های شاد مانند قرمز و سفید
  • اتاق امپریال جونیور به سبک معماری و تمدن روسیه با رنگ غالب سبز با تزئینات طلایی
  • اتاق امپریال سوپریور به سبک معماری و تمدن ترکیه با رنگ غالب آبی روشن
  • اتاق امپریال سوپریور به سبک معماری و تمدن ایتالیا با رنگ‌های طلایی و زرد
  • اتاق امپریال سوپریور به سبک معماری و تمدن عرب با تم آبی و خردلی
  • سوئیت پرزیدنت به سبک تمدن ترکیه
  • سوئیت پرزیدنت به سبک معماری ایران باستان با آئینه‌کاری‌های چشم‌نواز

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی اتاق های هتل الماس 2 مشهد و تنوع واحدهای اقامتی آن پرداختیم. این هتل لوکس، با داشتن بیشترین تنوع در معماری و دکوراسیون اتاق‌ها و سوئیت‌ها، فرصت حضور در فضایی متفاوت و باورنکردنی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. در برخی از اتاق‌های هتل الماس 2 می‌توانید حس‌وحال حضور در هتل‌های دیگر کشورها را تجربه کنید و لحظات رویایی و به‌یادماندنی را در زیباترین هتل مشهد سپری کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه