ارسال به دیگران پرینت

مسعود شجاعی | خداحافظی مسعود شجاعی

بی‌تفاوتی فدراسیون فوتبال خداحافظی شجاعی از فوتبال! | مسعود شجاعی از فوتبال خداحافظی کرد

مسعود شجاعی سرمربی جدید تیم هوادار اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن فعالیت نخواهد کرد.اوساسونا در کمتر از 24 ساعت با کولاژ چند تصویر زیبا از مسعود شجاعی، از او به عنوان نابغه یاد می‌کند اما در ایران فقط با یک عکس ساده یک متن یک خطی و از سر رفع تکلیف از او یاد می‌کنند!

بی‌تفاوتی فدراسیون فوتبال  خداحافظی شجاعی از فوتبال! | مسعود شجاعی از فوتبال خداحافظی کرد

مسعود شجاعی از فوتبال خداحافظی کرد

مسعود شجاعی سرمربی جدید تیم هوادار اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن فعالیت نخواهد کرد.اوساسونا در کمتر از 24 ساعت با کولاژ چند تصویر زیبا از مسعود شجاعی، از او به عنوان نابغه یاد می‌کند اما در ایران فقط با یک عکس ساده یک متن یک خطی و از سر رفع تکلیف از او یاد می‌کنند!

سه‌شنبه شب بود که مسعود شجاعی سرمربی جدید تیم هوادار، در یک گفتگوی اینترنتی اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن فعالیت نخواهد کرد. این به معنای خداحافظی رسمی او از میادین بود. به 24 ساعت نکشید که باشگاه اوساسونا در صفحه رسمی خود تصاویری خاطره‌انگیز از شجاعی با پیراهن این تیم را منتشر کرد و نوشت:

«مسعود شجاعی ایرانی ‌بازنشستگی‌اش از فوتبال را اعلام کرد. ما همیشه او را به خاطر تکنیک فانتزی و گل‌هایش ‌به خاطر خواهیم داشت. خاطره او برای همیشه در یاد هواداران اوساسونا زنده است. در ‌مرحله جدید برایت آرزوی موفقیت داریم نابغه.»

منتظر بودیم ببینیم واکنش فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های سایپا و تراکتور در قبال خداحافظی شجاعی چیست اما تا لحظه تنظیم این خبر، روی سایت باشگاه تراکتور که شجاعی 3 فصل پیراهن این تیم را پوشید، هیچ خبری از واکنش نبود. سایت رسمی باشگاه سایپا هم کلا وجود خارجی ندارد!

برخورد با خواهر مسعود شجاعی، در‌های آزادی را به روی زنان باز می‌کند؟

فدراسیون فوتبال هم روی سایتش اشاره‌ای به خداحافظی شجاعی که 87 بازی ملی دارد نکرده‌‌ اما از بازی هند و سوریه گزارش تصویری منتشر کرده است! فقط پیج اینستاگرامی تیم ملی در یک پست، زحمت کشیده و تصویری از شجاعی را منتشر کرده و نوشته: «فوتبال ایران قدردان تلاش‌هایت خواهد بود کاپیتان مسعود.» فکرش را بکنید!

اوساسونا در کمتر از 24 ساعت با کولاژ چند تصویر زیبا از شجاعی، از او به عنوان نابغه یاد می‌کند اما در ایران فقط با یک عکس ساده یک متن یک خطی و از سر رفع تکلیف از او یاد می‌کنند! البته ما زیاده خواهیم. وقتی با یکی مثل علی دایی اینگونه تا می‌کنند، دیگر تکلیف امثال شجاعی که مشخص است.

تعارف نکنید، هنگ‌کنگ مدعی قهرمانی است! 
قطعا منتقد هستیم اما نه با امیر قلعه‌نویی و نه با هیچ کس دیگری پدرکشتگی نداریم. همانقدر که از نمایش ضعیف تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ نگران و عصبانی شدیم، از بازی خوب شاگردان قلعه‌نویی مقابل امارات خوشحال شدیم و به وجد آمدیم.

دلمان نمی‌خواست بعد از این نمایش خوب به پر و پای او بپیچیم اما انگار خود قلعه‌نویی دوست دارد چیزی بگوید که منتقدانش مجبور به پاسخگویی شوند. ایشان در نشست خبری خود قبل از بازی با امارات گفتند: «گروه ایران یکی از سخت‌ترین گروه‌های این مسابقات بود. هنگ‌کنگ و فلسطین در هر گروه دیگری بودند صعود می‌کردند.»

این دقیقا همان سناریویی است که در جام ملت‌های آسیای 2007 هم از سوی او اجرا شد. او در آن رقابت‌ها مدعی بود که گروه ایران با حضور چین، ازبکستان و مالزی، گروه مرگ است اما مرور گروه‌های دیگر آن جام نشان داد که ادعای قلعه‌نویی درست نیست.

درست مثل ادعای امروزش! البته فلسطین واقعا تیم قابل احترامی است و ممکن بود در گروه‌های دیگر هم صعود کند اما واقعا هنگ‌کنگ هم در گروهی دیگر صعود می‌کرد؟ تیمی که 3 گل از فلسطین می‌خورد، چطور ممکن است در گروه‌های دیگر جام ملت‌های آسیا صعود کند؟ هنگ‌کنگ همین سه ماه پیش 2 بر صفر به بوتان باخته بود.

اصلا می‌دانید بوتان کجای فوتبال آسیاست که 2 بر صفر هنگ‌کنگ را می‌برد؟ ما که دیگر به بزرگنمایی بردها و موفقیت‌های‌تان توسط خودتان عادت کرده‌ایم اما انصافا شورش را درنیاورید. این کارها تا یک جایی جواب می‌دهد و از یک جایی به بعد خودتان را زیر سوال می‌برد.

منبع : هفت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه