ارسال به دیگران پرینت

پاک کردن | پاک کردن گاز

چربی های سمج اطراف گاز رو اینطوری نابود کن! | پاک کردن چربی های کهنه گاز +ویدئو

چربی های کهنه گاز می توانند ظاهر ناخوشایندی به آن ببخشند و تمیز کردن آنها دشوار باشد. برای پاک کردن چربی های کهنه گاز می توانید از روش های زیر استفاده کنید

چربی های سمج اطراف گاز رو اینطوری نابود کن! | پاک کردن چربی های کهنه گاز +ویدئو

چربی های سمج اطراف گاز رو اینطوری نابود کن! | پاک کردن چربی های کهنه گاز 

ترفندهای پاک کردن چربی های کهنه گاز

چربی های کهنه گاز می توانند ظاهر ناخوشایندی به آن ببخشند و تمیز کردن آنها دشوار باشد. برای پاک کردن چربی های کهنه گاز می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

 

روش های طبیعی:

 

* جوش شیرین: جوش شیرین یک پاک کننده طبیعی و موثر است. مقداری جوش شیرین را روی چربی های کهنه گاز بپاشید و سپس با یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید.

* سرکه: سرکه یک پاک کننده طبیعی دیگر است. یک پارچه را در سرکه خیس کنید و آن را روی چربی های کهنه گاز بکشید. سپس با یک پارچه تمیز و مرطوب گاز را پاک کنید.

* لیمو: لیمو یک پاک کننده طبیعی و اسیدی است. یک لیمو را نصف کنید و آن را روی چربی های کهنه گاز بمالید. سپس با یک پارچه تمیز و مرطوب گاز را پاک کنید.

 

محصولات پاک کننده:

 

* شیشه پاک کن: می توانید از شیشه پاک کن برای پاک کردن چربی های کهنه گاز استفاده کنید.

* پاک کننده های مخصوص گاز: می توانید از پاک کننده های مخصوص گاز که در فروشگاه ها موجود هستند استفاده کنید. این پاک کننده ها به طور خاص برای پاک کردن چربی از روی گاز طراحی شده اند.

 

نکات:

 

* قبل از استفاده از هر نوع پاک کننده، آن را در یک قسمت کوچک و نامشخص از گاز امتحان کنید.

* همیشه از پارچه های نرم و بدون پرز برای تمیز کردن گاز استفاده کنید.

* بعد از تمیز کردن گاز، آن را با یک پارچه خشک و تمیز پاک کنید تا هیچ رگه ای باقی نماند.

 

ترفندهای پاک کردن چربی های کهنه گاز:

 

* برای پاک کردن چربی های کهنه گاز می توانید از بخارشوی استفاده کنید. بخارشوی چربی ها را نرم می کند و به راحتی پاک می شوند.

* برای پاک کردن چربی های کهنه گاز می توانید از ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. جوش شیرین و سرکه با هم واکنش می دهند و یک پاک کننده قوی ایجاد می کنند. برای این کار، مقداری جوش شیرین را روی چربی های کهنه گاز بپاشید و سپس سرکه را روی آن اسپری کنید. بعد از چند دقیقه، چربی ها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

* برای پاک کردن چربی های کهنه گاز می توانید از مایع ظرفشویی استفاده کنید. مقداری مایع ظرفشویی را روی چربی های کهنه گاز بریزید و سپس با یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید.

 

امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

منبع : خانواده وفا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه