ارسال به دیگران پرینت

تکنیک های آرایشی | تکنیک های آرایشی مد روز

این آرایش ها از مد افتاده! | تکنیک های آرایشی مد روز چیست؟

تکنیک های آرایشی مجموعه ای از روش ها و ترفندهایی هستند که برای زیباسازی و تغییر ظاهر چهره استفاده می شوند. این تکنیک ها می توانند به صورت حرفه ای یا توسط خود افراد انجام شوند.

این آرایش ها از مد افتاده! | تکنیک های آرایشی مد روز چیست؟

تکنیک های آرایشی مد روز چیست؟

تکنیک های آرایشی مجموعه ای از روش ها و ترفندهایی هستند که برای زیباسازی و تغییر ظاهر چهره استفاده می شوند. این تکنیک ها می توانند به صورت حرفه ای یا توسط خود افراد انجام شوند.

شاید بعد از سال ها آرایش کردن برخی تکنیک های آرایشی را یاد گرفته و فهمیده باشید که چه آرایشی به شما می آید و چه آرایشی مناسب تان نیست. با این حال، تکنیک های آرایشی هم مانند هر چیز دیگری دائماً در تغییر و تحول اند و در این مسیر یا اصلاح می شوند یا ایده های کاملاً جدیدی جای شیوه های قدیمی را می گیرد.

در ادامه از برخی تکنیک های آرایشی از مُد افتاده خواهیم گفت.

۱- کشیدن خط چشم سفید درون چشم ها

قبلاً تصور می شد این ترفند باعث بزرگ تر دیده شدن و خوش حالت تر شدن چشم ها می شود و به چهره هم حالتی شاداب و آرام می بخشد. هدف از این ترفند این بود که آن خط سفید به سفیدی چشم ها اضافه کند. اما سفیدی چشم ها همیشه هم سفید نیستند و این رنگ خظ چشم صرفاً قرمزی چشم ها را بیشتر می کند. خط چشم های رنگ پوست این کار را بهتر انجام می دهند و با یکی شدن با رنگ پوست، چشم ها را درشت تر نشان می دهند.

۲- تیره و قاب بندی کردن ابروها

ابروهای پهن و طبیعی کماکان مُد هستند اما حالا دیگر لازم نیست تک تک تارهای ابروهای خود را آرایش کنید. کافی است آن ها را در جهت رشدشان شانه کنید و در همان حالت ثابت نگه دارید. به جای ژل ابرو می توان از صابون ابرو استفاده کرد که تارهای ابرو را به شکلی طبیعی سر جای خود ثابت نگه می دارد.

ابروهای تیره و قاب بندی شده رفته رفته جذابیت خود را از دست می دهند و حالا رنگ و فرم ابروها باید بیشتر به حالت طبیعی نزدیک باشد.

۳- روشن کردن گوشه ی چشم ها

هایلایت کردن گوشه ی داخلی چشم ها هنوز هم ایرادی ندارد اما بهتر است از رنگ های طبیعی تری استفاده شود. استفاده از کانسیلری با رنگی یک درجه روشن تر از پوست یا هایلایتری به رنگ خود پوست، گزینه ی مناسب تری برای این کار است.

۴- مانیکور ناخن با طرح های شلوغ

ناخن های خیلی بلند با طراحی شلوغ دیگر مُد نیستند. حالا طرح های مینیمال مانند طرح های مونوکروم یا انتزاعی محبوبیت دارند. البته کماکان می توانید از رنگ های نامتعارف یا متالیک هم استفاده کنید.

۵- کانتور واضح دور لب

این شکل از کانتور دور لب فوراً این ذهنیت را ایجاد می کند که زمان خیلی زیادی صرف آرایش تان کرده اید. حالا این روش جای خود را به تکنیک کانتور مبهم با رژلب یا برق لب داده است. این تکنیک بسیار هم ساده است؛ کافی است محصول مورد نظر را به نوک انگشتان خود بزنید و سپس با انگشتان خود به آرامی به لب های خود ضربه بزنید تا رنگ پخش شود.

۶- زدن سایه های یخی براق

استفاده ی زیاد از سایه های یخی اکلیلی، حتی برای آرایش شب هم افراطی به نظر می رسد. برای داشتن یک آرایش شاداب بهتر است از سایه هایی استفاده کنید که رنگی گرم با برقی اندک دارند.

۸- استفاده ی زیاد از هایلایتر

هایلایتر به لوازم آرایشی محبوب بسیاری از خانم ها و جزء جدایی ناپذیر آرایش آن ها تبدیل شده است. این محصول آرایشی باعث می شود پوست ظاهری سالم تر و مرطوب تر پیدا کند. با این حال، برخی خانم ها در استفاده از آن زیاده روی می کنند، امری که باعث می شود پوست آن ها چرب و روغنی به نظر برسد. لازم نیست استفاده از هایلایتر را کنار بگذارید، بلکه کافی است همچون هر چیز دیگری، در استفاده از این محصول آرایشی هم اعتدال را رعایت کنید.

منبع : brightside
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه