ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | فوتبال لیگ های اروپا

صعود کردن رم در شب غیبت آزمون| نتیجه بازی های لیگ حذفی اروپا چه شد

صعود رم در شب غیبت آزمون و پنالتی خراب کردن جهانبخش

صعود کردن رم در شب غیبت آزمون| نتیجه بازی های لیگ حذفی اروپا چه شد

صعود رم در شب غیبت آزمون و پنالتی خراب کردن جهانبخش

آاس رم با پیروزی در ضربات پنالتی برابر رم راهی مرحله بعد لیگ اروپا شد، آن هم در شبی مهاجم ایرانی رم فرصت بازی پیدا نکرد و هافبک ایرانی فاینورد با از دست دادن ضربه پنالتی، در شکست تیمش نقش داشت.

بازیکن سابق چلسی در حین بازی زبان خود را بلعید! | بابا رحمان مصدوم شد

 مرحله برگشت پلی‌آف حذفی لیگ اروپا، امشب با برگزاری ۸ دیدار برگزار شد.

در مهم‌ترین دیدار امشب، تیم‌های آاس رم و فاینورد روتردادم به مصاف هم رفتند، آن هم در شرایطی که در دیدار امشب نیز مانند بازی رفت، خبری از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی دو تیم نبود.

دراین دیدار،سانتیاگو خیمنز در دقیقه ۵ ابتدا فاینورد را در خانه رم پیش انداخت اما لورنزو پلگرینی در دقیقه ۱۵ گل مساوی رم را به ثمر رساند تا نتیجه یک - یک مساوی شود. این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه پابرجا ماند تا با توجه به تکرار نتیجه بازی رفت، کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در دقیقه ۱۱۸ جهانبخش وارد زمین بازی شد تا یکی از زنندگان ضربات پنالتی باشد.

در ضربات پنالتی در حالی رم ۴ بر ۲ به پیروزی رسید که پنالتی سوم فاینورد را جهانبخش از دست داد. در نهایت رم با نتیجه ۵ بر ۳ و در مجموع دو بازی رفت با نتیجه ۶ بر ۴ توانست فاینورد را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

در سایر دیدارهای امشب، رن ۳ بر ۲ آث میلان را شکست داد اما با توجه به برتری ۳ بر صفر میلان در بازی رفت، میلانی‌ها در مجموع با نتیجه۵ بر ۳ پیروز شدند و راهی دور بعد شد.

فرایبورگ هم ۳ بر ۲ مقابل لانس به پیروزی رسید تا با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت، این تیم آلمانی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود و راهی مرحله بعد شود.

در یکی دیگر از این دیدارها، تولوز و بنفیکا به تساوی بدون گل رسیدند. با توجه به برتری ۲ بر یک بنفیکا، در دور رفت، این تیم پرتغالی در مجموع دو بازی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا یکی از تیم‌های محله بعد باشد.

قره‌باغ هم ۳ بر ۲ مقابل براگا شکست خورد اما با توجه به پیروزی ۴ بر ۲ در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید و به دور بعد صعود کرد.

اسپورتینگ هم مقابل یانگ بویز با تساوی یک - یک متوقف شد. اسپورتنیگ با توجه به برتری ۳ بر یک در بازی رفت توانست در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد و به دور بعدی صعود کند.

اسپارتاپراگ ۴ بر یک گالاتاسرای را شکست داد و با وجود شکست ۳ بر ۲ در بازی رفت، این تیم باشگاهی چک بود که در مجموع ۶ بر ۴ به پیروزی رسید تا با حذف نماینده ترکیه، راهی مرحله شود.

مارسی هم ۳ بر یک مقابل شاختار به پیروزی رسید و با توجه به تساوی ۲- ۲ دو تیم در بازی رفت، نماینده فرانسه در مجموع ۵ بر ۳ پیروز شد تا یکی از تیم‌های صعود کننده باشد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه