ارسال به دیگران پرینت

رگ دست | رنگ رگ دست

میدونستی میتونی با رنگ دستت بفهمی چه رنگی بهت میاد؟! | با رگ دست متوجه شوید چه رنگ لباسی به شما می‌آید | رگ‌های شما چه رنگی است؟

اگر پس از مشت کردن دستتان، متوجه شدید که رنگ رگ دست‌هایتان آبی است، باید بدانید که رنگ پوست شما سرد است. کسانی که رنگ پوستشان سرد است، بهتر است به سراغ آن دست از رنگ‌هایی برای انتخاب لباس بروند که نشان از رنگ جواهرهای طبیعی، مثل زمرد و یاقوت کبود و فیروزه دارند.

میدونستی میتونی با رنگ دستت بفهمی چه رنگی بهت میاد؟! | با رگ دست متوجه شوید چه رنگ لباسی به شما می‌آید | رگ‌های شما چه رنگی است؟

با رگ دست متوجه شوید چه رنگ لباسی به شما می‌آید

 اگر پس از مشت کردن دستتان، متوجه شدید که رنگ رگ دست‌هایتان آبی است، باید بدانید که رنگ پوست شما سرد است. کسانی که رنگ پوستشان سرد است، بهتر است به سراغ آن دست از رنگ‌هایی برای انتخاب لباس بروند که نشان از رنگ جواهرهای طبیعی، مثل زمرد و یاقوت کبود و فیروزه دارند.

 لطفا دست‌هایتان را مشت کنید. حتما حالا رگ‌های دستتان را واضح‌تر میبینید. رگ‌های شما چه رنگی است؟ سبز؟ آبی؟ بنفش؟ حالا که رنگ رگ‌های دستتان را تشخیص دادید، وقت آن رسیده که میزان سردی و گرمی رنگ پوستتان را تشخیص دهید. اگر شما متوجه شوید که تناژ رنگ پوست شما سردی یا گرمی می‌رود، به راحتی می‌توانید حین انتخاب لباس، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما سازگاری دارد. اینکار باعث می‌شود که زیباتر به نظر برسید و برای انتخاب رنگ لباس سر در گم نمانید.

رنگ رگ آبی؛ پوست سرد

1

 اگر پس از مشت کردن دستتان، متوجه شدید که رنگ رگ دست‌هایتان آبی است، باید بدانید که رنگ پوست شما سرد است. کسانی که رنگ پوستشان سرد است، بهتر است به سراغ آن دست از رنگ‌هایی برای انتخاب لباس بروند که نشان از رنگ جواهرهای طبیعی، مثل زمرد و یاقوت کبود و فیروزه دارند. بعلاوه، اگر بخواهید لباس‌های مونوکروم خنثی هم بپوشید، یک انتخاب عالی کرده‌اید. اگر می‌خواهید روی مُد باشید، رنگ آلبالویی تیره که در سال 1403 و 2024 به شدت ترند شده‌اند نیز برای کسانی که رنگ پوست سرد دارند به شدت مناسب است. اما، پوشیدن لباس‌هایی که حرارت و گرما را انتقال می‌دهند، مثل زرد و نارنجی، ابدا به شما توصیه نمی‌شود چراکه با رنگ پوست شما در تضاد است.

رنگ رگ سبز؛ پوست گرم

1

اگر پس از مشت کردن دستتان، متوجه شدید که رنگ رگ دست‌هایتان سبز است، باید بدانید که رنگ پوست شما گرم است. کسانی که رنگ پوستشان گرم است، بهتر است به سراغ آن دست از رنگ‌هایی از دل طبیعت بروید که از فلزاتی مثل طلا به دست آمده‌اند. هرچه رنگ لباس‌های شما با گرما ارتباط بیشتری برقرار کند، آن رنگ لباس بیشتر به شما خواهد آمد. یکی از خاص‌ترین رنگ‌های اصیل ایرانی که به افراد با رنگ پوست گرم به شدت می‌آید، رنگ اُخرایی است. اما اگر میخواهید کمی به رنگ‌های ترند شده فکر کنید به سراغ رنگ اصلی سال 2024 یعنی هلویی بروید. در کنار هلویی، مرجانی، بژ و قهوه‌ای نیز از جمله رنگ‌های خاصی است که افراد با رنگ پوست گرم می‌توانند بپوشند. در مقابل این رنگ‌های خیره کننده برای افراد با رنگ پوست گرم، بهتر است آنان اصلا به سراغ آن رنگ لباس‌هایی که تناژ سرد دارند، نروند؛ یعنی دسته رنگ‌های آبی.

رنگ رگ بنفش؛ پوست خنثی

1

اگر پس از مشت کردن دستتان، متوجه شدید که رنگ دست‌هایتان بنفش است، باید بدانید که رنگ پوست شما خنثی است. کسانی که رنگ پوستشان خنثی است، اکثر رنگ لباس‌ها را می‌توانند داخل کمد خود داشته باشند. افراد با رنگ پوست خنثی، اکثر رنگ‌های کلاسیک را با آسودگی خاطر می‌توانند تجربه کنند و از پوشیدن آن‌ها لذت ببرند. از رنگ‌هایی مثل بژ و کریج گرفته تا رنگ‌های لاکچری‌تر مثل سبز سیج، مناسب برای افراد با رنگ پوست خنثی است. از جمله رنگ لباس‌های خاصی که برای سال 2024 به افراد با رنگ پوست خنثی توصیه می‌شود، رنگ‌هایی مثل سبز یشمی و کهربایی است که جلوه‌ای خاص به چهره‌شان می‌بخشد. بعلاوه، افراد با رنگ پوست خنثی، می‌توانند با خیال راحت انواع لباس‌ها با رنگ نود را بپوشند. این رنگ لباس‌ها هرگز از مد نمی‌افتند و همواره می‌توانند کمد لباسی جاودانه به شما بدهند.

1

نکته راهنماتویی:  ممکن است که شما رنگ پوستی سرد یا گرم داشته باشید، اما، رنگ مورد علاقه شما در آن دسته از رنگ لباس‌هایی که مطابق با رنگ پوست شما است، نباشد. این برای همه افراد می‌تواند مایوس کننده باشد، اما باید به شما بگوییم که این گونه دسته‌بندی‌ها ایستا نیستند، گاهی ممکن است فردی که رنگ پوست سردی دارد، به شدت در لباس‌هایی با تناژ گرم بدرخشد. بنابراین، به هر رنگ لباسی که با آن ارتباط برقرار می‌کنید تن بدهید و به دنبال چهارچوب‌هایی خاص نباشید.

منبع : راهنماتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه