ارسال به دیگران پرینت

لعیا زنگنه | لعیا زنگنه در کنار همسرش

لعیا زنگنه با استایلی جدید و جوانتر از همیشه در کنار همسرش! | انگار 20سال جوان تر شده!

لعیا زنگنه، بازیگر محبوب ایرانی، عکسی از خود در کنار همسرش در اینستاگرام منتشر کرد که توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد.

لعیا زنگنه با استایلی جدید و جوانتر از همیشه در کنار همسرش! | انگار 20سال جوان تر شده!

لعیا زنگنه با استایلی جدید و جوانتر از همیشه در کنار همسرش!

لعیا زنگنه، بازیگر محبوب ایرانی، عکسی از خود در کنار همسرش در اینستاگرام منتشر کرد که توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد. در این عکس، خانم زنگنه با استایلی جوان‌پسند و متفاوت از همیشه دیده می‌شود. بسیاری از کاربران از این تغییر استایل استقبال کرده و معتقدند که خانم زنگنه ۲۰ سال جوانتر شده است.

همسر خانم زنگنه از او کوچکتر است و این موضوع نیز در جلب توجه کاربران به این عکس بی‌تاثیر نبوده است. 

Screenshot 2024-03-21 035030

حال بازیگر مشهور ایرانی وخیم شد | خبر شوکه کننده از لعیا زنگنه

خانم زنگنه در این پست از استایل جدید خود رونمایی کرده و از علیرضا قربانی، خواننده محبوب ایرانی، به خاطر کنسرت فوق‌العاده‌اش تشکر کرده است.

بیوگرافی لعیا زنگنه:

لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد. خانم زنگنه فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و سپس با بازی در سریال‌های تلویزیونی به شهرت رسید.

از جمله سریال‌های معروفی که خانم زنگنه در آنها بازی کرده است می‌توان به "در پناه تو"، "مسافر" و "ملکه گدایان" اشاره کرد. او همچنین در فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله "شوکران"، "رئیس" و "قاتل اهلی" به ایفای نقش پرداخته است.

خانم زنگنه به خاطر بازی‌های درخشان خود در تئاتر، سینما و تلویزیون، جوایز متعددی را دریافت کرده است. او از جمله بازیگران محبوب و شناخته‌شده در ایران است و طرفداران بسیاری دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه