ارسال به دیگران پرینت

واردات | واردات اسباب بازی

با ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوی واردات اسباب‌بازی گرفته شد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، از اقدامات این شورا برای ساماندهی بازار اسباب‌بازی خبر داد.

 با ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی جلوی واردات اسباب‌بازی گرفته شد

شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساماندهی بازار اسباب‌بازی وارد عمل شد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، از اقدامات این شورا برای ساماندهی بازار اسباب‌بازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، خسروپناه در دیدار با فعالین جبهه مردمی بندرعباس، با اشاره به ورود این شورا به حوزه اسباب‌بازی، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به سندنویسی بسنده نمی‌کند و اقدامات خود را تا مرحله اجرا دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اقداماتی که در این زمینه انجام شده است، اظهار کرد: در پی اقدامات برخی دستگاه‌ها که به تولید اسباب‌بازی ایرانی آسیب می‌زد، شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود کرد و جلوی واردات اسباب‌بازی‌های مشابه ایرانی گرفته شد.

خسروپناه همچنین از تدوین سندی با حضور همه ذی‌نفعان برای ایجاد نقشه‌ی راه واحد در حوزه اسباب‌بازی خبر داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به دیگر اقدامات این شورا اشاره کرد و گفت: مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف اطلاع‌رسانی گسترده، راه اندازی شده است.

وی همچنین از ارتباط با جبهه مردم به عنوان یکی از راهبردهای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی نام برد و گفت: در ذیل ستادهای چهارگانه شورا، میزهایی برای شناسایی و حمایت از نخبگان طراح و ایده‌پرداز تعریف شده است.

خسروپناه در پایان با تأکید بر رویکرد قرارگاهی شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: نقشه مهندسی فرهنگی با برش‌های استانی تدوین می‌شود و شورا در این زمینه می‌تواند نقش تسهیل‌گر داشته باشد تا نقشه در استان‌ها عملیاتی شود و در صورت بروز مشکل، موضوعات را از وزرا پیگیری کند.

 

جانبازان خودروی وارداتی می‌گیرند | امکان انتخاب خودروی وارداتی برای کلیه جانبازان

نکات برجسته:

ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه اسباب‌بازی برای حمایت از تولید داخلی

جلوگیری از واردات اسباب‌بازی‌های مشابه ایرانی

تدوین سند راهبردی برای ساماندهی بازار اسباب‌بازی

راه اندازی مرکز رسانه و روابط عمومی برای اطلاع‌رسانی گسترده

ارتباط با جبهه مردم و حمایت از نخبگان طراح و ایده‌پرداز

رویکرد قرارگاهی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عملیاتی شدن نقشه مهندسی فرهنگی

این اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حمایت از تولید داخلی، ساماندهی بازار اسباب‌بازی و ارتقای فرهنگ عمومی صورت گرفته است.

 

منبع : Entekhab.ir
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه