ارسال به دیگران پرینت

کریس رونالدو | بوگاتی کریس رونالدو

دور دور رونالدو با بوگاتی ۵۷۰ میلیارد تومانی‌اش در ریاض! | کریس رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است

کریس رونالدو با بوگاتی سنتودیسی خودش در خیابان های ریاض دیده شده است.کریس رونالدو گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال را با النصر امضا کرده خودرو بوگاتی خودش را به عربستان برده و با این خودرو خاصش حسابی دلبری می کند.

دور دور رونالدو با بوگاتی ۵۷۰ میلیارد تومانی‌اش در ریاض! | کریس رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است

کریس رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است

کریس رونالدو  با بوگاتی سنتودیسی خودش در خیابان های ریاض دیده شده است.کریس رونالدو گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال را با النصر امضا کرده خودرو بوگاتی خودش را به عربستان برده و با این خودرو خاصش حسابی دلبری می کند.

ستاره پرتغالی یوونتوس و برنده ۵ توپ طلا که این روزها به دلیل خوشحالی جنجالی اش در عربستان با محرومیت ۲ جلسه ای روبرو شده، با بوگاتی سنتودیسی خودش در خیابان های ریاض دیده شده است.

رونالدو که گران ترین قرارداد تاریخ فوتبال را با النصر امضا کرده خودرو بوگاتی خودش را به عربستان برده و با این خودرو خاصش حسابی دلبری می کند.

عصبانیت کریستین رونالدو از غرور پسرش! | جونیور کفر پدرش را درآورد +ویدئو

خودروی لوکس رونالدو موتوری ۸ لیتری دارد و ۱۶۰۰ اسب بخار توان تولید می‌کند. زمان رسیدن سرعت چنتودیچی از صفر تا ۱۰۰ چیزی نزدیک به ۲.۴ ثانیه است. شتابی که این خودرو را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا تبدیل می‌کند. خودروی جدید رونالدو می‌تواند سرعت خارق العاده ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت را هم تجربه کند.

photo_2024-02-27_13-36-58

از خودروی بوگاتی چنتودیچی تا کنون تنها ۱۰ عدد تولید شده و رونالدو حالا جز معدود افرادی است که یکی از این سوپرماشینهای استثنایی را در اختیار دارد.
رونالدو از مشتریان قدیمی و همیشگی بوگاتی است. او پیش از این مدلهای شیرون، ویرون و لاو ووتر نوار این برند را هم خریداری کرده است.

از جمله دیگر ماشین‌های استثنایی کریستیانو رونالدو باید به خودروهایی مثل فراری اف۴۳۰، رولز رویس فانتوم، لامبورگینی اونتادور، مازراتی گران کابریو، بنتلی کانتینتال جی تی سی و مک لارن سنا اشاره کرد.

منبع : خبر ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه