ارسال به دیگران پرینت

حادثه تروریستی | شهید حادثه تروریستی

نهمین عضو خانواده سلطانی‌نژاد شهید شد | نوجوان ۱۲ ساله این خانواده بر اثر جراحات حادثه تروریستی شهید شد

۹ تن از خانواده سلطانی نژاد در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند نهمین عضو خانواده نوجوان ۱۲ ساله این خانواده بود که در بیمارستان بر اثر جراحات وارده در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسید.

نهمین عضو خانواده سلطانی‌نژاد شهید شد |  نوجوان ۱۲ ساله این خانواده بر اثر جراحات حادثه تروریستی شهید شد

نوجوان ۱۲ ساله این خانواده بر اثر جراحات حادثه تروریستی شهید شد

۹ تن از خانواده سلطانی نژاد در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند نهمین عضو خانواده نوجوان ۱۲ ساله این خانواده بود که در بیمارستان بر اثر جراحات وارده در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسید.

 افشار دارابی ضمن تسلیت طلب صبر برای خانواده های شهدا و خانواده ۹ شهیده سلطانی نژاد افزود: هشت عضو خانواده سلطانی نژاد روز گذشته در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند و امروز (پنجشنبه) نیز نوجوان ۱۲ ساله این خانواده که به دلیل مجروحیت در بیمارستان بستری بود، شهد شیرین شهادت نوشید و آسمانی شد.

شهادت ۳ تن از افسران پلیس در حمله تروریستی کرمان | این ۳ شهید را بشناسید +تصاویر

پدر این نوجوان ۱۲ ساله امروز به وزیر کشور گفت: فرزندم دیشب با من حرف زد و گفت نگران نباش بابا.

دشمنان کوردل عصر روز گذشته (چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم انجام شد، انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

امروز در سراسر ایران اسلامی عزای عمومی است و در استان کرمان به مدت سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حادثه تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدا ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح داشت که تا ظهر امروز ۱۸۰ نفر از آنان در بیمارستان ها بستری بودند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه