ارسال به دیگران پرینت

شورای شهر | شورای شهر تبریز

حمایت عضو شورای شهر تبریز از دختر تخم مرغی! | ماجرا دختر تخم مرغی و سنگ نوشته ترکی اورخون مغولستان چیست؟! +تصویر

فاطمه داداش زاده اقدام به ترسیم اشکال و نشانه های یک سنگ نوشته ترکی اورخون مغولستان بر روی تعدادی از تخم مرغ های نوروزی در سطح شهر تبریز کرده است. همین موضوع باعث اعتراض و واکنش های کاربران محلی در شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام شهرداری تبریز شده است.

حمایت عضو شورای شهر تبریز از دختر تخم مرغی! | ماجرا دختر تخم مرغی و سنگ نوشته ترکی اورخون مغولستان چیست؟! +تصویر

حمایت عضو شورای شهر تبریز از دختر تخم مرغی!

فاطمه داداش زاده اقدام  به ترسیم اشکال و نشانه های یک سنگ نوشته ترکی اورخون مغولستان بر روی تعدادی از تخم مرغ های نوروزی در سطح شهر تبریز کرده است. همین موضوع باعث اعتراض و واکنش های کاربران محلی در شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام شهرداری تبریز شده است. 

photo_2024-03-24_16-18-55

ماجرا از این قرار است که ظاهرا  شهرداری تبریز  کار تزئین نوروزی فضای شهر و پارک ها را به یک  تجزیه طلب  با نام فاطمه داداش زاده سپرده که وی اقدام  به ترسیم اشکال و نشانه های یک سنگ نوشته ترکی اورخون مغولستان بر روی تعدادی از تخم مرغ های نوروزی در سطح شهر تبریز کرده است. همین موضوع باعث اعتراض و واکنش های کاربران محلی در شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام شهرداری تبریز شده است. 

Screenshot 2024-03-22 142514

منبع : پارسینه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایرانی ارسالی در

      کاربران محلی نبوده یک عده ایرانشهری که در واقع خواهان تجزیه و تفرقه در این کشور هستند بوده اند و این تصاویر هیچ مورد فرهنگی یا سیاسی ندارد و واقعیت های ملت تورک را نشان می دهد باید قبول کرد

    • مجتبی ارسالی در

      پانترکیسم تا مغز اثر کرده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه