ارسال به دیگران پرینت

فال قانون جذب | فال قانون جذب امروز

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین


متن فال:

دو قدرت وجود ندارد. تنها یک قدرت هست: قدرت خدا. پس دلسردی نیز وجود ندارد. و این اکتشاف یعنی یک شادی غیر منتظره!

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی تواند میان انسان و بزرگترین آرمانها یا مرادهای دلش فاصله ایجاد کند.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد


متن فال:

سلامتی یک ثروت بزرگ است

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ ۶۵۰ دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

برای مشاهده استخاره آنلاین روی لینک کلیک کن

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به ۶۵۰ دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر


متن فال:

جمله تاکیدی :

گذشته ام را به دور می افکنم و در اکنونِ شگفت انگیز زندگی می کنم . آنجا که هر روز شادمانیهای شگفت انگیز و دور از انتظار را در بر دارد.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد


متن فال:

عبارت تاکیدی:

من از دست دادن را نفی می کنم چون در ذهن الهی خسارت وجود ندارد. پس محال است آنچه را که حق الهی من است از دست بدهم. اگر دری بسته شود خدا دری دیگر می گشاید.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور


متن فال:

مردی هوشمند و موفق گفت که با خواندن نوشته ای که بر دیوار اتاقی آویخته بود، ناگهان همه هراسهایش از میان رفت. مضمون آن تابلو چنین بود: «چرا نگران باشیم؟ شاید هرگز پیش نیاید!»

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر


متن فال:

شما می توانید زندگی تان را بهشت کنید، ولی تنها راه برای این کار این است که درون خود را بهشت کنید. راه دیگری نداریم. شما علت هستید و زندگی تان معلول است.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان


متن فال:

بی باکانه با وضعیتی روبرو شوید تا ببینید که اصلا وضعیتی در کار نبوده است. زیرا بی درنگ همه وزن و سنگینی خود را از دست می دهد.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر


متن فال:

جمله تاکیدی:

هیچ بدی بر تو واقع نخواهد شد. و بلایی بر خیمه ی تو نخواهد رسید.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی


متن فال:

هر کار و هر توفیق بزرگ، با چشم بر نداشتن از آن تصویر، به وقوع می پیوندد. و معمولا درست پیش از کامیابی عظیم، دلسردی و شکست ظاهری از راه می رسد.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن


متن فال:

عبارت تاکیدی درباره طرح الهی زندگی:

جان لایتناهی، راه ظهور طرح الهی زندگیم را بگشا! بگذار تا هم اکنون نبوغ درونم عیان و بیان شود. بگذار تا هم اکنون آن طرح کامل را به چشم ببینم.

فال قانون جذب ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند


متن فال:

به محض آرام شدن دریا، کشتیهای انسان از راه می رسند. مادام که آدمی در برابر وضعیتی مقاومت کند، آن را به سوی خود خواهد کشید. اگر بکوشد از وضعی بگریزد، همواره آن وضع را به همراه خواهد داشت. و به هرکجا که برود آن وضع او را دنبال خواهد کرد.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه