ارسال به دیگران پرینت

معین | بازگشت معین خواننده

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین خواننده به ایران | مجوز دارد؟ + ویدئو

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در واکنشی گفت: «معین می‌تواند به ایران برگردد و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی خواهد کرد.»

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین خواننده به ایران | مجوز دارد؟ + ویدئو

واکنش وزیر ارشاد به بازگشت معین

در پی انتشار خبر احتمال بازگشت نصرالله معین، خواننده سرشناس موسیقی پاپ ایرانی مقیم لس‌آنجلس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در واکنشی گفت: «معین می‌تواند به ایران برگردد و برای دریافت مجوز هم مانند سایر خوانندگان روال قانونی را طی خواهد کرد.»

حنجره‌های میلیاردی ایران را بشناسید!

اسماعیلی با اشاره به اینکه «معین یکی از خوانندگان محبوب و پرطرفدار ایرانی است»، افزود: «برگشت او به ایران می‌تواند اتفاق خوبی برای موسیقی کشور باشد.»

وزیر ارشاد همچنین تصریح کرد: «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره درهای خود را به روی همه هنرمندان باز گذاشته است و بازگشت معین نیز از این قاعده مستثنی نیست.»

معین، خواننده‌ای که با یک ترانه به شهرت رسید

نصرالله معین نجف‌آبادی با نام هنری معین، در ۲۹ دی ۱۳۳۰ در نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در دوران نوجوانی و جوانی قرآن را با صوت و اشعار و غزلیات شعرای بزرگ می‌خواند.

معین در سال ۱۳۵۲ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و اولین کار خود را در سال ۱۳۵۹ با عنوان «یکی را دوست می‌دارم» روانه دنیای موسیقی کرد. این ترانه با ترانه‌ای از مسعود امینی و آهنگی از معین، به سرعت در میان مردم جا باز کرد و معین را به شهرت رساند.

معین پس از انقلاب اسلامی ایران، به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرد. او در آمریکا نیز به فعالیت هنری خود ادامه داد و تا کنون چندین آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

معین یکی از محبوب‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است و آثار او در میان ایرانیان در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه