ارسال به دیگران پرینت

با دوره های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت بیشتر آشنا شوید!

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر کشور هستند که دانش آموزان با استعداد و نخبه را در خود جای می دهند. این مدارس با ارائه برنامه های آموزشی و پرورشی ویژه، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کنند. هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان برای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر در کلاس های آمادگی تیزهوشان شرکت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی مدارس تیزهوشان بپردازیم و نکات مهمی را که شما باید در رابطه با این مدارس بدانید، با شما در میان بگذاریم؛ همچنین 6 راهکار طلایی برای قبولی تضمینی در تیزهوشان را به شما آموزش داده ایم؛ تا پایان همراه ما باشید.

با دوره های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت بیشتر آشنا شوید!

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر کشور هستند که دانش آموزان با استعداد و نخبه را در خود جای می دهند. این مدارس با ارائه برنامه های آموزشی و پرورشی ویژه، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کنند. هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان برای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر در کلاس های آمادگی تیزهوشان شرکت می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی مدارس تیزهوشان بپردازیم و نکات مهمی را که شما باید در رابطه با این مدارس بدانید، با شما در میان بگذاریم؛ همچنین 6 راهکار طلایی برای قبولی تضمینی در تیزهوشان را به شما آموزش داده ایم؛ تا پایان همراه ما باشید.

با دوره های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت بیشتر آشنا شوید!

مدارس سمپاد چه مدارسی هستند؟

مدارس سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) که با نام تیزهوشان، علامه حلی و فرزانگان نیز شناخته می‌شوند، زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند. این مدارس در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم پذیرش دانش آموز دارند. مدارس تیزهوشان در حال حاضر به عنوان بهترین مدارس ایران هستند و دانش آموزان زیادی هر ساله آرزوی ورود به این مدارس را دارند. اما قبولی در آزمون ورودی این مدارس کار چندان ساده‌ای نیست!

تفاوت مدارس سمپاد با مدارس عادی و غیرانتفاعی

مدارس سمپاد از نظر سطح علمی و امکانات آموزشی، نسبت به مدارس عادی برتری دارند. این مدارس با بهره گیری از کادر آموزشی مجرب و امکانات آموزشی پیشرفته، شرایط مناسبی را برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فراهم می کنند. برخی از مدارس غیرانتفاعی که دارای آزمون ورودی هستند را می‌توان هم رده با مدارس تیزهوشان دانست اما تفاوت شهریه بین مدارس تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی بسیار زیاد است و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، ممکن است پرداخت شهریه مدارس غیرانتفاعی برای برخی از خانواده‌ها سنگین و کمرشکن باشد! شهریه مدارس غیرانتفاعی در یک سال برابری می‌کند با شهریه مدارس تیزهوشان در سه سال!

مزایا تحصیل در مدارس سمپاد چیست؟

  • سطح علمی بالاتر
  • امکانات آموزشی پیشرفته
  • کادر آموزشی مجرب
  • فرصت های تحصیلی و شغلی بیشتر
  • فعالیت‌های علمی فوق برنامه همچون المپیاد
  • قبولی آسان‌تر در آزمون سراسری کنکور
  • امکان اخذ پذیرش برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان
  • و ...

6 راهکار برای قبولی تضمینی در تیزهوشان!

6 راهکار برای قبولی تضمینی در تیزهوشان! - با دوره های آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت بیشتر آشنا شوید!

برای قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، دانش‌ آموزان باید شرط معدل لازم را داشته باشند و سپس در آزمون ورودی پذیرفته شوند. تحلیل و بررسی آزمون سال‌های گذشته مدارس استعدادهای درخشان نشان می‌دهد که برای قبولی در این آزمون باید به مفاهیم هوش و استعداد تحلیلی تسلط داشته باشید. در این قسمت 6 راهکار برای قبولی تضمینی در تیزهوشان که توسط پذیرفته شدگان سال‌های قبل و مشاوران برتر ارائه شده است، به شما آموزش داده شده است:

  1. آشنایی با منابع آزمون

اولین قدم برای قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، آشنایی با منابع آزمون است. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تنها شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی است اما در مقابل آزمون تیزهوشان نهم به دهم علاوه بر سوالات هوش که نیمی از آزمون را تشکیل می‌دهند، شامل سوالات استعداد تحصیلی نیز می‌باشد. کلاس هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم می‌تواند شما را برای بخش هوش که مهم‌ترین بخش آزمون است، آماده نماید.

  1. برنامه ریزی صحیح

دانش آموزان برای قبولی در مدارس تیزهوشان علاوه بر داشتن معدل بالا باید در آزمون ورودی نیز عملکرد مناسبی را کسب نمایند. به عبارت دیگر دانش آموزان هم باید در امتحانات تشریحی مدارس موفق باشند و هم در آزمون تستی تیزهوشان؛ این موضوع نیازمند داشتن یک برنامه ریزی صحیح و اصولی است که دانش آموزان بتوانند در کنار دروس مدرسه به آموزش مباحث هوش و تست زنی نیز مشغول شوید.

  1. تمرین و تکرار

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، تمرین و تکرار است. دانش آموزان باید مهارت خود را در پاسخگویی به سوالات تستی آزمون افزایش دهند. این کار با حل تمرین و تکرار میسر خواهد شد.

  1. استفاده از مشاور تحصیلی

مشاور تحصیلی می تواند به دانش آموزان کمک کند تا علاوه بر داشتن برنامه ریزی مناسب، این برنامه به صورت کامل و درست اجرا شود. همچنین مشاور تحصیلی می‌تواند به دانش آموزان در رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت‌شان کمک کند.

  1. شرکت در آزمون‌های آزمایشی

معمولا اکثر دانش آموزان با جو آزمون‌های تستی، نحوه مدیریت زمان، استراتژی‌های حل تست، کنترل استرس و اضطراب و موارد از این قبیل آشنایی ندارند. شرکت در آزمون شبیه ساز تیزهوشان در صورتی که استاندارد باشد، به شما کمک زیادی خواهد نمود. تاثیر این آزمون‌ها چندین برابر خواهد شد اگر پس از آزمون به سراغ تحلیل و بررسی سوالات بروید.

  1. ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون

کلاس های آمادگی آزمون می تواند به دانش آموزان کمک کند تا با مباحث آزمون و اصول و تکنیک های پاسخگویی به سوالات آزمون آشنا شوند. به عبارت دیگر می‌توان گفت که شما با ثبت نام درکلاس‌های آمادگی آزمون تقریبا همه موارد گفته شده در بالا را به صورت یکجا دریافت خواهید نمود.

دوره‌های موسسه موفقیت، بهترین دوره های قبولی تیزهوشان در ایران!

دوره‌های موسسه موفقیت، بهترین دوره های قبولی تیزهوشان در ایران!

موسسه موفقیت در حال حاضر تنها موسسه‌ای در سطح کشور است که به صورت تخصصی و تنها در زمینه برگزاری آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر فعالیت دارد. کلاس‌های این موسسه در چهار پایه برگزار می‌شود که پایه‌های پنجم و هشتم برای مقدماتی تیزهوشان و پایه‌های ششم و نهم برای شرکت در آزمون تیزهوشان هستند.

آمار بالای قبولی موسسه موفقیت در سال‌های اخیر این آموزشگاه را به بهترین و برترین آموزشگاه تیزهوشان در کشور تبدیل کرده است و دانش آموزان از اقصی نقاط کشور در این آموزشگاه ثبت نام می‌کنند.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از شرایط ثبت نام با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی amoozeshcenter.com مراجعه فرمایید.

جمع بندی پایانی

در این مطلب به بررسی مدارس تیزهوشان پرداختیم و آن‌ها را با مدارس عادی و غیرانتفاعی مقایسه نمودیم. در ادامه 6 راهکار برای قبولی تضمینی در مدارس تیزهوشان و برتر به شما آموزش دادیم. در پایان نیز بهترین آموزشگاه تیزهوشان را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید نظرات، تجربیات و سوالات خود را در بخش دیدگاه تان را بنویسید، با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یلدا کریم خانی ارسالی در

      عالی بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه