ارسال به دیگران پرینت

خدمت سربازی | کاهش خدمت سربازی

تکلیف مصوبه کاهش مدت خدمت سربازی چه شد؟ | سربازان بخوانند

حان نظیف درباره مصوبه مجلس برای کاهش مدت خدمت سربازی، گفت: این مصوبه ایراداتی داشت و برای اصلاح به مجلس شورای اسلامی ارجاع شد. نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه درباره کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۲ ماه گفتگو کردند.

تکلیف مصوبه کاهش مدت خدمت سربازی چه شد؟ | سربازان بخوانند

تکلیف مصوبه کاهش مدت خدمت سربازی چه شد؟

 

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای کاهش مدت خدمت سربازی، گفت: این مصوبه ایراداتی داشت و برای اصلاح به مجلس شورای اسلامی ارجاع شد. نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه درباره کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۲ ماه گفتگو کردند.

خبر خوش برای سربازان | خدمت سربازی ۳ ماه کاهش یافت

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای کاهش مدت خدمت سربازی، گفت: این مصوبه ایراداتی داشت و برای اصلاح به مجلس شورای اسلامی ارجاع شد. او درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: حکم برنامه هفتم توسعه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و ظرف سه سال باید اجرا شود. گفتنی است نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (ن) ماده ۱۰۲ لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند که بر اساس این بند ستادکل نیروهای مسلح باید به منظور تحکیم دفاع از استقلال، تمامیت ارضی کشور، استفاده از ظرفیت‌های ملی و ایجاد انگیزه لازم برای جوانان در انجام خدمت وظیفه و رشد تعالی و توانمند سازی و افزایش مهارت های آنها در طول سالهای اجرای برنامه هفتم توسعه نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۲ ماه و جایگزینی سایر عضویتها، تعیین تکلیف مشمولان غایب و دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های معتبر خارج از کشور که به تأیید وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی آموزش حوزه های علمیه می‌رسد اقدام نماید.

منبع : اقتصادآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه