ارسال به دیگران پرینت

فال | فال شمع

فال شمع جمعه 4اسفند | ماه تولدتون بگو فال شمع باهات کار داره

فال شمع چهار اسفندماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع جمعه 4اسفند | ماه تولدتون بگو فال شمع باهات کار داره

فال شمع جمعه چهارم اسفند 

فال شمع چهار اسفندماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

فال کائنات امروز | قدرت کائنات در دستان شماست! | از این سفر معنوی غافل نشوید + تفسیر دقیق

امروز فرصت خوبی برای فکر کردن به اتفاقات این چند وقت اخیر است. شما در این مدت آنقدر درگیر کار بوده اید که فراموش کرده اید به اولویت هایی که در زندگی دارید توجه کنید. امروز کمی به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید و با دوستان و عزیزانتان وقت بگذارید. بخندید، صحبت کنید و خوش باشید و زیاد به کارهایی که در انتظارتان هستند فکر نکنید. شما در سکوت دارید تغییراتی که دارند در احساساتتان به وجود می آیند را نظاره می کنید، ولی هنوز چیزی نگفته اید تا وضعیت موجود را بهم نزنید. با این حال اگر حرف هایتان را با نزاکت و مراعات حال دیگران به زبان بیاورید هیچ اشکالی ندارد آنچه شما را آزار می دهد به زبان بیاورید.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

امروز زیاد خودتان را در کار کردن غرق نکنید. درست است که در خانه و یا محل کار وظایف و مسئولیت های زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، اما این کارها آنقدر ضروری نیستند که بخواهید خودتان را برای هرچه سریعتر به انجام رساندن آنها تحت فشار قرار بدهید. اولویت را به وقت گذراندن با خانواده و عزیزانتان بدهید و اگر توانستید بعدازظهر بچه ها را به پارک نزدیک منزلتان ببرید و با آنها خوش بگذرانید یا اگر هنوز بچه ای در کار نیست وقتتان را به همسرتان اختصاص بدهید و از بودن در کنار او لذت ببرید. اگر بخواهیم کار انجام بدهیم همیشه آنقدر کار برای انجام دادن پیدا خواهیم کرد که نتوانیم به خودمان و عزیزانمان برسیم.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

امروز فرصت بسیار خوبی برای رسیدگی به مسائل مادی خواهد بود. شاید وقتی به دفتر حساب و کتاب هایتان نگاه می کنید احساس کنید که اوضاع زیاد خوب نیست، اما خوشبختانه امروز خبرهایی دریافت خواهید کرد که نشان می دهند اوضاع به آن بدی ها که شما فکر می کنید هم نیست. امروز مشکلات اجتماعی باعث می شوند که خیلی زود احساساتی شوید. عقایدتان آنقدر محکم هستند که ممکن است نتوانید آنها را کنترل کرده و در لحظه ای اشتباه دچار فوران احساسات شوید. ایده های خود را بیان کنید، ولی مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا کلامتان ارزش خود را از دست ندهد و حرفتان شنیده شود.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و می توانید به راحتی به احساسات اطرافیانتان پی ببرید. ارتباط شما با دوستان و همسایه هایتان خیلی گرم، دوستانه و خوب خواهد بود. روابط عاطفیتان نیز خیلی خوب خواهند بود و امشب شبی فوق العاده برای یک شام رمانتیک دونفره در یک رستوران خوب و یا حتی در منزل می تواند باشد. شما این توانایی را دارید که با به کارگیری حس ششم خود برای مشکلاتی قدیمی که مدت ها درگیر آنها بوده اید راه حل هایی جدید پیدا کنید. وقتی نسبت به دیدگاه های دیگران انعطاف پذیر باشید آنها هم به احساسات شما اهمیت و بهای بیشتری خواهند داد و شما را بیشتر درک خواهند.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

امروز ذهنتان درگیر تعیین اهداف جدید برای آینده و به ویژه زندگی حرفه ایتان است. با وجود اینکه طی چند ماه اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته اید، هنوز از میزان پیشرفت خود راضی نیستید و به دنبال موفقیت های بیشتر هستید. امروز فرصت خوبی برای تعیین روش هایی کاربردی برای رسیدن به این هدف خواهید بود. مشورت با خانواده می تواند راه های فوق العاده ای برای انجام این کار در اختیار شما قرار دهد. چنانچه هنوز با کسی رابطه عاطفی برقرار نکرده باشید امروز خیلی راحتتر خواهید بود. بودن در یک رابطه همیشه هم به آن خوبی که از دور به نظر می رسد نیست و گاهی تنها بودن خیلی بهتر از بودن در یک رابطه ی عاطفی است!

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

اولین قدم برای رسیدن به خوشبختی یاد گرفتن احترام گذاشتن به خواسته هایتان است. شما حرف های درست را در زمان درست می زنید تا بتوانید تایید دیگران را به دست بیاورید. به جای این که به فکر به دست آوردن تایید و تحسین دیگران باشید، بهتر است به فکر دنبال کردن رویاهای خودتان باشید. امروز در اولویت قرار دادن نیازهای خودتان اهمیت بسیار زیادی دارد. در کمال تعجب خواهید دید که توجه به خودتان و خواسته هایتان ارتباط بین شما و کسانی که دوست دارید را نیز بهبود خواهد بخشید. اگر فکر می کنید مسائل کوچکی که در رابطه عاطفی خود نادیده گرفته بودید دارند برایتان دردسر ساز می شوند همین حالا به آنها رسیدگی کنید.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

ممکن است برایتان مشکل باشد که که ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید که به آنهایی که اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند که نمی‌توانید به آنها اتکا کنید. شما با هوشی که دارید باید سعی کنید خود را تغییر داده و تا جایی که امکان دارد از منفعل بودن دوری کنید. اما اگر به خود اجازه غرق شدن در دریای خیالات را بدهید مطمئن باشید که ایده‌ها و افکار بسیار ناخوشایندی برایتان ایجاد می‌کنند.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

امروز شما زیاد به وظایف اجتماعی خود اهمیت نمی‌دهید، برای اینکه واقعاً دلتان نمی‌خواهد که انرژی‌تان را به خاطر افراد دیگر تلف کنید. شما ترجیح می‌دهید بهترین چیزها را برای یک شخص خاص و یا فقط برای خودتان تنها نگه دارید. هنوز هم انجام دادن کاری که شما را از انزوا بیرون بیاورد مفید خواهد بود. پس بهتر است به جای اینکه در تنهایی به سر ببرید با دیگران همکاری داشته باشید.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

رئیس شما بهتان مسئولیتی را واگذار می‌کند که باب میلتان نیست، بنابراین دنبال کردن آن و تمام کردنش طبق برنامه برای شما کار راحتی نیست. شما وقتی مجبور می‌شوید سخت کار کرده و کاری را به موقع تمام کنید، قابلیتهایی را دارا هستید که می‌توانید ازشان استفاده کنید. اما وقتی فکر می‌کنید فقط وقتتان را تلف کرده‌اید، خیلی زود خسته می‌شوید. متاسفانه امروز شما برای ثابت نگه داشتن بعضی چیزها بیهوده تلاش می‌کنید، خصوصا اگر به همه جا نگاه کنید به جز جایی که ایستاده اید و کاری را انجام دهید! پس روی برنامه‌های بلند مدتتان تمرکز نکنید و سعی کنید پله پله جلو بروید.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

یک رسوایی مربوط به ستاره ای که تحسینش می کردید در صدر اخبار قرار می گیرد. شاید سرخورده شوید. فعلاً پیش داوری نکنید. شاید بیشتر آنچه می شنوید غیبت یا اطلاعات نادرست باشد. باید بر اساس اطلاعات درست و واقعیات قضاوت کرد. امروز همکاری با دیگران به شما اطلاعات خلاقانه ای می دهد که امروز به آن احتیاج دارید. اگر سعی کنید همه کارها را خودتان انجام دهید، نقشه هایتان نقش بر آب می شود. باید از دیگران ایده بگیرید. نظر دیگران را بپرسید. امروز بحث رابطه شما مبتنی بر بده و بستان است. می دانید که احساسات خاصی نسبت به او دارید، ولی بیان این احساسات از ترس سرخوردگی برایتان سخت می شود. نترسید و حرفتان را بزنید. قطعاً پاسخ مثبتی می گیرید.

فال شمع 4 اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

شاید شما دلتان می‌خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، به پیش آمدهای مثبت فکر کنید. به کارهایی که می‌توانید برای بهتر کردن زندگی‌تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از مشکلاتی که برایتان پیش آمده نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

منبع : سرگرمی روز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه