ارسال به دیگران پرینت

فیلم کمدی |‌ معرفی فیلم کمدی

اگه دوست داری از ته دل بخندی این فیلمارو ببین! | معرفی فیلم کمدی رمانتیک

فیلم‌ کمدی رمانتیک یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی هستند که با خاصیت جادویی خود جنبه های مختلف عشق را با چاشنی خنده همراه می کنند.بهترین فیلم کمدی رمانتیک اغلب رویایی، امیدوارکننده و بسیار جذاب هستند.

اگه دوست داری از ته دل بخندی این فیلمارو ببین! | معرفی فیلم کمدی رمانتیک

معرفی فیلم کمدی رمانتیک

فیلم‌ کمدی رمانتیک یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی هستند که با خاصیت جادویی خود جنبه های مختلف عشق را با چاشنی خنده همراه می کنند.بهترین فیلم کمدی رمانتیک اغلب رویایی، امیدوارکننده و بسیار جذاب هستند.

فیلم‌های کمدی رمانتیک یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی هستند که با خاصیت جادویی خود جنبه های مختلف عشق را با چاشنی خنده همراه می کنند. اغلب این فیلم ها پایانی خوش بینانه از روابط رمانتیک را به تصویر می کشند و با داستان های سرگرم کننده شان توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. بهترین فیلم های کمدی رمانتیک اغلب رویایی، امیدوارکننده و بسیار جذاب هستند و از مثلث‌های عشقی گرفته تا دوستی‌های معمولی که به عشق‌های آتشین تبدیل می‌شوند را به تصویر می کشند. 

1- خوشبختی برای مبتدی ها - Happiness for Beginners

 خوشبختی برای مبتدی ها

کارگردان :   ویکی وایت| محصول: ایالات متحده

بازیگران :     لوک گریمز، الی کمپر، نیکو سانتوس

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی:  6.1  از 10

ژانر  :  درام، کمدی، رمانتیک

خلاصه داستان:  یک سال پس از طلاق، هلن کارپنتر، سی و دو ساله در یک دوره بقا در طبیعت ثبت نام می کند تا فرصتی پیدا کرده و دوباره زندگی خود را سر و سامان دهد. اما به زودی متوجه می شود گاهی اوقات برای اینکه خود را پیدا کنید، باید واقعا گم شوید. فیلمنامه این فیلم توسط ویکی وایت براساس رمانی به همین نام نوشته کاترین سنتر در سال 2015 میلادی، به نگارش درآمده است.

2- نشستن در بارها با کیک - Sitting in Bars with Cake

نشستن در بارها با کیک

کارگردان :   تریش سی | محصول: ایالات متحده

بازیگران  :  یارا شهیدی،اودسا آزیون   و بت میدلر

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی:  6.4  از 10

ژانر  :  درام، کمدی، رمانتیک

خلاصه داستان:  جین یک شیرینی پز با استعداد اما خجالتی است که دوستش کورین از او درخواست می کند به مدت یک سال کیک بپزد و به بارها ببرد تا اعتماد به نفس از دست رفته اش را بازیابد. در این بین کورین به بیماری ای مبتلا می شود که زندگیش را دستخوش تغییراتی می کند و اکنون هر دو باید با وضعیت جدید زندگیشان دست و پنجه نرم کنند. این فیلم توسط آدری شولمن بر اساس کتابی نوشته خود او و با الهام از وقایع واقعی ساخته شده است و توانست نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کند.

3- دوباره عشق - Love Again

دوباره عشق

کارگردان :   جیمز سی استروز | محصول: ایالات متحده

بازیگران  :  پریانکا چوپرا، سم هیوین، راسل تووی، امید جلیلی، سلیا ایمری و سلین دیون

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9 از 10

ژانر  :  درام، کمدی، رمانتیک

خلاصه داستان:  میرا ری زنی است که نامزد خود را از دست داده و سعی دارد با نبود او کنار بیاید. به همین خاطر به تلفن همراه او پیامک هایی را می فرستند و خبر ندارد که شماره به خط کاری مردی به نام باب برنز واگذار شده است. باب تحت تاثیر صداقت و پاکی نهفته در احساسات پشت پیام‌ها قرار می‌گیرد و دوست دارد میرا را ملاقات کند. این فیلم نسخه ای از فیلم آلمانی «پیامک برای تو» می باشد که بر اساس رمانی نوشته شده توسط سوفی کرامر ساخته شده است.

4- زوئی دیگر - The Other Zoey

زوئی دیگر

کارگردان :   سارا زندیه | محصول: ایالات متحده

بازیگران  :  جوزفین لانگفورد، درو استارکی، آرچی رنو، مالوری جانسون، پاتریک فابیان، هدر گراهام

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9 از 10

ژانر  :  درام، کمدی، رمانتیک

خلاصه داستان:  این فیلم داستان زندگی دختری بسیار باهوش به نام زوئی را روایت می کند که به عشق رمانتیک اعتقاد ندارد. اما زمانی که "زک" ستاره فوتبال مدرسه دچار فراموشی می‌شود و زویی را با نامزدش اشتباه می‌گیرد، زندگی اش زیر و رو می شود و چالش های این موقعیت نگرش و باورهای زوئی را به شکل جدی با علامت سوال روبرو می کند. این فیلم توانسته است مخاطبان خود را به خندهایی دلپذیر و تفریحی در دنیای عاشقانه ببرد.

5- رای لین - Rye Lane

رای لین

کارگردان :   رین آلن میلر | محصول: انگلستان

بازیگران :    David Johnson, Vivian Opara, Poppy Alan Cormby

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2 از 10

ژانر  :  درام، کمدی، رمانتیک

خلاصه داستان:  دختر و پسری جوان به نام یاس و دام که هر دو شکست عشقی بدی خورده اند، در طول یک روز پر حادثه در جنوب لندن با یکدیگر روبرو شده و به هم کمک می‌کنند تا با ترس های سابق خود کنار آمده و بار دیگر ایمانشان را نسبت به عشق به دست آورند.

6- جای تو یا جای من - Your Place or Mine

جای تو یا جای من

کارگردان :   الاین براش مک کنا | محصول: ایالات متحده

بازیگران :    Reese Witherspoon  ،  Ashton Kutcher  ،  Zoe Chao

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.7 از 10

ژانر  :  کمدی، عاشقانه

خلاصه داستان:  این فیلم داستان زندگی دو دوست صمیمی به نام های دبی و پیتر  را روایت می کند که درست در مقابل یکدیگر قرار دارند. دبی عاشق یک زندگی معمولی با پسرش در لس آنجلس است؛ اما پیتر تشنه تجربه تغییر در نیویورک سیتی است. وقتی آن ها خانه و زندگی هایشان را به مدت یک هفته با هم عوض می کنند، متوجه می شوند خواسته آن ها ممکن است نیاز واقعی شان نباشد. تماشای این فیلم برای افراد بالای 18 سال مناسب است.

7- کسی که او را قبلا می‌شناختم - Somebody I Used to Know

کسی که او را قبلا می‌شناختم

کارگردان  Dave Franco:  | محصول: ایالات متحده

بازیگران :    Alison Brie ،  Amy Sedaris ،  Ayden Mayeri

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.7 از 10

ژانر: کمدی، رمانتیک

خلاصه داستان:  الی معتاد به کار در سفری به زادگاهش، خاطراتشان را با شان، پارتنر سابقش، مرور و شروع به زیر سوال بردن همه چیز درباره شخصی که تبدیل شده است، می کند. همه چیز فقط وقتی گیج کننده تر می شود که کسیدی را ملاقات می کند، کسی که او را به یاد شخصی که قبلا بوده است می اندازد.                                              

منبع : راهنماتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه