ارسال به دیگران پرینت

فال قانون جذب | فال قانون جذب امروز

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین


متن فال:

وانمود کردن مدام بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد. اگر کسی وانمود کند که ثروتمند و موفق است، میوه اش را در موسم آن درو خواهد کرد.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

جمله تاکیدی :

تن من تن نور است... زیبا، بی نقص، و خستگی ناپذیر.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد


متن فال:

انسان آگاه از قانون معنویت، از ظاهر امور آزرده نمی شود. و زمانی که «همچنان در اسارت است» شادی می کند. یعنی از رویای خود چشم بر نمی دارد، و شکر به جای می آورد که به مراد خود رسیده است، و حاجت خود را پیشاپیش ستانده است.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر


متن فال:

اگر در همه حال مشغول تجسم هستید ولی اتفاقی نمی افتد، معنایش این است که در جاهایی با انجام کارهایی، ناآگاهانه دارید نیت خود را نقض می کنید. به چه چیزی دارید فکر می کنید؟ از چه کلماتی استفاده می کنید؟ به چه کارهایی مشغول هستید؟ اگر مطمئن نیستید، از قانون جذب بخواهید که نشان تان دهد کجای کارتان است که نیت تان را نقض می کند؛ قانون پاسخ دقیق را نشان خواهد داد.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد


متن فال:

شما با تفکر مثبت خود می توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم بخورد:

خواستن و تمایل شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه ای مثبت می نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست . . . شک نکنید.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور


متن فال:

هرگز نمی توانیم چیزی را جذب کنیم، مگر این که شکر داشته هامان را به جای آوریم. در حقیقت، اگر کسی بابت همه چیز زندگی خود شاکر می بود، هیچ گاه نیاز به درخواست کردن نداشت، زیرا پیش از این که درخواست کند، به او داده می شود. این است قدرت شکرگزاری

برای مشاهده استخاره آنلاین مخصوص خود روی لینک کلیک کنید

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر


متن فال:

اگر در ارتعاشات تان نیاز به پول حس شود، همین طور نیاز به پول را جذب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید که در همین بی پولی، همین الان خوشحال باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید، و همین الان شاد باشید، زیرا وقتی هم که پول دارید، همین حس ها را احساس می کنید. پول خوشبختی نمی آورد؛ ولی خوشبختی پول می آورد!

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان


متن فال:

اگر احساس خوبی داری، مشغول خلق آینده ای هستی که بر وفق مرادت است. با سپری شدن روزهایت، قانون جذب در هر ثانیه ی آن مشغول به کار است. هر فکر و احساسی که کنی، باعث خلق آینده ات می شود. اگر تو نگران و دلواپس هستی، از این گونه موارد در سرتاسر روز مقدار بیشتری وارد زندگی ات می شود.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر


متن فال:

کل قدرت تو برای خلق زندگی ات، همین حالا در دسترس توست، چون همین حالا زمانی است که تو مشغول فکر کردن هستی. اگر افکاری داشته ای که آشکار شدن آنها به نفع تو نبوده است، پس همین حالا می توانی طرز فکرت را عوض کنی. می توانی با جایگزین کردن افکار خوب، آنها را پاک کنی. درواقع زمان به تو خدمت می کند، چون می توانی افکاری جدید به ذهنت راه دهی و فرکانسی جدید ساطع کنی.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی


متن فال:

یادتان می آید وقتی که بچه بودید و می خواستید از رویاهایتان حرف بزنید چقدر تصورات تان را باور داشتید؟ خب، این کاری است که باید با هر خواسته ای انجام دهید. پنهانی در درون خود وانمود کنید هم اکنون به خواسته تان رسیده اید. مثلا اگر خواهان دوستانی هستید، باور کنید یا وانمود کنید همین الان دوستان فوق العاده ای دارید. وقتی کفه ی ترازو به نفع تجسم و احساسِ داشتن، سنگین تر از کفه ی احساسِ نداشتن شد، دوستان دلخواه تان وارد زندگی تان می شوند.

این فرمول ساده درمورد هر خواسته ای صدق می کند.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن


متن فال:

چنین احساس کنید که هم اکنون خواسته خود را دارید. همین احساس را حفظ کنید؛ لذت بخش ترین احساس دنیا است. وقتی این احساس را حفظ می کنید، قوی تر و قوی تر خواهد شد تا اینکه به این احساس می رسید که خواسته شما هم اکنون در اختیار شما است. وقتی چنین کنید، قانون جذب نیز پاسخ خواهد داد.

به خاطر داشته باشید که قانون جذب هرگز در انجام وظیفه خود ناکام نمانده است. این بار هم ناکام نخواهد ماند.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند


متن فال:

مردی هوشمند و موفق گفت که با خواندن نوشته ای که بر دیوار اتاقی آویخته بود، ناگهان همه هراسهایش از میان رفت. مضمون آن تابلو چنین بود: «چرا نگران باشیم؟ شاید هرگز پیش نیاید!»

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه