ارسال به دیگران پرینت

حادثه | حادثه مرگ

وضعیت دو بسکتبالیست بازمانده از حادثه مرگ‌ | حال آن دو بسکتبال چطور است؟

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت دو بسکتبالیست نوجوانی که از حادثه مرگ بار تصادف جان سالم به در بردند را تشریح و وضعیت آنها را امیدوارانه توصیف کرد

وضعیت دو بسکتبالیست بازمانده از حادثه مرگ‌ | حال آن دو بسکتبال چطور است؟

تشریح وضعیت دو بسکتبالیست بازمانده از حادثه مرگ‌بار جاده

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت دو بسکتبالیست نوجوانی که از حادثه مرگ بار تصادف جان سالم به در بردند را تشریح و وضعیت آنها را امیدوارانه توصیف کرد.

پرواز دومین بسکتبالیست قزوینی به سوی ابدیت

حادثه ای که ۲۲ بهمن در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند. دو بازیکن آسیب دیده دیگر اما کماکان تحت درمان هستند، یکی در منزل و دیگری در بیمارستان.

غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی  با یادآوری اینکه دو روز پس از حادثه رخ داده، طاها فلاح تحت عمل جراحی قرار گرفت، گفت: او از ناحیه مچ پا و زانو دچار شکستی شده بود و به همین دلیل در بیمارستان قزوین تحت عمل جراحی قرار گرفت و دو روز بعد هم مرخص شد.

به گفته نوروزی، حال عمومی این بازیکن خوب است و روند درمان و دوران نقاهت را در منزل سپری می کند.

رییس فدراسیون پزشکی در مورد دیگر بازیکنی که به خاطر شدت آسیب وارده به کما رفته بود، تصریح کرد: به منظور پیگیری وضعیت رهام یزدی و مهیا شدن شرایط بهتر برای درمان، به تهران منتقل و در بیمارستان شهدای تجریش بستری شد.

وی گفت: وی نیز از ناحیه جمجمه جراحی شد و فعلا در بخش ICU مراقبت های درمانی او ادامه دارد.

نوروزی در مورد نتیجه جراحی رهام یزدی گفت: سطح هوشیاری او پایدار است و وضعیت به طور کلی خطرناک نیست اما در مورد شرایط نهایی و اینکه به چه نتیجه ای منجر می شود باید با پیگیری درمان اظهارنظر 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه