خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

فال عشق | فال عشق امروز

فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق

فال عشق یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا آینده عشقی خود را پیش‌بینی کنیم.

فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق

فال عشق 21 بهمن 1402

فال عشق یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به ما کمک کند تا آینده عشقی خود را پیش‌بینی کنیم. این فال بر اساس تفسیر اشکال و نشانه‌هایی که روی برگ‌های چای، ورق‌های بازی، یا کارت‌های تاروت ایجاد می‌شوند، پیش‌بینی‌هایی در مورد آینده عشقی فرد ارائه می‌دهد.

فـال عشق متولدین فروردین

درست است که سیاره مشتری در بخش عشق واقعی طالع شما قرار دارد اما نمی تواند تاثیر زیادی روی روابط عاشقانه شما بگذارد. سیاره مشتری ظرفیت شما را برای لذت بردن از تمام اتفاقات زندگی عاشقانه بالا می برد. روی توانایی های محبوب متمرکز می شوید و او را به عنوان یک فیلسوف، پروفسور یا حتی یک مربی معنوی می بینید.

فـال عشق متولدین اردیبهشت

از امروز تا چندین نیمه ماه آینده بیشتر دلتان می خواهید در خانه بمانید و زیاد حوصله مهمانی و بیرون رفتن ها را ندارید. اگر مجرد هستید با فردی که یکی از آشنایان به شما معرفی می کند آشنا شوید و از او سرسری نگذرید. ممکن است با او همان رابطه عاشقانه ای را بسازید که منتظرش بودید.

فـال عشق متولدین خرداد

اگر مجرد هستید احساس می کنید هیچوقت به آن نیاز قلبی تان نمی رسید. اگر درگیر یک ناامیدی رمانتیک شده اید این را بدانید که گاهی اوقات ترک چیزی به معنای از دست دادن نیست بلکه هدیه ای است که فضا را برای چیزهای بهتری در زندگی تان باز می کند. هرگز فراموش نکنید که شما مستحق بهترین ها هستید.

فـال عشق متولدین تیر

اگر در این دنیا تنها یک نفر باشد که به مسائل رابطه ای فکر می کند آن فرد فقط شما هستید. این نیمه ماه عطارد در بخش پیغام های عاشقانه شما قرار دارد. حضور مشتری نیز در این بخش ذهن شما را به سمت مسائل روابط عاشقانه می کشاند. اکنون می توانید بهترین تصمیم که تاثیر زیادی در روابط بین شما و معشوقتان دارد بگیرید.

فـال عشق متولدین مرداد

آماده تجربه کردن بهترین لحظات در زندگی باشید. ونوس در برج اسد زیباترین لحظات را به ارمغان می آورد اما در همین حین با چند سیاره دیگر نیز ارتباط برقرار می کند و شیرین ترین زندگی عاشقانه را برایتان می سازد. عشقتان کار غیرمنتظره ای می کند که هیجان را در رابطه شعله ور می کند.

فـال عشق متولدین شهریور

برای مشاهده استخاره آنلاین مخصوص خود روی لینک کلیک کنید

اگر در یک رابطه هستید یا می خواهید با فرد خاصی وارد رابطه شوید احساس می کنید در یک موقعیت سخت گیر افتاده اید و محبوب شما را به آن چیزی که می خواهید و استحقاقش را دارید نمی رساند. اگر همینطور است باید این موضوع را با او در میان بگذارید و تا جایی که می توانید با او شفاف باشید. اگر مجرد هستید احساس می کنید هیچوقت نمی توانید عشق را در زندگی تجربه کنید اما نگران نباشید عشق همین نزدیکی هاست.

فـال عشق متولدین مهر

با این که عطارد در بخش عشق جدول هفتگی شما وجود دارد اما این نمی تواند یک فاجعه به حساب بیاید. سیاره عطارد از سمت چند سیاره دیگر حمایت می شود و این یعنی شما و همسرتان با دور ریختن سوء تفاهم ها می توانید پیشرفت خوبی در عشق و رابطه رمانتیک تان داشته باشید. اگر مجرد هستید به اتفاقاتی که بعد از قرار گرفتن ماه کامل در پنجمین خانه روابط رمانتیک شما رخ می دهد توجه کنید. اتفاقی سحرآمیز رخ خواهد داد.

فـال عشق متولدین آبان

عشقتان چیزی را از شما مخفی کرده است یا بالعکس. ممکن است این نیمه ماه همه چیز برملا شود و این شما هستید که همه چیز را از دست می دهید. مهم نیست این مشکل به کدامیک از شما مرتبط است مهم زنگ خطری است که باید هر چه زودتر آن را رها کنید.

فـال عشق  متولدین آذر

عشق در زندگی شما جریان دارد. ونوس وارد بخش رمانتیک طالع تان می شود. او تا اواسط ماه آینده سر جای خود باقی می ماند و درس های زیادی در باب عشق به شما می آموزد.

فـال عشق متولدین دی

افق فکری تان را گسترش دهید و تجربیات جدیدی را با محبوب کسب کنید. ماجراجویی ها را بپذیرید چون به نوعی غذای ذهن و جسم و روحتان است. پس به هر فرصتی که زندگی پیش روی شما و محبوب قرار می دهد جواب مثبت بدهید. اگر مجرد هستید مراقب فردی که این نزدیکی ها وارد زندگی تان می شود باشید. او از یک فرهنگ کاملا و یا مذهب متفاوت است که شما را به خود جذب کرده است.

فـال عشق متولدین بهمن

مریخ در بخش روابط عاشقانه شما در حال حرکت است و به رابطه شما فرصتی برای پیشرفت می دهد. این نیمه ماه مریخ با کمی انرژی منفی در مقابل نپتون در بخش خانواده طالعتان قرار می گیرد و باعث می شود احساس کنید همسرتان نمی تواند به خوبی مسائل خانوادگی را مدیریت کند. اما خوشبختانه مریخ در روز جمعه در یک زاویه حمایتی نسبت به مشتری قرار می گیرد و باعث می شود از اهداف و رویاهای یکدیگر حمایت کنید.

فـال عشق متولدین اسفند

درگیری شدیدی بین شما و همسرتان در رابطه با اهداف شغلی تان بوجود می آید. اگر نظر یکی از شما این باشد که اهدافش مهمتر از دیگری است به مشکل بر می خورید. البته ممکن است هر کدام از شما به دلیل موفقیت های همسرتان احساس نا امنی کنید. اگر هر کدام از این ها درست باشد باید دست به کار شوید و تمام آن ها را قبل از این که تبدیل به مشکل بزرگی شود رفع کنید.

 

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه