ارسال به دیگران پرینت

مدارس فیروزکوه | مدارس فیروزکوه مجازی شد‌

مدارس فیروزکوه و شهرستان کوهرنگ ٬یزد و کرمان فردا مجازی شد‌ | فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری از ۹ صبح آغاز می‌شود

مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی غیرحضوری است.

مدارس فیروزکوه و شهرستان کوهرنگ ٬یزد و کرمان فردا مجازی شد‌ | فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری از  ۹ صبح آغاز می‌شود

مدارس فیروزکوه و شهرستان کوهرنگ فردا مجازی شد‌

مدارس فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی  غیرحضوری است.

مدارس تعطیل شد! | مدارس ابتدایی البرز فردا غیرحضوری شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

فردا مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود

آموزش حضوری مدارس ابتدایی استان یزد به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا دوشنبه تعطیل بوده و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستانها تعطیل می باشد.

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بارش برف و باران، آموزش حضوری مدارس برخی مدارس مناطق مختلف استان کرمان را در روز دوشنبه هفتم اسفندماه تعطیل کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ‌زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و مدارس روستاهای خورند، ریحان و بغیجان از توابع شهرستان راور فردا آموزش حضوری تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل شده و آموزش از طریق فضای مجازی دنبال خواهد شد.

همچنین به دلیل بارش برف و باران، آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل است و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

ستاد مدیریت بحران استان یزد

آموزش حضوری مدارس ابتدایی استان یزد به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست،به علت برودت هوا فردا تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس زنجان غیرحضوری شد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان: ‌با توجه به برودت شدید هوا فعالیت حضوری شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان و مدارس استثنایی(در هر سه مقطع)، فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه لغو و فرآیند آموزش به‌شکل مجازی پیگیری خواهد شد.

قزوین در پی بارش برف و برودت هوا، روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد آموزش مدارس شهرستان آوج دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری است.

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس آمده است: به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، متوسطه و مدارس استثنایی، شهرستان آوج طی روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود و کلاس درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 فعالیت مابقی مراکز آموزشی استان قزوین حضوری است.

قم: کلیه مدارس استان قم فردا غیرحضوری و ادارات و دانشگاه‌های استان با یک ساعت تاخیر فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

تأخیر در آغاز به کار ادارات استان تهران / گازرسانی محدود می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران  با اشاره به گسترش سرما و کاهش دما از تأخیر یک ساعته در شروع کار ادارات استان تهران برای فردا دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: ساعت آغاز به کار ادارات استان تهران ۹ صبح اعلام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: با هدف تداوم گازرسانی به بخش خانگی، گاز ادارات دولتی و صنایع استان تهران تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبرو خواهد شد.

محدودیت در مصرف گاز از سوی صنایع و ادارات استان تهران ضروری است و چنانکه این محدودیت اعمال نشود جریان گاز رسانی در بخش‌های مربوطه با قطعی روبرو خواهند شد.

پایداری و تداوم در شبکه گازرسانی به بخش خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار از صنایع این است که در این بخش نهایت همکاری را داشته باشند.

از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف گاز گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت استان بردارند.

مدارس خراسان رضوی، اصفهان و کرمان مجازی شد

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: فردا دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

تهران یخ می زند؛ ضرورت غیر حضوری شدن مدارس

پیش بینی سازمان هواشناسی از سرمای شدید هوای تهران و هشدارهای فرمانداری تهران، شرایط را برای غیر حضوری شدن کلاس های درس دانش آموزان فراهم کرده است.

پلیس راهور تهران بزرگ نیز از شهروندان ساکن در مناطق شمالی شهر به ویژه منطقه یک درخواست کرده است در صورت نداشتن کار ضروری از تردد خودداری نمایند، چرا که وضعیت معابر به دلیل ریزش برف لغزنده است و جدا از ایجاد ترافیک‌های بلند مدت، باعث تصادف نیز می‌شود.

فعالیت مدارس شیفت صبح روز دوشنبه در شهرستان ساوه غیرحضوری شد

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

کلیه مدارس کاشان فردا دوشنبه غیرحضوری شد

 درحالی که فرمانداری کاشان در ابتدا از تاخیر دو ساعته در شروع به کار مدارس کاشان خبر داده بود دقایقی پیش از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان کاشان خبر داد. 

فرماندار کاشان گفت: کلیه مدارس شهرستان کاشان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری خواهد بود

مدارس همدان به دلیل برف تعطیل شد.

ساعت کاری فردای تهران مثل همیشه است

استانداری تهران: تغییر در ساعت‌کاری ادرات استان تهران برای فردا به علت سرما تکذیب می‌شود.

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ساعت کاری اداره‌های استان تهران فردا به‌خاطر سرما از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

حالا مدیریت بحران استان تهران گفته با هدف تداوم پایداری شبکه گاز، گازرسانی به صنایع و ادارات استان تهران تا اطلاع‌ثانوی محدود می‌شود.

برف و سرما مدارس مشگین‌شهر و خلخال را تعطیل کرد

فعالیت آموزشی مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطهٔ اول و استثنایی مدارس مشگین‌شهر و خلخال در نوبت صبح از طریق  برنامه شاد انجام خواهد شد.

مدارس برخی شهرستان‌های تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روز دوشنبه ۷ اسفند به صورت غیرحضوری است و کلاس‌ها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدارس استان مرکزی فردا تعطیل است

مدیریت بحران استانداری مرکزی:

به علت بارش برف برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه هفتم اسفندماه، همه مدارس مهدهای کودک و آموزشگاه‌های استان، تعطیل خواهند بود.

فعالیت ادارات و بانک‌ها نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان و عمارلو و مدارس ییلاقی رحمت آباد و بلوکات، املش، اطاقور، رحیم‌آباد و ماسوله در روز دوشنبه، ۷ بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان امشب، در اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان و عمارلو و مدارس ییلاقی رحمت آباد و بلوکات، املش، اطاقور، رحیم‌آباد و ماسوله در روز دوشنبه، ۷ بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس داشته باشند.

تعطیلی مدارس در برخی مناطق اردبیل

آموزش و پرورش استان اردبیل:

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری خواهد بود‌.

همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره‌های پیش‌دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تاخیر ۲ ساعته برای مدارس ابتدایی ۱۰ شهرستان کرمانشاه

استانداری کرمانشاه:

با توجه به برودت هوا، فردا( هفتم اسفند) تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

برف و یخبندان مدارس ۴ شهرستان تهران را غیرحضوری کرد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) ملارد، شهریار و قدس و رباط کریم در نوبت صبح غیرحضوری هستند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه