خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال تاروت امروز 20 اسفند در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

فال تاروت

برای اطلاع از فال تاروت امروز 20 اسفند در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت شیطان

کارت شیطان :  امروز دیگر جانتان به لبتان رسیده است و یک ضربه کافی است تا مانند یک آتشفشان منفجر شده و همه جا را به آتش بکشید. اما باید یادتان باشد که این کار تنها مشکلی دیگر به مشکلات شما اضافه خواهد کرد. راز غلبه به این وضعیت این است که به جای جنگیدن با وضع موجود سعی کنید راه تازه ای برای خودتان بسازید. به نظر می رسد که امروز نظر شما با همه فرق می کند، ولی خودتان ته قلبتان می دانید که حق با شماست!

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت ابله

کارت ابله :  شما برای آینده ی خود آنقدر راه ها و مسیرهای مختلفی در سر دارید که نمی دانید کدام یک برای شما از همه بهتر خواهد بود. داشتن گزینه های مختلف خیلی خوب است، اما به این شرط که باعث بلاتکلیفی شما نشود و جلوی تصمیم گیری شما را نگیرد. شاید با خودتان فکر کنید که بهتر است به جای به کار گرفتن منطق خود به آنچه ندای درونتان به شما می گوید گوش کنید. اما بهتر است به جای اینکه بر اساس احساستان تصمیم بگیرید به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن بهترین تصمیم ممکن باشید. سپس تا حدودی به ندای قلبتان هم گوش کنید.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور :  امروز شما به فکر به دست آوردن موفقیت هستید و می دانید که باید برای به دست آوردن آن با چالش هایی روبرو شوید و نقشه هایی حساب شده بکشید تا آینده ی خود را تضمین کنید. اما به خاطر شرایط موجود ممکن است نتوانید مرز بین احتمالات و واقعیت را به درستی تشخیص دهید. سعی کنید نگرشی منطقی تر داشته باشید و فکر نکنید که همه چیز دقیقا بر اساس همان چیزی که شما انتظار دارید پیش خواهد رفت.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت قدرت

کارت قدرت :  امروز شما با انگیزه ای بیشتر از قبل مصمم هستید که در برابر ترس هایتان بایستید و آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد را بیان کنید. با این حال شما خوب می دانید که دیگران لزوما با نظرهایتان موافقت نخواهند کرد. در واقع شما خودتان را برای چنین شرایطی آماده کرده اید و حاضرید در صورت لزوم با دیگران در مورد آن بحث کنید. خوشبختانه اعتماد به نفس شما در شرایط کیهانی موجود افزایش پیدا کرده است و امیدوار هستید که همه چیز طبق خواسته ی خودتان پیش برود.

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت پاپ

کارت پاپ :  آنچه می خواهید را بیان کنید و خیالتان راحت باشد که آن را به دست خواهید آورد. انتظار نداشته باشید که دیگران ذهنتان را بخوانند، تا زمانی که خودتان در مورد خواسته هایتان صحبت نکنید احتمال این که کسی برای برآورده کردن آنها تلاشی کند خیلی کم خواهد بود، پس خودتان به دنبال خواسته هایتان بروید. ممکن است که امروز اتفاقات غیر منتظره ای مشکلاتی در برنامه هایتان ایجاد کنند، پس خودتان را برای رویارویی با آنها آماده کنید.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت خورشید

کارت خورشید :  امروز سعی کنید طلوع یا غروب خورشید را تماشا کنید و از زیبایی های دنیای اطرافتان لذت ببرید. چشم هایتان را باز کنید و اجازه دهید زیبایی های اطرافتان برایتان الهام بخش باشند. مهربانی شما و میلی که به کمک کردن به دیگران دارید آنها را به سمت شما خواهد کشید، اگر می دانید که می توانید درسی به آنها بدهید که برای رهایی از مشکلاتشان به آنها کمک خواهد کرد حتما این کار را بکنید، حتی اگر کمی باعث ناراحتی آنها شوید.

 

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت ملکه

کارت ملکه :  امروز با یکی از دوستان خود که برای مدتی از او بیخبر بوده اید تماس بگیرید. او دلتنگ شماست و دلش می خواهد از شما باخبر شود، او را با تماس خود خوشحال کنید. تمام مدت چشم خود را به هدفتان بدوزید و به دیگران هم اجازه ندهید که شما را از مسیر اصلیتان منحرف کنند. بی آن که هیچ وقتی تلف کنید به سمت مقصد اصلی خود پیش بروید. درست است که دیگران هم در پیش بردن برنامه هایتان نقش مهمی دارند، اما نباید بتوانند راه شما را طبق خواسته ی خود تغییر دهند.

 

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت قضاوت

کارت قضاوت :  امروز باید بیشتر از همیشه مواظب اخلاق و رفتارتان باشید. دیگران را به راحتی مورد قضاوت قرار ندهید و به همه ی  آنها به یک اندازه احترام بگذارید. پیش از آنکه برای جبران اشتباهاتشان به آنها فرصتی بدهید، آنها را مجازات نکنید. حساسیت شما به خواسته ها و نیازهای دیگران یک ویژگی بسیار ارزشمند است، ولی همین ویژگی امروز می تواند منبع خشمی عمیق و ریشه دار در وجود شما باشد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم :  امروز اهداف شما وسعت خیلی زیادی را در بر می گیرند، اما اگر می خواهید موفق باشید باید محدوده ی نقشه هایتان را محدودتر کنید. اطرافیانتان نیز در این رابطه رفتارهای پیچیده ای از خودشان نشان می دهند و در ابتدا شما و نقشه هایتان را مورد حمایت خود قرار داده و سپس شما را به یاد محدودیت ها و مشکلاتتان می اندازند. در هر صورت رویاهایتان به نظر خودتان خیلی منطقی و قابل دسترس هستند و همین ممکن است باعث شود نتوانید مرز بین احتمال ها و واقعیت را به خوبی تشخیص دهید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت ارابه

کارت ارابه :  امروز ممکن است است کارهایتان جهت تازه ای به خود بگیرند، شاید این موضوع در ابتدای کار برایتان کمی آزار دهنده باشد، اما اگر با قدم هایی محکم و با اعتماد به نفس مسیر خود را ادامه دهید خواهید دید که این مسیر تازه دقیقا همان راهی است که مدت ها پیش باید در پیش می گرفته اید. امروز از آن روزهایی نیست که بتوانید بیکار بنشینید و ببینید در اطرافتان چه اتفاقی می افتد. قبل از آنکه دیگران برای شما تصمیم بگیرند و بخواهند راهتان را تعیین کنند خودتان دست به کار شوید و همان طوری که خودتان می خواهید عمل کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت اعتدال

کارت اعتدال :  امروز شما می توانید در پیش بردن کارها و برنامه هایتان موفق باشید، اما به این شرط که خودتان کنترل زندگیتان را به دست بگیرید. به دیگران اجازه ندهید زمام امور را به دست گرفته و شما را به همان مسیری که خودشان دوست دارند بکشند. انرژیتان امروز در سطح یکنواختی نخواهد بود و در بازه های خاصی خیلی پر انرژی هستید و در باقی ساعت ها کمی احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید، از وقت هایی که انرژیتان بالاست به درستی استفاده کنید تا بتوانید تعادل را در کارهایتان حفظ کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت جهان

کارت جهان :  امروز دیگران خیلی راحت نسبت به شما و نیت هایتان دچار شک و تردید می شوند، پس سعی کنید هر طوری که شده است به دیگران دلیلی ندهید که به شما شک کنند. اجازه دهید اعتماد به نفستان در رفتارتان بروز پیدا کند و به وعده هایی که داده اید عمل کنید. امروز شما انرژی مضاعفی در اختیار دارید، این انرژی را در انجام کارهایتان مورد استفاده قرار دهید تا کارهایی که معمولا برایتان خسته کننده هستند خیلی خوب و به راحتی پیش بروند. از فرصت هایی که برای بهتر کردن دنیای اطرافتان دارید استفاده کنید.

منبع : مجله تصویر زندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه