ارسال به دیگران پرینت

دختر | دختر اغواگر

دختر اغواگر 3 پسر پولدار را طعمه خود کرد | داستان چه بود؟

دختری جوان با نام سونیتا، با فریب و اغواگری، سه پسر جوان و ثروتمند را طعمه خود کرد و میلیاردها تومان از آنان کلاهبرداری کرد.

دختر اغواگر 3 پسر پولدار را طعمه خود کرد | داستان چه بود؟

دختر اغواگر 3 پسر پولدار را طعمه خود کرد

دختری جوان با نام سونیتا، با فریب و اغواگری، سه پسر جوان و ثروتمند را طعمه خود کرد و میلیاردها تومان از آنان کلاهبرداری کرد.

سونیتا با ظاهری جذاب و مهربان، به پسران جوان و ثروتمند نزدیک می‌شد و با ایجاد رابطه عاشقانه، اعتماد آنها را جلب می‌کرد. سپس، با ادعای نیاز مالی، از آنها پول و هدایای گران‌قیمت دریافت می‌کرد.

کلاهبرداری با شیوه وعده تحویل خودرو تولید داخل | بازداشت کلاهبردار ۱۰۰۰ میلیاردی!

یکی از قربانیان سونیتا، نامزد او بود. او می‌گوید: «سونیتا در ابتدا به من گفت که از دارایی‌ام چیزی نمی‌خواهد و همین که کنارم باشد برایش کافی است. من هم به او اعتماد کردم و دل بستم. حتی صیغه محرمیت هم بین خودمان خواندیم. اما بعد از مدتی، متوجه شدم با فردی دیگر رابطه دارد. وقتی به او اعتراض کردم، فرار کرد و میلیاردها تومان از من کلاهبرداری کرد.»

قربانی دیگر سونیتا، جوانی بود که از ماجرای نامزدی او با نامزدش بی‌اطلاع بود. او می‌گوید: «سونیتا به من گفت که نامزد ندارد و من هم به او اعتماد کردم. او کاری کرد که عاشقش شوم و همه زندگی‌ام را به پایش ریختم. او از من میلیاردها تومان پول گرفت و فرار کرد.»

بررسی‌های پلیس نشان داد که سونیتا با جوان دیگری نیز رابطه داشته و از او نیز کلاهبرداری کرده است. این جوان قبل از اینکه متوجه شود سونیتا چه کارهایی کرده، فرار کرده است.

سونیتا با فریب و اغواگری، سه پسر جوان و ثروتمند را طعمه خود کرد و میلیاردها تومان از آنان کلاهبرداری کرد. این پرونده در حال حاضر در حال رسیدگی است و مردان فریب‌خورده درخواست مجازات او را دارند.

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه