ارسال به دیگران پرینت

آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت

امروزه بحث یادگیری زبان انگلیسی تنها به افرادی که قصد مهاجرت دارند مربوط نمی شود اما این موضوع بسیار برای کسانی که می خواهند مهاجرت کنند مهم و ضروری است.

آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت

امروزه بحث یادگیری زبان انگلیسی تنها به افرادی که قصد مهاجرت دارند مربوط نمی شود اما این موضوع بسیار برای کسانی که می خواهند مهاجرت کنند مهم و ضروری است.

شما به هر شکلی که قصد مهاجرت داشته باشید نیاز دارید تا زبان انگلیسی را یاد گرفته و برای برقراری ارتباط بهتر و پیشرفت در موقعیت های مختلف از آن استفاده نمایید.

یادگیری زبان انگلیسی حتی برای افرادی که به کشورهایی چون آلمان، فرانسه، ایتالیا و دیگر کشورها مهاجرت می کنند ضروری بوده چرا که این زبان،‌ به عنوان زبان بین المللی شناخته می شود و باعث پیشرفت و بهبود شرایط شما خواهد شد.

برای مهاجرت چه سطحی از زبان انگلیسی لازم است؟

افراد به کشورها با شرایط مختلف مهاجرت می کنند و در نتیجه سطح زبانی که هر فرد باید آموزش ببیند متفاوت خواهد بود. اگر قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان را دارید و می خواهید در آن کشور تحصیل نمایید باید زبان انگلیسی را در سطوح بالای آکادمیکی آموزش ببینید.

در حالت کلی اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید یادگیری زبان انگلیسی در سطوح بالا به صورت آکادمیکی ضروری می باشد و حداقل باید بتوانید نمره آیلتس ۶.۵ را دریافت کنید که این موضوع نیز براساس شرایط دانشگاه مقصد مشخص می شود.

در این خصوص باید یادگیری زبان را زودتر شروع کنید و با یک برنامه ریزی مدون به یادگیری بپردازید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

اگر مهاجرت شما به صورت شغلی و یا سرمایه گذاری می باشد در این موارد با توجه به شرایط تان باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. معمولا در این موارد دانش زبانی بالا و آکادمیکی از شما انتظار نمی رود اما هر چقدر به زبان انگلیسی مسلط تر باشید شرایط بهتری را بدست خواهید آورد که این موضوع می تواند به مرور با حضور در محیط برای تان اتفاق بیافتد. اما بخاطر داشته باشید که حتما یک پیش زمینه خوب از زبان قبل از مهاجرت داشته باشید چرا که یادگیری زبان در محیط بدون هیچ پیش زمینه ای کار را برای تان سخت خواهد کرد.

مسئله مهاجرت خود یک پروسه سخت می باشد که شما می توانید با یادگیری زبان قبل از مهاجرت یکی از چالش های مهم آن را پشت سر بگذارید.

برای مهاجرت چه کلاس زبان انگلیسی شرکت کنیم؟

همانطور که گفتیم افراد با شرایط مختلف دست به مهاجرت می زنند و بر این اساس باید زبان انگلیسی را آموزش ببینند. اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید و باید برای مهاجرت یک مدرک زبان انگلیسی مثل تافل، آیلتس، PTE و... را ارائه کنید باید به صورت اصولی و کامل زبان انگلیسی را آموزش ببینید.

این نوع آموزش زمان بیشتری را از شما صرف می کند چرا که باید به تمامی ۴ مهارت زبان انگلیسی مسلط شوید و نتیجه خوبی را دریافت نمایید.

برای این موضوع ابتدا براساس سطح زبانی تان باید دانش زبان عمومی خود را براساس نمره آزمونی که می خواهید تقویت کنید و سپس در کلاس های آمادگی آزمون شرکت کنید.

اگر در ابتدا مهاجرت نیاز به مدرک زبان انگلیسی ندارید می توانید در دوره های مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنید و با یادگیری زبان در موقعیت های مختلف خود را در بحث مکالمه و درک شنیداری تقویت کنید تا با قرارگیری در محیط بتوانید از پس کارهای روزمره خود برآیید.

اما بخاطر داشته باشید که کشورهای انگلیسی زبان برای دادن اقامت دائم نیاز دارند که شما مدرک زبان ارائه کنید که بعد از مهاجرت می توانید به یادگیری بهتر زبان بپردازید و نمره دلخواه تان را دریافت کنید.

یادگیری فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت

اگر نیازی به دریافت مدرک زبان انگلیسی ندارید می توانید با شرکت در کلاس های فشرده مکالمه که به صورت ۳ یا ۴ روز در هفته برگزار می شوند به صورت موقعیت محور زبان انگلیسی را یاد بگیرید و نیاز خود را برطرف نمایید.

موسسه زبان دهخدا به صورت حضوری وآنلاین به برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی برای این دسته از می پردازد که اگر زمان کمی برای یادگیری دارید می توانید این دوره را به صورت فشرده و خصوصی بگذرانید.

منابع مورد استفاده در کلاس های مکالمه محض، کتاب های Speak Now بوده که در ۴ سطح از پایه تا فوق متوسطه مورد استفاده می باشند.

افرادی که نیاز به مدرک زبان دارند و کمی مشکل کمبود زمان دارند می توانند دوره های زبان عمومی را به صورت فشرده و خصوصی به شکل آنلاین یا حضوری بگذرانند و سپس وارد دوره های آمادگی آزمون شوند.

منابع کلاس های عمومی نیز کتاب های امریکن انگلیش فایل می باشند که افراد حداقل برای نمره ۶.۵ باید تا پایان کتاب سوم را بخوانند و برای اینکه مشخص شود شما باید به چه شکل آموزش تان را شروع کنید ابتدا باید تعیین سطح شوید.

در این خصوص نیز موسسه زبان دهخدا با ارائه برنامه های مختلف آموزشی براساس شرایط شما، برای تان این امکان را فراهم خواهد کرد تا بتوانید در مدت زمانی که دارید به یادگیری زبان بپردازید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه