ارسال به دیگران پرینت

امیر کاظمی | امیر کاظمی و همسرش

عکس احساسی امیر کاظمی و همسرش مورد توجه قرار گرفت | عکس عاشقانه بازیگر اصلی لیسانسه ها +تصویر

امیر کاظمی بازیگر اهل ایران است.او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد ساختهٔ مرضیه برومند آغاز کرد.امیر کاظمی با انتشار تصویری زیبا در کنار همسرش خبر از یازدهمین سال ازدواجشان را داد.

عکس احساسی امیر کاظمی و همسرش مورد توجه قرار گرفت | عکس عاشقانه بازیگر اصلی لیسانسه ها +تصویر

تصویر امیر کاظمی در کنار همسرش به مناسبت یازدهمین سال ازدواجشان 

امیر کاظمی بازیگر اهل ایران است.او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد ساختهٔ مرضیه برومند آغاز کرد.امیر کاظمی  با انتشار تصویری زیبا در کنار همسرش خبر از یازدهمین سال ازدواجشان را داد.

امیر کاظمی بازیگر سینما وتلویزیون که این روزها در برنامه اسکار شرکت کرده است با انتشار تصویری زیبا در کنار همسرش خبر از یازدهمین سال ازدواجشان را داد.

امیر کاظمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۶۹) بازیگر اهل ایران است. از نقش‌های قابل توجهش می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دکتر قریب(۱۳۸۵)شمعدونی (۱۳۹۴)، لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۶) و دنباله‌اش فوق لیسانسه‌ها (۱۳۹۸) و روزی روزگاری مریخ (۱۴۰۱) اشاره کرد.

او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد ساختهٔ مرضیه برومند آغاز کرد. در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال همه بچه‌های من ساختهٔ مرضیه برومند را بازی کرد.وی برای بازی در مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت نامزد دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشن حافظ شد.

امیر کاظمی برای نخستین بار در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی مروتی در سال ۸۵ جلوی دوربین رفت. اما مسیر اصلی بازیگر شدن او همراه با یک اتفاق ساده بود؛ در ۱۴ سالگی زمانیکه برای تهیه یک گزارش به محل فیلمبرداری سریال کتابفروشی هدهد می رود، مرضیه برومند به او پیشنهاد بازی در سکانس پایانی این سریال را می دهد که این سکانس پایانی، سکانس آغازی فعالیت حرفه ای امیر کاظمی می شود. قدم بعدی امیر کاظمی بازی در سریال همه بچه های من در نقش پسرک کوچکی است که در کنار بازیگران بزرگی همچون مهرانه مهین ترابی خوش درخشید.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سارا ارسالی در

      زن قحط بود اینو گرفتی آقا امیر 😂

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه