ارسال به دیگران پرینت

بهترین نوع لیبل

از زمان ابداع چاپ لیبل تاکنون همیشه لیبل‌ها و یا همان برچسب‌ها برای انتقال اطلاعات مهم استفاده می‌شدند. امروزه بسیاری از این برچسب‌ها معانی جهانی پیدا کرده‌اند که برای همه شناخته‌شده است. لیبل‌ها فقط نمادی برای اعتبار بخشیدن به محصول شما نیستند؛ بلکه باعث تقویت روابط مشتریان با تجارت شما نیز می‌شوند. علاوه بر این یک لیبل بر روی بسته‌بندی محصولاتتان می‌تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند.

بهترین نوع لیبل

از زمان ابداع چاپ لیبل تاکنون همیشه لیبل‌ها و یا همان برچسب‌ها برای انتقال اطلاعات مهم استفاده می‌شدند. امروزه بسیاری از این برچسب‌ها معانی جهانی پیدا کرده‌اند که برای همه شناخته‌شده است. لیبل‌ها فقط نمادی برای اعتبار بخشیدن به محصول شما نیستند؛ بلکه باعث تقویت روابط مشتریان با تجارت شما نیز می‌شوند. علاوه بر این یک لیبل بر روی بسته‌بندی محصولاتتان می‌تواند شما را از سایر رقبا متمایز کند.

شما از طریق لیبلی که بر روی بسته‌بندی‌های محصولات خود می‌زنید؛ می‌توانید اطلاعات مهم محصول، به همراه معرفی مختصری از تولیدات خود را به مخاطبان‌تان منتقل کنید. به این ترتیب یک لیبل قوی و جذاب می‌تواند اثرگذاری فوق‌العاده‌ای روی مشتریان‌تان داشته باشد. البته در این خصوص نوع لیبل و طرحی که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است.

 برای آشنایی بیشتر با هر نوع برچسب و لیبل و داشتن انتخابی مناسب، با ما همراه باشید و مقاله‌ را تا پایان مطالعه کنید.

لیبل چیست؟

لیبل یک کلمه‌ انگلیسی است که از ریشه فرانسوی برخوردار بوده و به معنی یک نوار پارچه‌ای یا روبان می‌باشد. لیبل‌ها از قدیم درواقع همان مارک یا علامت و یا هر نوع برچسبی بوده‌اند که مفهوم چسباندن را در برداشته‌اند. لیبل از هر جنسی می‌تواند باشد که نام یا علامت صاحب محصول یا شرکت‌ها بر روی آن چاپ می‌شود.

در دنیای تجارت لیبل ها، برچسب‌هایی هستند که علاوه بر نشان دادن اطلاعات مرتبط با محصول و تجارت شما، به خاطر وجود طرح‌ها و فونت‌های خاص، به‌عنوان یک ابزار بازاریابی نیز عمل می‌کنند. این برچسب ها به کالاها هویت بخشیده و ارزش تجاری آن‌ها را به مراتب افزایش می‌دهند.

انواع لیبل

3-2

لیبل ها می‌توانند یک اثر هنری و یا همان طرح و آرم تجاری خودتان باشند و یا حتی می‌توانند یک پیام سرگرم‌کننده برای انتقال یک حس قوی باشند. برای شناخت بهترین نوع لیبل باید به نوع محصولی که قرار است لیبل بر روی آن استفاده شود؛ توجه داشته باشیم. ازآنجایی‌که جنس و سطح هر محصول متفاوت است؛ باید با در نظر داشتن این نکته مهم، نوع لیبل خود را انتخاب کنید.

لیبل ها اغلب به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می‌شوند:

  • برچسب‌های اولیه و اصلی که با طرح‌ها و رنگ‌های باکیفیت به منظور جلب‌توجه مشتریان طراحی ‌شده‌اند و معمولاً بر روی محصول نصب می‌شوند.
  •  برچسب‌های ثانویه که شامل اطلاعات مهمی ازجمله دستورالعمل‌ها، هشدارهای مصرف، مواد تشکیل‌دهنده و دیگر اطلاعات لازم هستند و معمولاً پشت محصول چسبانده می‌شوند.

علاوه بر این لیبل‌ها بر اساس کاربردشان از جنس‌های متفاوتی ازجمله پارچه‌ای، پلاستیکی، شیشه‌ای و یا فلزی برخوردار هستند. لیبل‌ها بر روی بسته بندی محصولا یا مستقیماً بر روی خود کالا چاپ می‌شوند. در ادامه برخی از انواع لیبل را معرفی می‌کنیم:

·      لیبل شیشه‌ای

لیبل های شیشه‌ای یا ترنسپرنت، برچسب های شفافی هستند که کالا و بسته‌بندی‌های شما را زیبا کرده و جلوه‌ای حرفه‌ای به آن‌ها می‌بخشند. لیبل های شیشه‌ای از مواد کاملا شفافی ساخته میشوند که از هر دو طرف دیده می‌شود.

این نوع لیبل‌ها از قابلیت چاپ با رنگ‌ها و سایزهای مختلفی برخوردار بوده و بیشتر برای بسته‌بندهای محصولات آرایشی بهداشتی، خودروسازی، انواع بطری‌ها و کارت‌های گارانتی و گاهی برای اهداف تزئینی نیز به کار می‌روند.

 دیگر ویژگی های لیبل شیشه ‌ای عبارتند از: حالت کششی، چسبندگی بالا، شفافیت، مقاوم در برابر رطوبت و هزینه‌ پایین چاپ.

·      لیبل متالایز

لیبل های متالایز درواقع کاغذهای آلومینیومی ظریف اما مقاوم با ظاهری جذاب هستند. معمولا این نوع لیبل ها را می‌توانید روی بطری‌های آب‌معدنی و دیگر نوشیدنی‌ها مشاهده کنید. این برچسب‌ها همچنین در صنایع بهداشتی، غذایی، ماشین‌سازی و محصولات صوتی-تصویری نیز کاربرد فراوانی دارند.

سبک بودن، دوام بالا، سازگاری با محیط‌ زیست، قابلیت بازیافت، درخشندگی، ماندگاری بالا و ضد آب بودن از ویژگی های اصلی برچسب های متالایز هستند.

·      لیبل کاغذی

برچسب‌های کاغذی یکی از انواع رایج لیبل ها هستند که با ضخامت و لایه‌های مختلفی ساخته می‌شوند. لیبل کاغذی در بین انواع لیبل ها از پایین ترین قیمت برخوردار بوده و البته در عین حال مقاومت پایین تری نیز در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت، مواد شیمیایی و پارگی دارد.

برچسب کاغذی به خاطر چسبندگی بسیار بالا از روی بسته بندی جدا نمی‌شود و اثر آن باقی می‌ماند. این ویژگی باعث می‌شود تا هرگونه دستکاری یا خراب شدن لیبل به راحتی قابل تشخیص باشد. علاه براین برچسب های کاغذی، قابلیت چاپ بسیار خوبی داشته و چاپ آنها از طریق دستگاه‌های چاپ ‌زن حرارتی صورت می‌گیرد. شما حتی می‌توانید رنگ دلخواهتان را برای لیبل فوق سفارش دهید.

برچسب ‌های کاغذی قدیمی تر از سایر برچسب ها هستند و نوعی اصالت و نوستالژیک بودن را به مشتریان القا می‌کنند. به همین خاطر معمولا برای محصولات صنایع‌ دستی و همینطور محصولات خانگی انتخاب مناسبی خواهند بود.

·      برچسب پشت چسب‌دار

برچسب های پشت چسب دار که با چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و حرارتی قابل ‌چاپ هستند؛ یکی از آشناترین برچسب ها در استفاده روزمره می‌باشند. رایج ترین استفاده از آنها را می‌توانیم در تمبرهای پستی مشاهده کنیم. لیبل‌های پشت چسب‌دار نقوش را بارنگ‌های واقعی نشان می‌دهند. رشد، تنوع و محبوبیت این برچسب‌ها تا به امروز ادامه داشته است.

همچنین با توجه به اینکه معمولاً بر روی مواد به خصوصی چاپ می‌شوند؛ دیگر جای نگرانی بابت باقی ماندن جای چسب آنها وجود نخواهد داشت.

3-3

کاربرد لیبل چیست؟

کاربرد لیبل ها بسیار زیاد بوده و ازآنجایی‌که شامل اطلاعات منشأ محصول، تولیدکننده آن، ماندگاری و دیگر مشخصات هستند؛ تقریبا در انواع محصولات قابل استفاده می‌باشند. البته در برخی محصولات مانند مواد غذایی باید با الزامات قوانین بهداشتی مطابقت داشته باشند. همچنین برخی لیبل ها می‌توانند به نشانه مضر یا سمی بودن بر روی سموم و مواد شیمیایی استفاده شوند که معمولا به شکل یک تصویر جمجمه با دو استخوان متقاطع به عنوان هشدار به کار می‌روند.

به طور کلی انواع لیبل ها به منظور شناسایی آسان و اهداف ایمنی استفاده می‌شوند و با وجود هزینه‌ کمی که در بردارند به عنوان یک ارزش و اعتبار برای هر محصولی به شمار می‌روند.

خرید انواع لیبل از سیناپکینگ

شرکت سیناپکینگ با برخورداری از دانش افراد متخصص و متعهد و با دستگاه‌های پیشرفته و به ‌روز، در زمینه چاپ انواع لیبل و برچسب‌ های باکیفیت امنیتی و صنعتی در حال خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز می‌باشد. این مجموعه با بیست سال تجربه و فعالیت مستمر از پتانسیل تولید لیبل‌های باکیفیت در تیراژ بالا و باقیمتی بسیار مناسب برخوردار بوده و تاکنون با بیش از صد برند معروف داخلی همکاری داشته است.

کاربران و متقاضیان عزیز برای افزایش آگاهی خود نسبت به انواع لیبل و خریدی مناسب و آسان، می‌توانند از طریق شماره‌ های موجود در وب‌سایت، با این مجموعه تماس بگیرند.

سخن پایانی

آیا می‌خواهید بسته ‌بندی‌های محصولات‌تان از سایر رقبا متمایز شده و یک شاخص اختصاصی برای خود داشته باشد؟ در این صورت باید از لیبل ها استفاده کنید. لیبل ها درواقع پل ارتباطی میان محصولات شما و مشتریان‌تان هستند و با ارائه اطلاعات اولیه، اعتماد آنها را بیشتر جلب می‌کنند.

امروزه ارزش و کاربرد برچسب‌ها برای هر شرکت و تولیدکننده‌ای ثابت‌ شده است. با وجود این برچسب ها دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای بسته‌ بندهای اختصاصی نخواهید داشت؛ بلکه با این روش مقرون به صرفه به راحتی می‌توانید هویت و ارزش محصول خود را به مشتریان نشان دهید.

برای سفارش هر نوع لیبل مورد نیاز خود کافی است به وب سایت سیناپکینگ مراجعه کنید. این مرکز تمام اطلاعات لازم در خصوص نحوه‌ سفارشات هرگونه لیبل و برچسب را در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه