ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | فوتبال استقلال و سپاهان

بررسی دلایل پیروزی استقلال بر سپاهان | چرا سپاهان باخت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دلایل پیروزی این تیم برابر سپاهان را تشریح کرد و گفت: نقش کادر فنی در این پیروزی بسیار پررنگ بود.

بررسی دلایل پیروزی استقلال بر سپاهان | چرا سپاهان باخت

دلایل پیروزی استقلال برابر سپاهان

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال دلایل پیروزی این تیم برابر سپاهان را تشریح کرد و گفت: نقش کادر فنی در این پیروزی بسیار پررنگ بود.

کریس رونالدو جریمه سنگین شد! | قصدم بی احترامی نبوده است | حکم رونالدو چیست؟

علی چینی در گفت‌وگو  در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که استقلال موفق شد در دیدار با سپاهان ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورد. این پیروزی باعث شد تا هم هواداران شاد شوند و هم استقلال با توجه به شرایطی که در جدول دارد در ادامه مسیر به خوبی پیش برود.

وی در ادامه درباره مسایل فنی گفت: در خصوص مسایل فنی کادر فنی استقلال بهتر از من می‌تواند حرف بزند اما واقعیت این است که جواد نکونام به همراه دستیارانش سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودند و راه‌های رسیدن به دروازه استقلال را بسته بودند. همین موضوع باعث شد تا سپاهانی‌ها نتوانند کاری از پیش ببرند. همچنین سید حسین حسینی هم در درون دروازه با سیو هایی که داشت آبی پوشان را در بازی نگه داشت. در ادامه هم بازیکنان استقلال بازی در میانه میدان را به دست گرفتند و نگذاشتند که سپاهانی که تاکتیک‌های خود را به خوبی اجرا کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص حضور نیافتن سرمربی آبی‌ها در نشست‌های خبری عنوان کرد: جواد نکونام بهترین کار را می‌کند که به نشست‌های خبری نمی‌رود، چرا که خیلی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند. تیم نکونام در حال حاضر در آرامش نتیجه می‌گیرد و صدر جدول قرار دارد. اینکه به نشست خبری نرفته است به خودش مربوط است و صلاح دانسته به نشست‌های خبری نرود و دستیاران خود را به نشست‌ها بفرستد.

چینی با اشاره به سکوت سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال گفت: امیدواریم با این سکوت‌ها هم کدورت‌های بین استقلال و خطیر هم به پایان برسد چرا که هر دو آنها برای ما عزیز هستند و در جایگاه خود تلاش می‌کنند تا شرایط بهتری برای تیم فراهم شود. همه ما باید تلاش کنیم تا کادر فنی و بازیکنان آبی‌های پایتخت لای پر قو نگه داری شوند تا به قهرمانی دست یابیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا استقلال فوتبال خوبی را ارایه نمی‌دهد گفت: کدام تیم ما در لیگ برتر فوتبال تماشاگر پسند ارایه می‌دهد؟ تیمی پر مهره تر از سپاهان در لیگ نداریم، آنها فوتبال خوب و تماشاگر پسندی را هم به نمایش می‌گذارند اما ۶ بازی است که شکست می‌خورند. پس باید واقع بین باشیم، در حال حاضر ۳ امتیاز برای استقلال مهم‌تر از بازی زیباست و خدا را شکر تا به امروز هم نتایج خوبی برای این تیم رقم خورده است.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه