ارسال به دیگران پرینت

منوچهر هادی | پست منوچهر هادی

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت | پست جدید منوچهر هادی در فضای مجازی+تصویر

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت. سپاس از تمامی عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند. سپاس از حمایت مردمی که باعث شدند فریاد یک زن به گوش برسد. یکتا بر خود موظف می‌داند در اسرع وقت برای کسانیکه حمایتش کردند، قضاوتش کردند، شرایط مشابهی دارند و هر لحظه پیگیر رسیدن سوفیا به آغوش مادر بودند توضیحات کاملی ارائه داده و شفاف سازی نماید.

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت | پست جدید منوچهر هادی در فضای مجازی+تصویر

پست جدید منوچهر هادی در فضای مجازی

photo_2024-03-24_20-31-08

photo_2024-03-24_20-31-27

photo_2024-03-24_20-31-55

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت. سپاس از تمامی عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند. سپاس از حمایت مردمی که باعث شدند فریاد یک زن به گوش برسد. یکتا بر خود موظف می‌داند در اسرع وقت برای کسانیکه حمایتش کردند، قضاوتش کردند، شرایط مشابهی دارند و هر لحظه پیگیر رسیدن سوفیا به آغوش مادر بودند توضیحات کاملی ارائه داده و شفاف سازی نماید.

اینبار برادر منوچهر هادی در یک پستی به یکتا ناصر تاخت! | ماجرای دعوای یکتا ناصر با مادرشوهرش چیست؟ +تصویر

آرزو داریم با اصلاح قانون هیچ مادری از طریق فرزندش تحت فشار قرار نگیرد که مجبور به حذف کردن پست اینستاگرامش نباشد. اطمینان داشته باشید یکتا از دل این اتفاق تلخ شکوفا می‌شود و با قدرت صدای زنان و مادرانی خواهد شد که پشتوانه ای ندارند. یکتا ناصر دخترش را بعد از گذراندن مراحل پیچیده ای پس گرفت.

منبع : حاشیه هنرمندان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      حرف های خواهر خانم یکتا ناصر خیلی واضح و روشنِ که اقامت خارج از کشور رو میخوان...

    • ناشناس ارسالی در

      همون خواهر یکتا با دخالت در زندگی خواهرش اونو به این روز انداخت .برای اینکه زمانهایی که خانم سر صحنه وفیلم بودند بچشون میذاشته پیش ایشون تا با دختر خالش باشه احساس تنهایی نکنه.قشنگ معلومه خواهرش استادش هست.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه