ارسال به دیگران پرینت

الهام حمیدی

(ویدئو) الهام حمیدی به پای مردم افتاد | الهام حمیدی: مردم ایران مرا ببخشید...

الهام حمیدی با انتشار یک فیلم در اینستاگرامش از بازگرداندن پول کوروش کمپانی به حساب قوه قضائیه خبر داد و از مردم عذر خواهی کرد.

(ویدئو) الهام حمیدی به پای مردم افتاد | الهام حمیدی: مردم ایران مرا ببخشید...

الهام حمیدی: مردم ایران مرا ببخشید...

الهام حمیدی با انتشار یک فیلم در اینستاگرامش از بازگرداندن پول کوروش کمپانی به حساب قوه قضائیه خبر داد و از مردم عذر خواهی کرد. الهام حمیدی متولد آذر 1356 است. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است الهام حمیدی در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین و یک دختر است. الهام حمیدی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر که کوروش کمپانی را تبلیغ کرده و بابت این اقدام عذرخواهی کرده بود، گفت: برای همدردی و تسکین گوشه‌ای از غم مالباختگان، تمام مبلغی که برای تبلیغات به من داده شد را به شماره ای که مراجع قضایی به من دادند عودت دادم.

حمیدی ادامه داد: فیش آن را هم منتشر کردم تا ببینید و بدانید که برای من عزیز هستید و دوست ندارم کوچکترین آزردگی از من داشته باشید.
 

تبلیغات جزئی از شغل من است

وی در بخشی از سخنانش در این ویدئو افزود: مانند همه جای دنیا، تبلیغات جزئی از شغل من است و من هیچ کاری را بدون تحقیق انجام نمی‌دهم و وکیل من درباره این شرکت همه جوانب از جمله مجوز داشتن و قانونی بودن را در نظر گرفته بود.
 

می‌خواستم همه اقشار بتوانند از کالای لوکس استفاده کنند

حمیدی تصریح کرد: می‌خواستم با تبلیغات، تشویقی داشته باشم برای همه کمپانی‌ها که شاید بتوانند هوای مردم را بیشتر داشته باشند و هر قشری بتوانند از چیزهایی که دوست دارند، بخصوص کالاهای لوکس به راحتی استفاده کنند.وی اظهار داشت: من اگر می دانستم که قرار است این مشکلات به وجود بیاید، مطمئن باشید هیچوقت این کار را انجام نمی‌دادم. شما مردم نازنین همیشه برای من عزیز و در اولویت هستید.
 

عذرخواهی را نمی‌پذیرند

این بازیگر ادامه داد: من اولین کسی بودم که برای عذرخواهی پیام همدردی در صفحه ام گذاشتم. اینکه عذرخواهی را نمی پذیرند و می گویند بازیگرها فقط برای پول این کار را می کنند، اصلا چنین چیزی نیست.
 

روی آنتن تلویزیون دلم را شکستند

حمیدی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما این را یاد بگیریم که به راحتی یکدیگر را قضاوت نکنیم. روزی صفحه تلویزیون و برنامه زنده دل یکدیگر را نشکنیم، به هم تهمت نزنیم و بدانیم که دنیا خیلی کوتاه است و همه ما باید پشت هم باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه