ارسال به دیگران پرینت

فال | فال شمع

فال شمع جمعه ۱۱ اسفند | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع امروز را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع امروز جمعه ۱۱ اسفند

فال شمع امروز را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع امروز | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع روزانه متولدین فروردین

مشکلاتی در محل کارتان پیش آمده است.همیشه سریع ترین راه بهترین راه حل نیست.پس به خوبی فکر کنید و عجولانه تصمیمی نگیرید. میل زیادی دارید که در مورد شخصی کنجکاوی کنید و بیشتر در مورد او بدانید اما او فعلا با شما چندان احساس صمیمیت نمی کند و تمایلی ندارد به سوالات شما جواب بدهد.پس بهتر است دست از کنجکاوی بردارید و در فرصت بهتری سوالاتتان را بپرسید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

دور برتان حسابی شلوغ شده است .در حقیقت مسئولیت های زیادی را به عهده گرفته اید و حالا نمی توانید از پس آن ها بر بیایید. با یک برنامه ریزی درست می توانید کارها را پیش ببرید و به زندگیتان نظم بدهید.شخصی به مهمانی شما خواهد آمد که می تواند خبرهای خوبی به همراه داشته باشد و حسابی شما را به شوق بیاورد.

فال شمع روزانه متولدین خرداد ماه

به نظر می رسد تفاوت هایی که با دوست یا عشقتان دارید باعث اختلاف میان شما شده است. به خوبی می دانستید که روزی باید در این مورد حرف بزنید پس روحیه ی خود را حفظ کنید و سعی کنید هنگام صحبت کردن,اعتماد به نفس داشته باشید.یکی از اعضای فامیلتان درگیر بیماری شده است پس بهتر است ماروز با او تماسی بگیرید و از حالش جویا شوید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

امروز تحت شرایطی مجبور می شوید در مورد گذشته تان حرف هایی بزنید که چندان مایل به گفتن آن ها نیستید اگر فکر می کنید در حال حاضر آمادگی گفتن آن را ندارید پس کمی بیشتر صبر کنید. مشکلی در محل کارتان پیش آمده است که فکر می کنید می توانید از یک دوست قدیمی برای حل آن کمک بگیرید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

بهتر است امروز هر حرفی که می شنوید را باور نکنید.احتمالا دیگران سعی می کنند با حرف هایی که می زنند از شما و مثبت اندیشیتان سو استفاده کنند. مثبت نگری یک روحیه ی خوب است اما این خالاق نباید تبدیل به زودباوری شود یا دیگران گمان کنند شما شخصی بی تجربه هستید پس تا از چیزی مطمئن نشده اید؛ حرفی را قبول نکنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

کارهای عقب مانده زیادی دارید و در حال حاضر نمی دانید باید بر روی کدام یک از آن ها تمرکز کنید. بهتر است کارها و وظایفتان را لیست کنید و بر اساس اولویت, برنامه ریزی کنید. با کیی از دوستتان تلفنی صحبت می کنید. به نظر می رسد دوستتان با مشکلی مواجه شده است که شما می توانید به او کمک کنید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

امروز با شخصی صحبت هایی می کنید که حسابی ذهنتان را درگیر کرده است اما در حال حاضر نمی توانید به درستی تشخیص دهید درست و غلط کدام است. زمانی را در نظر گرفته اید تا در کنار خانواده وقت بگذرانید و با آن ها در مورد هفته ای که گذرانده اید صحبت کنید.این کار می تواند آرامش زیادی به شما منتقل کند.

فال شمع روزانه متولدین آبان

بهتر است از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. گاهی اوقات ممکن است ظاهر شخصی با شما تناسبی نداشته باشد اما بتوانید لحظات خوبی را با هم بگذرانید و نقاط مشترک زیادی داشته باشید. با شخصی به تازگی آشنا شده اید که می تواند به شما احساس آرامش و امنیت منتقل کند و علاقه دارید شانس خود را برای یک رابطه ی عاشقانه با او محک بزنید.

فال شمع روزانه متولدین آذر

حقایقی در زندگی شما وجود داشته است که امروز برخی از آن ها را متوجه می شوید ، شاید در ابتدا کمی گیج شوید اما باید آن ها را قبول کنید و فکر راه چاره باشید تا بتوانید از این وضعیت عبور کنید. گاهی اوقات با تصمیماتتان اطرافیانتان را نگران می کنید.بهتر است دلیل انتخاب هایتان برای عزیزانتان توضیح دهید تا بیخودی نگران شما نشوند.

فال شمع روزانه متولدین دی

دردسر تازه ی در زندگی شما پیدا شده است اما شما شخصی خوشبین هستید و به راحتی می توانید با همین روحیه ی مثبت, شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید. همسر یا دوستتان از شما توقعاتی دارد و بهترین راه آن است که با هم در این مورد صحبت کنید و راه حلی پیدا کنید که هر دو طرفتان از آن رضایت داشته باشید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد غر بزنید و از زندگی شکایت کنید.این نا امیدی و منفی بافی ریشه در صحبت هایی دارد که روزهای گذشته شنیده بودید و بر روی شما تاثیر گذاشته است. سعی کنید به آینده با دید مثبتی نگاه کنید.وضعیت همیشه به همین منوال نمی ماند و به زودی به رشد و پیروزی خواهید رسید و می توانید به خودتان و کارهایتان افتخار کنید.

فال شمع روزانه  متولدین اسفند

دوست دارید میان زندگی شخصی و حرفه ای خود مرزی قائل شوید و بین آن ها تعادل ایجاد کنید. اما شرایط اقتصادی به گونه ای است که باید بر روی کارتان تمرکز بیشتری داشته باشید. این موضوع می تواند بر روی زندگی شخصی شما نیز اثر بگذارد پس بهتر است در این مورد با اعضای خانواده تان صحبت کنید و از آن ها بخواهید وضعیت فعلی شما را درک کنند.

منبع : سرگرمی روز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه