ارسال به دیگران پرینت

اسباب‌کشی

اسباب‌کشی در تعطیلات نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است

رییس پلیس فرماندهی انتظامی پایتخت گفت: در ایام تعطیلات نوروز (اول تا ۱۳ فروردین) هر گونه اسباب‌کشی و جابجایی اثاثیه منزل ممنوع است مگر اینکه برای این کار از پلیس مجوز اخذ شده باشد.

اسباب‌کشی در تعطیلات نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است

سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهروندان همواره برای انجام اسباب‌کشی به کلانتری مراجعه و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و در ایام نوروز اما با توجه به اینکه ممکن است بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و منازل آنها خالی بوده، پلیس انجام هرگونه اسباب‌کشی بدون مجوز و اطلاع را ممنوع کرده است.

هشدارهایی که باید در نوروز جدی بگیرید + ویدئو

وی اظهار کرد: در این ایام هر شخصی که قصد اسباب کشی دارد باید قبل از اقدام به کلانتری محله خود مراجعه کرده و درخواست مکتوب خود را ارائه داده و پس از اخذ تاییدیه و مجوز کتبی نسبت به جابجایی اسباب خود اقدام کند.

به گفته سردار محمدیان، مجوز مذکور در همان روز و تا مقصد اعلام شده دارای اعتبار است و در صورت عدم اخذ مجوز و هماهنگی با کلانتری، اجازه تردد به خودروی حامل اسباب و اثاثیه داده نخواهد شد و این لوازم توقیف می‌شوند. افراد تحت نظرند و تا زمانی که احراز صورت نگیرد، همچنان وسایل در توقیف خواهند ماند.

وی تاکید کرد: وانت بارها و شرکت‌های حمل بار نیز باید توجه داشته باشند که بدون مشاهده مجوز قانونی از هرگونه جابه‌جایی اثاثیه منازل و مغازه‌ها به جد خودداری کنند در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

سردار محمدیان ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه در دوران نوروز بسیاری از شرکت‌های باربری فعالیت نمی‌کنند از این رو لازم است شهروندان با هوشیاری بیشتری نسبت به انتخاب شرکت‌های باربری و همچنین نیروهای خدماتی برای جابجایی اسباب خود اقدام کنند.

رییس پلیس پایتخت یادآور شد: این ممنوعیت تا پایان تعطیلات نوروزی و ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه