ارسال به دیگران پرینت

پنکیک جو دو

برای صبحانه پنکیک جو دو سر درست کن، عالی میشه | طرز تهیه پنکیک جو دو سر

پنکیک جو دو سر، یکی از شیرینی‌های خوشمزه و ساده است که خیلی راحت و سریع می‌توانید آن را تهیه کنید و در وعده صبحانه یا به عنوان یک میان وعده مناسب از آن استفاده کنید، پنکیک جو بافتی نرم و سبک دارد و همراه با عسل بسیار مقوی است. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک جو دو سر در ادامه با سایت 55آنلاین همراه باشید.

برای صبحانه  پنکیک جو دو سر درست کن، عالی میشه | طرز تهیه پنکیک جو دو سر

طرز تهیه پنکیک جو دو سر

پنکیک جو دو سر، یکی از شیرینی‌های خوشمزه و ساده است که خیلی راحت و سریع می‌توانید آن را تهیه کنید و در وعده صبحانه یا به عنوان یک میان وعده مناسب از آن استفاده کنید، پنکیک جو بافتی نرم و سبک دارد و همراه با عسل بسیار مقوی است. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پنکیک جو دو سر در ادامه با سایت  55آنلاین همراه باشید.

خودت توی خونه ارده کنجد درست کن، خیلی مقویه | طرز تهیه ارده کنجد به سبک بازاری

مواد لازم پنکیک جو دو سر
شیر ۱۵۰ گرم معادل ۴/۳ یک پیمانه
جو دو سر پرک یا جو دو سر ۷ قاشق غذا خوری
پروتئین وی ( اختیاری) ۱ اسکوپ
موز ۱.۵ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
دارچین نوک قاشق چای خوری
وانیل نوک قاشق چای خوری

طرز تهیه پنکیک جو دو سر

مرحله اول

برای تهیه پنکیک جو دو سر رژیمی ابتدا مقداری جو دو سر یا جو دو سر پرک را داخل آسیاب بریزید و خوب آسیاب کنید تا کاملا پودر و یکدست شود، سپس پودر جو دو سر را داخل مخلوط کن بریزید و بعد شیر را که از چند دقیقه قبل در دمای محیط قرار گرفته است به آن اضافه کنید.

مرحله دوم

سپس پودر جو دو سر و شیر را با هم مخلوط کنید تا خمیری شوند و بعد روغن را روی مواد بریزید و مخلوط کنید تا با هم ترکیب شوند و سپس وانیل را هم اضافه کنید و مخلوط کنید تا عطر وانیل در مواد پخش شود و ترکیب نرم و یکدستی تشکیل شود.

مرحله سوم

بعد تخم مرغ‌ها را روی ترکیب مواد بریزید و با هم مخلوط کنید تا از لختگی خارج شوند و کاملا با هم ترکیب شوند، سپس با توجه به ذائقه و سلیقه خودتان می‌توانید به مقدار دلخواه پودر دارچین به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید تا عطر دارچین پخش شود.

مرحله چهارم

سپس موز‌ها را پوست بگیرید و خرد کنید و به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا موزها کاملا با مواد ترکیب شوند و بعد به دلخواه و سلیقه خودتان می‌توانید مقداری پروتئین وی را به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا ترکیب مواد یکدست شود.

مرحله پنجم

بعد یک تابه را روی حرارت متوسط قرار دهید و ۳ تا ۴ قاشق از مخلوط را در تابه بریزید و با کمک قاشق یا هر وسیله دیگری آن را به شکل دایره فرم دهید و اجازه دهید تا تقریبا به مدت یک تا یک و نیم دقیقه پخته شود و لبه‌های آن طلایی رنگ شود.

مرحله ششم

وقتی که روی

مرحله هفتم

سپس یک پنکیک جو دو سر را در ظرف مناسب قرار دهید و مقداری عسل روی آن بریزید و در سطح آن پخش کنید و بعد کمی گردو خرد شده روی عسل بریزید و یک پنکیک دیگر روی آن قرار دهید دوباره عسل و خرده‌های گردو را بریزید.

مرحله هشتم

بعد یک پنکیک دیگر را روی آن‌ها قرار دهید و سپس با عسل و یا شکلات صبحانه، خرده‌های مغز گردو و موزهای حلقه شده روی آن را تزئین کنید و به عنوان یک میان وعده سالم و مقوی برای پذیرایی به همراه شیر و یا شیر کاکائو سرو کنید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه