ارسال به دیگران پرینت

تماس چشمی | علاقه با تماس چشمی

با چه ترفندی مردی را که به او علاقه داریم به خود جذب کنیم؟ | تماس چشمی جرقه است!

تماس چشمی، که به عنوان "چشم تو چشم شدن" یا "ارتباط با نگاه" نیز شناخته می شود، نوعی تعامل بین نگاه دو فرد است. این یک روش ارتباطی غیرکلامی است که نقش مهمی در رفتارهای اجتماعی دارد.

با چه ترفندی مردی را که به او علاقه داریم به خود جذب کنیم؟ | تماس چشمی جرقه است!

تماس چشمی جرقه است!

تماس چشمی، که به عنوان "چشم تو چشم شدن" یا "ارتباط با نگاه" نیز شناخته می شود، نوعی تعامل بین نگاه دو فرد است. این یک روش ارتباطی غیرکلامی است که نقش مهمی در رفتارهای اجتماعی دارد.

اگر از نگاه کردنِ با اشتیاق به مرد جذابِ مورد نظرتان خسته شده اید، شاید وقت آن رسیده است که دست به کار شوید و توجه او را به خود جلب کنید. وقتی اولین حرکت را درست انجام دهید، ممکن است که فصل اول یک افسانه جدید عاشقانه را با او آغاز کنید. البته پیش از دست به کار شدن، مطمئن شوید شخص مورد نظرتان هم نیم نگاهی به شما دارد و اگر تلاش کنید بیشتر به چشم‌اش می آیید، در غیر اینصورت دچار عشق یکطرفه شده و خودتان را عذاب می دهید.

با تماس چشمی جرقه اولیه را ایجاد کنید

2

فقط برقراری تماس چشمی می تواند او را وادار به توقف و خیره شدن به شما کند.برای این کار فرقی ندارد که او آن طرف اتاق باشد و یا درست در کنار شما، فقط حدود 3 تا 5 ثانیه به او نگاه کنید. با این کار ممکن است ذهن او را تمام طول روز درگیر خود کنید.

به او لبخند بزنید تا توجه اش را به خود جلب کنید

یکی از بهترین ویژگی‌های فیزیکی که می‌تواند او را متعجب کند، لبخند زیبای شماست. هنگامی که برای اولین بار با او تعامل می کنید، مطمئن شوید که او یکی از آن لبخندهای بزرگ‌ را روی صورت شما می بیند. همانطور که به گپ زدن ادامه می دهید، بخندید و لبخند بزنید تا او احساس کند که شما فردی فوق العاده شاداب و نشاط آور هستید. یک لبخند همچنین می تواند یخ بین تان را آب کند، تا او احساس کند آماده صحبت کردن با شماست. همچنین سعی کنید در زمان مناسب لبخند می‌زنید – برای مثال، درست زمانی که به شما نگاه می‌کند به او لبخند بزنید.

دوستانه رفتار کنید

برای ایجاد رابطه و وادار کردن او به ارتباط با شما، همیشه خوب رفتار کنید و اخلاق خوبی داشته باشید. وقتی او در اطراف شماست، خوش‌ رفتار شوید، سلام کنید و از حالش بپرسید. با اطرافیانش هم فوق العاده خوب و شیرین رفتار کنید. برای مثال، با دوستانش گپ بزنید یا در مکانی که هر دو در آن هستید به دیگران کمک کنید، مطمئن باشید فرد موردنظر شخصیت درخشان شما را خواهد دید.

در کارهایتان از او درخواست کمک کنید تا احساس کند قهرمان شماست

3

هنگامی که فرصت جلب توجه او را پیدا کردید سعی کنید در کارهایتان از او کمک بخواهید، مخصوصا کارهایی که مطمئنید براحتی از پسش برمی آید. مثلا اگر در کلاس درس و دانشگاه در یکی از درس ها او قوی تر است از او بخواهید تا قسمتی از درس را برایتان توضیح دهد یا اگر محل کارتان با او یکی است، هوش کاری اش را تشویق و اعتماد به نفس اش را بالا ببرید. او احساسی را که در درونش ایجاد کردید را دوست خواهد داشت.

بهترین لباس های خود را بپوشید

برای اینکه برای پسرها جذاب تر باشید، هارمونی ظاهر خود را افزایش دهید. موهای خود را مرتب نگه دارید، بهداشت را رعایت کنید و یک آرایش ملیح و ساده انجام دهید تا هر روز در صورت برخورد با شما شیک به نظر برسید. وقتی متوجه شود که شما در کنار او چقدر خوب بنظر می رسید، کم کم برایش جذاب می شوید. به علاوه، وقتی هرروز رویایی به نظر برسید، احتمالاً به فانتزی جدید او تبدیل خواهید شد.

با سوال های کوتاه و صمیمانه سعی کنید او را بهتر بشناسید

برای اینکه ارتباطی واقعا منحصر به فرد و به یاد ماندنی با او داشته باشید، راه بیشتری را طی کنید. یک گفتگوی عمیق را با پرسیدن از او در مورد خانواده، اهداف فعلی و رویاهای بزرگ او برای آینده شروع کنید. اگر سعی کنید با سؤالاتی مانند موارد زیر بیشتر در مورد او کشف کنید، او به طور جدی از نظر عاطفی جذب شما می شود.

سرگرمی های مشترک با او را انجام دهید

5

هر زمان که شباهت هایی بین‌تان مشاهده کردید، از آن نهایت استفاده را ببرید. در مورد هر گونه علایق، سرگرمی یا ایده هایی که برای هر دوی شما اهمیت دارد، پیش قدم شوید. راه هایی برای کشف هر یک از این علایق مشترک با هم پیدا کنید. مثلا اگر علاقه مشترک تان گیم است بگویید «من یک حساب Steam دارم. شرط می‌بندم می‌توانم تو را در Overwatch شکست دهم.» یا مثلا بگویید من همیشه از پارک مخصوص دوچرخه سواری استفاده میکنم، مطمئنم در رقابت با من حرفی برای گفتن نداری!»

توجه کامل خود را به او نشان دهید تا کاملا محسورتان شود

به او فرصت دهید تا خودش سر حرف را باز کند و در مورد خودش صحبت کند. حتی اگر واقعاً هیجان زده هستید، شنونده خوبی باشید و منتظر بمانید تا صحبتش را تمام کند. به چشم هایش خیره شوید، لبخند بزنید و به حرف های او علاقه نشان دهید. وقتی ببیند چقدر برایش ارزش قائل هستید، ممکن است طرفدار شماره یک شما شود. در ادامه چند مثال ساده را با شما در میان گذاشته ایم:

وقتی صحبتش تمام شد، بازخورد بدهید: «این کاملا منطقی است. به نظر می‌رسد تعادل بین شغل پاره وقت، باشگاه، ورزش و دانشگاه دشوار است.»

همدردی نشان دهید: «اگر من در موقعیت شما بودم، واقعاً خسته می‌شدم و احتمالاً هوس استراحت می‌کردم».

نگرش عالی داشته باشید: «خوشبختانه، ما وقفه‌هایی داریم! همچنین خوب است که از شنبه‌های خود بهترین استفاده را می‌کنید.»

سؤالات بعدی را بپرسید: «آیا با والدین و رئیس خود در مورد اینکه چگونه کار‌ها را آسان‌تر کنید صحبت کرده اید؟

قدردانی خود را از نحوه صحبت او نشان دهید: «خوشحالم از این که بیشتر شما رو شناختم. هیچ وقت نمیدونستم برنامه ات اینطوری هست تو همیشه خیلی آرام به نظر می‌رسی.»

با حضور در مکان هایی که موردعلاقه اوست، به بخش ثابتی از زندگی او تبدیل شوید

اگر می‌دانید مرد مورد نظر شما دوست دارد وقت خود را کجا بگذراند، هر چند وقت یک‌بار در آن مکان حاضر شوید. به عنوان مثال، اگر او یک کافی شاپ مورد علاقه در آن منطقه دارد، با یک یا دو دوست در فرصتی که ممکن است او را در آنجا ببینید به آنجا بروید. شما همچنین می توانید در آنجا درس یا کتاب بخوانید، سپس با آمدن او متعجب اما خوشحال رفتار کنید. او فقط ممکن است فکر کند که این کار سرنوشت است.

به او نشان دهید که حس شوخ طبعی او را دوست دارید

7

به پسر مورد علاقه خود نشان دهید که چقدر حس شوخی طبعی او را دوست داشته و از هم صحبتی با او لذت می برید. مثلا اگر با او چت می کنید، از استیکرها و گیف های او تعریف کنید تا او متوجه شود که شما به جزئیات رفتارهای او توجه می کنید. در این صورت همیشه سعی می کند با شوخ طبعی و گیف های خنده دارش، نظر شما را به خود جلب کند.

منبع : راهنماتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه