ارسال به دیگران پرینت

حقوق کارکنان

تصویب افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان در سال آینده | حداقل حقوق به ١١.۵ میلیون رسید

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، افزایش حقوق کارمندان دولت از 18 درصدِ پیشنهاد دولت، به 20 درصد افزایش می‌یابد.

تصویب افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان در سال آینده | حداقل حقوق به ١١.۵ میلیون رسید

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی ، با اشاره به مصوبه امروز نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق در جلسان بررسی لایحه بودجه سال 1403 کل کشور اظهار داشت: افزایش حقوق کارکنان دولت برای سال آینده در لایحه دولت 18 درصد مصوب شده بود که در کمیسیون تلفیق با افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت مصوب شد.

افزایش حقوق ۳ تا ۷ میلیون تومانی معلمان با رتبه‌ بندی | احتمال رتبه‌بندی معلمان غیرانتفاعی

به گفته وی در کمیسیون تلفیق همچنین مصوب شد که حداقل حقوق کارکنان دولت در سال آینده 10 میلیون تومان باشد و حقوق زیر 12 میلیون تومان در ماه معاف از مالیات شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: با مصوبه تلفیق حقوق بازنشستگان در سال آینده به اندازه 90 درصد حداقل حقوق شاغلان خواهد بود، یعنی سال آینده حقوق بازنشستگان حداقل 9 میلیون تومان خواهد بود.

وی در مورد بار مالی این مصوبات بیان کرد: این مصوبه کمیسیون تلفیق است که امروز تصویب شده و باید در صحن اصلی مجلس هم به تصویب برسد.

 

رئیس کمیته حقوق و دستمزد مجلس گفت: 

-حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده یازده میلیون و پانصد هزار تومان می‌شود.

-حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده یازده میلیون و پانصد هزار تومان حدوداً ۱ میلیون تومان هم عائله‌مندی و اولاد به این مبلغ اضافه می‌شود که خارج از این قاعده است و در نهایت تقریباً حدود ۴۰-۴۱ درصد افزایش را خواهد داشت. تقریباً حقوق این افراد ١١.۵ میلیون تومان خواهد شد.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه