ارسال به دیگران پرینت

برانکو ایوانکوویچ | پیشنهاد پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ

برانکو ایوانکوویچ برای دومین بار پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد | قلبم برای پرسپولیس و ایران می‌تپد

برانکو ایوانکوویچ در پایان گفت: از شما (رضا درویش) تشکر می‌کنم هم به جهت این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام دادید.برانکو ایوانکوویچ چند روز قبل به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده بود و حالا دوباره به این باشگاه جواب منفی داده است.

برانکو ایوانکوویچ برای دومین بار پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد | قلبم برای پرسپولیس و ایران می‌تپد

برانکو ایوانکوویچ برای دومین بار پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد 

برانکو ایوانکوویچ در پایان گفت: از شما (رضا درویش) تشکر می‌کنم هم به جهت این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام دادید.برانکو  ایوانکوویچ چند روز قبل به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده بود و حالا دوباره به این باشگاه جواب منفی داده است.

 مدیران باشگاه پرسپولیس در روز‌های اخیر مذاکراتی را با برانکو ایوانکوویچ انجام دادند تا این مربی کروات را دوباره به پرسپولیس بیاورند. برانکو چند روز قبل به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده بود و حالا دوباره به این باشگاه جواب منفی داده است.

سرمربی عمان در پایان جلسه حضوری با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در دوحه، ضمن تشکر و قدردانی از حسن نیت و حسن انجام امور توسط باشگاه به دلیل مشکلات شخصی از پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری این تیم، عذرخواهی کرد.

خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها/برانکو به پرسپولیس برمی‌گردد!

برانکو ایوانکوویچ گفت: همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چه‌قدر دوست دارم. ایران، کشور دوم من است. عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. قلب من برای آن‌جا می‌تپد. متاسفم که در این زمان از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوه از ایران و پرسپولیس دارم، دوست داشتم و دارم بار دیگر تکرار شود، ولی الان در شرایط مناسبی نیستم که به ایران بیایم. هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم ملی معتبر اروپایی پاسخ نداده‌ام.

او اضافه کرد: در جلسه با آقای دلبری هم گفتم که شرایط حضور در پرسپولیس را ندارم و ممنونم که در این چند روز موانع را برطرف کردید و باز تا اینجا آمدید و از نظر و تلاش‌های شما صمیمانه سپاسگزارم.

برانکو ایوانکوویچ در پایان گفت: از شما (رضا درویش) تشکر می‌کنم هم به جهت این پیشنهاد و نظر مثبتی که دارید و هم اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام دادید. من در ایران بوده‌ام و فکر نمی‌کردم با این سرعت کار پیش ببرید. متاسفم که اکنون شرایط کار در ایران را ندارم و از شما درخواست می‌کنم زمان برای پرسپولیس از دست نرود و مربی خود را انتخاب کنید.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه