ارسال به دیگران پرینت

جاده چالوس | جاده چالوس یکطرفه شد

جاده چالوس یکطرفه شد | یکشنبه آزادراه تهران-شمال یکطرفه می‌شود

از ساعت ۱۷ روز یکشنبه نیز جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.عمده تصادفات به دلیل واژگونی بوده که عمدتاً به دلیل خستگی راننده و سرعت غیر مجاز خودرو است. اگر موارد فوق رعایت شود تا ۸۰ درصد احتمال بروز تصادفات کاهش می‌یابد.

جاده چالوس یکطرفه شد | یکشنبه آزادراه تهران-شمال یکطرفه می‌شود

جاده چالوس یکطرفه شد 

 از ساعت ۱۷ روز یکشنبه نیز جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.عمده تصادفات به دلیل  واژگونی  بوده که عمدتاً به دلیل خستگی راننده و سرعت غیر مجاز خودرو است. اگر موارد فوق رعایت شود تا ۸۰ درصد احتمال بروز تصادفات کاهش می‌یابد.

 سردار تیمور حسینی، با اشاره به اتمام دور نخست  تعطیلات نوروزی  افزود: روز یکشنبه آزادراه تهران-شمال یکطرفه می‌شود و از ساعت ۱۷ روز یکشنبه نیز جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه تا صبح شنبه ۳۷۳ نفر را در صحنه تصادفات از دست دادیم. ۱۰۵۰۰ نفر هم م صدومانی هستند که بسیاری از آنها دچار معلولیت می‌شوند حتماً کمربند ایمنی بسته شود و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو بوده است، افزود: عمده تصادفات به دلیل  واژگونی  بوده که عمدتاً به دلیل خستگی راننده و سرعت غیر مجاز خودرو است. اگر موارد فوق رعایت شود تا ۸۰ درصد احتمال بروز تصادفات کاهش می‌یابد.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه