ارسال به دیگران پرینت

کدام هتل های تهران برای سفر کاری مناسب هستند؟

تهران پایتخت ایران با توجه به موقعیت خاص و منحصربه‌فردش پررفت‌وآمدترین شهر کشور به شمار می‌رود. هدف همه افراد از مسافرت به تهران، گشت‌‌وگذار و بازدید از جاذبه‌‌های گردشگری و جاهای دیدنی نیست؛ بلکه بسیاری از آن‌ها برای مسائل کاری به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به این‌که سفرهای کاری نیز مانند سفرهای تفریحی چند روز به‌ طول می‌انجامد، باید یک هتل مناسب برای اقامت انتخاب کرد. قبل از رزرو هتل باید با هتل های مناسب تهران برای سفر کاری آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از مناسب‌ترین هتل های تهران را برای سفرهای کاری معرفی کنیم.

کدام هتل های تهران برای سفر کاری مناسب هستند؟

تهران پایتخت ایران با توجه به موقعیت خاص و منحصربه‌فردش پررفت‌وآمدترین شهر کشور به شمار می‌رود. هدف همه افراد از مسافرت به تهران، گشت‌‌وگذار و بازدید از جاذبه‌‌های گردشگری و جاهای دیدنی نیست؛ بلکه بسیاری از آن‌ها برای مسائل کاری به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به این‌که سفرهای کاری نیز مانند سفرهای تفریحی چند روز به‌ طول می‌انجامد، باید یک هتل مناسب برای اقامت انتخاب کرد. قبل از رزرو هتل باید با هتل های مناسب تهران برای سفر کاری آشنا شوید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از مناسب‌ترین هتل های تهران را برای سفرهای کاری معرفی کنیم.

آشنایی با تعدادی از مناسب‌ترین هتل های تهران برای سفر کاری

موقعیت مکانی هتل، برای اقامت در سفرهای کاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اکثر افراد در سفر کاری به نمایشگاه بین‌المللی تهران، مرکز همایش‌های صداوسیما و مکان‌های مهم دیگر رفت‌وآمد زیادی دارند. از طرفی هزینه تردد با وسایل نقلیه در تهران نسبت به سایر شهرها بیشتر است؛ بنابراین باید هتلی را برای رزرو انتخاب کنید که با نمایشگاه بین‌المللی تهران یا مرکز همایش‌های صداوسیما و ساختمان‌های اداری مهم فاصله نزدیکی داشته و خود هتل نیز دارای سالن برگزاری جلسه و کنفرانس باشد.

نزدیکی هتل به نمایشگاه و مرکز همایش‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد به صرفه‌جویی در وقت نیز کمک زیادی می‌کند؛ زیرا دیگر لازم نیست مدت‌ها در ترافیک سنگین تهران منتظر بمانید. در ادامه با تعدادی از هتل‌ های مناسب برای سفرهای کاری به تهران آشنا خواهید شد:

 

 

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره لوکس تهران است که در بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین قرار دارد. اقامت در این هتل برای افرادی که برای کارهای اداری، شرکت در همایش‌های مختلف یا برگزاری جلسات کاری به تهران سفر کرده‌اند، بسیار مناسب و ایده‌ال است‌.‌ در این هتل 26 طبقه 475 واحد اقامتی وجود دارد. این هتل به‌عنوان اولین هتل سبز کشور در سال 1386 بازسازی شد و از آن سال به بعد فعالیت‌هایش با استانداردهای محیط زیستی مطابقت دارد.

از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان به مواردی مانند سالن‌های همایش بزرگ و مجهز، اینترنت پرسرعت، پارکینگ رایگان، آرایشگاه، فضای سبز، خشکشویی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن اسپا، کارکنان حرفه‌ای و خوش برخورد با تسلط به زبان‌های استانبولی، عربی، ترکی و انگلیسی، سرویس بهداشتی، اجاره خودرو و غیره اشاره کرد. دسترسی راحت به سالن همایش میلاد، مرکز همایش‌های صداوسیما، سالن خلیج فارس، مجموعه توچال و غیره از ویژگی‌های مثبت هتل پارسیان آزادی است.

هتل استقلال تهران

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره معروف و شناخته‌شده تهران که در تقاطع بزرگراه شهید چمران، خیابان ولی عصر و چهارراه پارک وی قرار دارد، هتل استقلال تهران است. رزرو هتل استقلال برای افرادی که برای انجام ماموریت‌های کاری به تهران سفر می‌کنند، گزینه خوب و مناسبی است‌‌. این هتل با نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن اجلاس سران یا مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، سالن همایش میلاد، مرکز همایش‌های صداو سیما و غیره فاصله نزدیکی دارد‌.

در دو بال شرقی و غربی هتل استقلال با 15 طبقه، 550 واحد اقامتی وجود دارد. خدمات و امکانات رفاهی این هتل نیز مانند تمام هتل‌ های پنج ستاره تهران کامل و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در لابی شیک آن می‌توان قرارهای کاری یا تجاری برگزار کرد‌. امکانات و خدمات ارائه‌شده در هتل استقلال عبارت‌اند از: خدمات CIP یا تشریفات ویژه، جکوزی، سونا، استخر، کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، زمین تنیس، اتاق ماساژ، سالن زیبایی و غیره.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس با 21 طبقه و 400 اتاق یکی دیگر از هتل‌های مناسب تهران برای اقامت کاری است. این هتل نوساز در سال 1394 در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شد. سوئیت پرزیدنتال این هتل با داشتن امکانات کامل و مبلمان مناسب برای قرارهای کاری توسط مدیران شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سالن‌های گردهمایی هتل جلسات مختلفی برگزار می‌شود. نزدیکی به مراکز مهم اداری و اقتصادی، سالن‌های همایش و غیره نیز از ویژگی‌های مثبت هتل اسپیناس پالاس است. رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود، اتاق‌های مجلل، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، ترانفسر فرودگاهی و غیره امکانات رفاهی و خدمات مهم این هتل به شمار می‌روند.

هتل بین‌المللی لاله تهران

هتل بین‌المللی لاله یکی دیگر از هتل‌ های پنج ستاره تهران است که در خیابان فاطمی و نبش خیابان حجاب این شهر قرار دارد. در این هتل 13 طبقه 380 واحد اقامتی وجود دارد. هتل لاله نیز به دلیل نزدیکی با نمایشگاه بین‌المللی تهران، شرکت‌های مهم و مراکز اداری و تجاری جزء هتل‌ هایی است که برای سفرهای کاری از شرایط خوب و مناسبی برخوردار است.

از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می‌توان مواردی مانند سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، مانند سالن ماساژ، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، خدمات پزشکی، فروشگاه، آرایشگاه، خشکشویی، فضای سبز، اتاق‌های مجلل و غیره را نام برد.

 

هتل شهر تهران

به تمام کسانی که می‌خواهند رزرو هتل برای سفر کاری آن‌ها هزینه زیادی به همراه نداشته باشد، هتل سه ستاره شهر تهران را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل 4 طبقه دارای 108 واحد اقامتی است و در خیابان دماوند تهران قرار دارد. افتتاح هتل شهر در سال 1373 و بازسازی آن در سال 1393 انجام شد. برای قرارهای کاری در شرق تهران، این هتل سه ستاره مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود و با نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز با خودرو 28 دقیقه فاصله دارد.

با وجود این‌که هتل شهر دارای سه ستاره است، خدمات و امکانات رفاهی خوب و قابل قبولی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. رستوران با ظرفیت 120 نفر،‌ پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی، اتاق‌های مجهز، صندوق امانات، جکوزی، چایخانه سنتی، فضای سبز و غیره امکانات رفاهی و خدمات موجود در هتل شهر تهران هستند.

رزرو هتل های مناسب سفر کاری به تهران در سایت فلای تودی

در این مطلب شما را با تعدادی از هتل های تهران که اقامت در آن‌ها برای سفرهای کاری بسیار مناسب است، آشنا کردیم. اگر قصد دارید از طریق سفر هوایی یا زمینی برای انجام امور کاری به تهران بروید، جهت خرید بلیط قطار یا هواپیما و همچنین رزرو یکی از هتل های نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن همایش‌های صداوسیما، سالن همایش میلاد و سایر مکان‌های مهم به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی معتبرترین مرجع آنلاین خدمات گردشگری در ایران است که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات و پشتیبانی 24 ساعته توانسته رضایت صددرصدی کاربران خود را به‌دست آورد.

 

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه