ارسال به دیگران پرینت

انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نیکی هیلی: آمریکا در سال ۲۰۲۴ رئیس‌جمهوری زن خواهد داشت

نیکی هیلی، تنها رقیب فعلی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه، پیش‌بینی کرد که ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ یک رئیس‌جمهوری زن خواهد داشت

نیکی هیلی: آمریکا در سال ۲۰۲۴ رئیس‌جمهوری زن خواهد داشت

نیکی هیلی: آمریکا در سال ۲۰۲۴ رئیس‌جمهوری زن خواهد داشت

نیکی هیلی، تنها رقیب فعلی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه، پیش‌بینی کرد که ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ یک رئیس‌جمهوری زن خواهد داشت. او در مصاحبه‌ای گفت که این زن یا خود او خواهد بود یا کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی آمریکا.

ترامپ روز پنجشنبه در ایالت نوادا سومین پیروزی خود را در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان برای تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری کسب کرد. نیکی هیلی پس از این اتفاق، با وجود شکست در نوادا و نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهند او در زادگاهش، کارولینای جنوبی، نیز از ترامپ شکست خواهد خورد، گفت که از رقابت مقدماتی کنار نخواهد کشید.

مرحله بعدی انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه روز ۲۴ فوریه در ایالت کارولینای جنوبی برگزار خواهد شد.

مشکل بزرگ دونالد ترامپ در انتخابات! | طیف قابل توجهی از جمهوری‌خواهان به او رای نمی‌دهند

نیکی هیلی، که ۵۲ سال سن دارد و اصالتاً بومیان سرخپوست آمریکا است، به شبکه فاکس نیوز گفت: «مسئله این است که ما در ایالات متحده آمریکا یک رئیس‌جمهوری زن خواهیم داشت، یا من یا کامالا هریس.»

او همچنین گفت که در هر دو نوبت نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری به او رای داده و به خدمت در دولت او به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل «افتخار می‌کند.»

اما هیلی افزود: «آشوب او را تعقیب می‌کند. ما نمی‌توانیم کشوری آشفته و دنیایی در آتش داشته باشیم و چهار سال آشوب دیگر را تجربه کنیم. ما تاب آن را نخواهیم آورد.»

او ادامه داد: «ترامپ نمی‌تواند در انتخابات سراسری پیروز شود. این یک حقیقت است. ما در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ شکست خوردیم. او با پرونده‌های قضایی روبرو است که یک سال طول می‌کشد. هر چیزی که او لمس می‌کند به آشوب تبدیل می‌شود و ما به باختن ادامه خواهیم داد.»

نیکی هیلی تنها رقیب جدی ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان است.

او پیش‌بینی می‌کند که در سال ۲۰۲۴ یک زن رئیس‌جمهوری آمریکا خواهد شد.

او معتقد است که ترامپ نمی‌تواند در انتخابات سراسری پیروز شود.

او می‌گوید که آشوب و پرونده‌های قضایی ترامپ مانع از پیروزی او خواهد شد.

پیش‌بینی نیکی هیلی درباره رئیس‌جمهور شدن یک زن در سال ۲۰۲۴ جسورانه است. او به طور ضمنی خود را به عنوان گزینه‌ای بهتر از ترامپ معرفی می‌کند و معتقد است که می‌تواند در انتخابات سراسری پیروز شود.

با این حال، ترامپ هنوز هم محبوبیت زیادی در میان جمهوری‌خواهان دارد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که او در حال حاضر شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ دارد.

رقابت بین نیکی هیلی و دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان تماشایی خواهد بود. باید دید که آیا هیلی می‌تواند با اتکا به پیام خود مبنی بر ضرورت تغییر، ترامپ را شکست دهد یا خیر.

 

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه