ارسال به دیگران پرینت

همه چیز درباره برند یونی بال

برند یونی بال دارای سابقه طولانی در نوآوری است!

همه چیز درباره برند یونی بال

برند یونی بال دارای سابقه طولانی در نوآوری است!

یونی بال بیش از 130 سال پیش در توکیو فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید نوشت افزار خلاقانه آغاز نمود و امروزه در سراسر جهان به دلیل کیفیت بالا فناوری و محصولات خود شناخته می شود.

برند یونی بال (Uni-ball) در زمینه طراحی و عملکرد محصول، همچنین کیفیت جوهر بکار رفته در محصولات دائما در حال پیشرفت و بهینه سازی جهت کیفیت و راحتی در نگارش است و دارای بیش از 1000 عدد گواهی افتخار بابت تراکم جوهر، عمق رنگ، تکنولوژی عملکرد و کیفیت نوک است.

با تلاش مداوم برای برتری، هدف نهایی فناوری ‌های برند یونی بال همیشه این بوده است که نوشت افزاری با طراحی، کیفیت و عملکرد بالا را به مصرف‌ کنندگان ارائه نماید؛ که استفاده آسان و مهمتر از همه منبع لذت و الهام بخش واقعی برای همگان باشد.

برای یادداشت برداری در خانه یا در یک دفتر کار حرفه ای، چه نویسنده باشید یا هنرمند، آماتور باشید یا با تجربه، وقتی روان نویس یونی بال را انتخاب می کنید قلب را به اندازه ذهن انتخاب کرده اید!

لذت، آرزو، نوشتن، خلق کردن: چهار کلمه اساسی برای برند یونی بال (Uni-ball) است.

روان نویس یونی بال

سیستم جریان جوهر در روان نویس یونی بال به دلیل برخوردار بودن از عملکرد کنترل میزان جاری شدن جوهر استثنایی و منحصربفرد است و بازدهی را حتی تا آخرین قطره جوهر تضمین می نماید.

اکثر مجموعه های روان نویس یونی بال بهره مند از نوک فولادی ضد زنگ با دقیق ترین پردازش هستند. با هر کدام از انواع روان نویس یونی بال که با قطر نوشتاری مختلف نیز طراحی شده اند؛ می توانید یک خط یکنواخت بدون تغییر ضخامت و هر گونه بریدگی از آغاز تا انتها ترسیم نمایید.

با روان نویس یونی بال حین نگارش احساس خستگی نخواهید کرد.

4-1

از ویژگی های انواع روان نویس یونی بال که آن را از دیگر رقبا متمایز می نماید، کیفیت جوهر بکار رفته در آن است. جوهر یونی بال دارای سه ویژگی منحصربفرد است که عبارتند از:

  • با دوام در طی زمان
  • مقاوم در برابر نور
  • ضد آب

از مجموعه های نامدار و محبوب روان نویس یونی بال که در دفتر دستک نیز عرضه شده اند؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روان نویس یونی بال چشمی
  • روان نویس یونی بال  Air
  • روان نویس یونی بال هواپیمایی
  • روان نویس یونی بال جت استریم
  • روان نویس یونی بال سیگنو
  • روان نویس یونی بال ژل ایمپکت یا سیگنو ضخیم نویس

اتود یونی بال

اتود یونی بال یک ابزار استثنایی و ایده آل برای هر نوع طراحی و نگارش، حتی برای حرفه ای ترین افراد است.

از محبوب ترین اتودهای این برند جهانی، اتود کوروتوگا یونی است. اتود کوروتوگا با عملکرد خودتراش طراحی شده است. چرخ دنده های داخل اتود همزمان با فشار دادن مداد منقبض شده و به محض برداشتن فشار سبب چرخش مغز مداد می شود؛ بدین ترتیب برای هر بار نگارش یا رسم یک نوک تیز با مقطع مخروطی در اختیار شما است. این اتود با دو قطر نوشتاری 0.5 و 0.7 در دفتر دستک عرضه می شود.

4-2

خودکار یونی بال

استفاده از جوهر ژله ای با پایه آب در خودکار یونی بال تضمینی است بر جریان مداوم جوهر بدون قطعی و مخدوش شدن نوشتار که در نهایت عملکرد ساچمه در نوک خودکار از جریان اضافی جوهر نیز جلوگیری می کند.

زمانی که خودکار یونی بال در موقعیت رو به پایین قرار میگیرد، جوهر از کانال عبور مخصوص به خود جاری می شود. جوهر با دوام مهم ترین عامل تضمین کیفیت بالای محصولات یونی بال بشمار می رود. قوی ترین نوک خودکار و جریان دقیق جوهر است که خودکار یونی بال را به یک انتخاب فوق العاده و محبوب تبدیل می کند.

از محبوب ترین مجموعه های خودکار یونی بال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  خودکار یونی بال آسان نویس درب دار (لاک نوک)
  • خودکار یونی بال آسان نویس فشاری (لاکوبو)

ماژیک یونی بال

یونی بال همچنین در زمینه تولید انواع ماژیک نیز بسیار نوآرانه و خلاق عمل نموده است. برند یونی بال انواع ماژیک خود را در چند گروه طبقه بندی و عرضه می نماید که در ادامه با آن آشنا خواهید شد:

  • ماژیک روغنی صنعتی یونی بال

یک ماژیک چند منظوره اساسی است با پایه رنگ روغنی و رنگدانه ای پاک نشدنی که به شما امکان می دهد روی انواع سطوح علامتگذاری کنید. از ویژگی های منحصربفرد این ماژیک مقاومت در برابر آب، نور، سرما و درجه حرارت بالا تا دمای 250 درجه سانتیگراد است. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک می توانید این ماژیک شگفت انگیز و کاربردی را خریداری نمایید.

  • ماژیک گواش یونی بال (پُسکا)

این ماژیک که غالبا برای خلق آثار گرافیکی استفاده می شود بر پایه آب است و بسته به نوع سطح، یک نتیجه دائمی یا نیمه دائمی را ارائه می دهد. رنگ آن سرشار از رنگدانه های طبیعی است و پوشش دهی بالایی دارد و جلوه ای روشن و مات دارد که در گذر زمان مقاوم بوده و تغییر نمی کند.

  • ماژیک گچی یونی بال

این ماژیک با پوشش فوق العاده گچ، بدون گرد و غبار و جوهری که به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک می شود؛ سهولت و کاربردی بودن را با هم ترکیب نموده است.

  • ماژیک هایلایتر یونی بال

این محصول نیز در چند رنگ درخشان عرضه شده است که نوک شفاف آن علامتگذاری را با دقت بیشتری هدایت می کند.

کلام آخر

تعهد فروشگاه اینترنتی دفتر دستک این است که به هر فرد یک انتخاب از انواع نوشت افزار برای خلق و نگارش ایده ها ارائه نماید که تمام انتظارات و خواسته های فرد برآورده شود.

دفتر دستک انواع روان نویس، خودکار و اتود را برای نگارش در هر شرایطی عرضه نموده است. نگارش به صورت نشسته و پشت میز، ایستاده، روی دیوار، دراز کشیده روی تخت یا روی زمین یا نگارش در هواپیما، حتی در باران! یک قلم عالی و با کیفیت بدون اینکه دست خود را خسته کنید.

بطور کلی دفتر دستک گروه متنوع از نوشت افزار یونی بال را که لذت و رضایت شما در نگارش را به ارمغان می آورد و هرگز شما را در لحظات مهم نا امید نمی کند؛ گردآوری و عرضه نموده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه