ارسال به دیگران پرینت

حقوق کارگران | افزایش حقوق کارگران

افزایش حقوق کارگران تا ۲۵ درصد | یک افزایش و یک کاهش داشتیم که هر دوی آنها غیر منطقی بود

این را ما در افزایش حقوق کارمندان دولت هم دیدیم. نمی‌شود 18 یا 20 درصد افزایش باشد. نباید پایه حقوق کارگران و کارمندان کم باشد. عدد تورم بالا است، یقیناً در حد عدد تورمی نمی‌شود، حقوق‌ها را تنظیم کرد.حسینی احتمال افزایش حقوق کارگران را تا 25 درصد دانست.

افزایش حقوق کارگران تا ۲۵ درصد | یک افزایش و یک کاهش داشتیم که هر دوی آنها غیر منطقی بود

افزایش حقوق کارگران تا ۲۵ درصد

این را ما در افزایش حقوق کارمندان دولت هم دیدیم. نمی‌شود 18 یا 20 درصد افزایش باشد. نباید پایه حقوق کارگران و کارمندان کم باشد. عدد تورم بالا است،  یقیناً در حد عدد تورمی نمی‌شود، حقوق‌ها را تنظیم کرد.حسینی احتمال افزایش حقوق کارگران را تا 25 درصد دانست.

کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با اقتصادآنلاین در خصوص افزایش حقوق کارگران در سال آینده گفت: سیاستی که هر ساله توسط مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی پیگیری می‌شد این بود که علارغم اینکه ما دخالتی در تعیین حقوق کارگران نداریم و در یک شورای مشخصی باید این کار صورت بگیرد، ولی همیشه وضعیت اقتصادی، معیشتی کارگران و بویژه با توجه به وضعیت تورم کشور باید توجه شود.

فرمول پرداخت حقوق کارگران | دستمزد منطقه‌ای کاملا غیرقابل اجراست

وی در ادامه توضیح داد: این را ما در افزایش حقوق کارمندان دولت هم دیدیم. نمی‌شود 18 یا 20 درصد افزایش باشد. نباید پایه حقوق کارگران و کارمندان کم باشد. عدد تورم بالا است،  یقیناً در حد عدد تورمی نمی‌شود، حقوق‌ها را تنظیم کرد.

حسینی اشاره کرد: ما باید یک حد وسطی را در نظر بگیریم و وضعیت حقوق و معیشت کارگران در آن لحاظ شود. در دو سال گذشته متاسفانه یک افزایش و یک کاهش داشتیم که هر دوی آنها غیر منطقی بود و این شرایط به افزایش های بعدی لطمه زد.

در نهایت این عضو کمیسیون اجتماعی مطرح کرد: باید حق و حقوق کارگران در نظر گرفته شود و هم زمان وضعیت دولت و منابع آن هم دیده شود. در واقع باید همه مسائل را باهم مورد توجه قرار دهیم و یک تصمیم منطقی گرفته شود.

حسینی احتمال افزایش حقوق کارگران را تا 25 درصد دانست.

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه