ارسال به دیگران پرینت

فال قانون جذب | فال قانون جذب امروز

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین


متن فال:

سلامتی یک ثروت بزرگ است

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ ۶۵۰ دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به ۶۵۰ دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

وقتی که نمی تونیم اندیشه ها و افکارمون رو کنترل کنیم بهتره یه عبارت تاکیدی انتخاب کنیم و با قدرت تکرار کنیم !

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد


متن فال:

چگونه «راز» روند بیماری من را تغییر داد.

در جولای سال ۲۰۱۳، پزشکان بیماری سرطان وخیمی را در من تشخیص دادند. با انجام شیمی‌درمانی و پرتودرمانی در مدت ۷ ماه، نتیجه بررسی بیماری در ماه مِی ۲۰۱۴ تایید کرد که هیچ یک از درمان‌های انجام شده تاثیری در بهبود روند بیماری در من نداشته است!

برای مشاهده استخاره آنلاین روی لینک کلیک کن!

سلول‌های سرطانی اجازه نمی‌داد که داروها و روش‌های درمانی مختلف بتوانند تاثیری در روند سلامتی من داشته باشند. در ماه ژون به من گفته شد که شانس زنده ماندن من به ۲۵% است. با شنیدن این خبر از پزشکان، دنیا روی سرم خراب شد.

اکنون به شیمی‌درمانی‌های قوی‌تری نیاز داشتم. این آخرین روش درمانی پیشنهادی برای من بود، که اگر جواب نمی‌داد، دیگر همه چیز تمام می‌شد.

اواخر ماه ژون، یکی از دوستانم به من توصیه کرد که فیلم راز را ببینم. تاریخ شیمی‌درمانی من اواخر جولای بود. عصر روز ۳۰ ژون این فیلم را تماشا کردم.

تاریخ و زمان دقیق آن روز را دقیقا به خاطر دارم چون بعد از آن همه چیز عوض شد، بیماریم، نگاهم به زندگی و همه چیز.

من همیشه آن تمرین را که توضیح می‌داد اگر بیماری را آسان بگیریم، نمی‌تواند تاثیری در زندگی ما داشته باشد را به یاد می‌آوردم. این تمرین انگیزه‌ی زیادی به من داد. لیستی از چیزهایی که باید به خاطرش سپاسگزاری می‌کردم را تهیه کردم و بابت هر یک از آنها از خدا قدردانی کردم. هر روز سپاسگزاری را انجام می‌دادم و هر بار که افکار منفی به سراغم می‌آمد، سریعا آن را با افکار مثبت جایگزین می‌کردم.

هر کسی مرا می‌دید می‌گفت چقدر تغییر کرده‌ام و مهربان‌تر شده‌ام.

دو بار شیمی درمانی در ماه جولای انجام دادم و منتظر بررسی نتیجه اسکن بودم. دکتر به من هشدار داد که شیمی‌درمانی‌های انجام شده به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمین کند که بیماری من درمان شده است. تا زمانی که نتیجه بررسی اسکن بیاید من هر روز برای بهبود بیماریم سپاسگزاری انجام می‌دادم.

هفته بعد کلماتی شگفت‌آوری از پزشکم شنیدم. او به من گفت که به صورت کامل بهبود یافته‌ام و همه چیز نرمال است.

نمی توانستم باور کنم، حتی پزشکم هم شگفت‌زده بود.

من اکنون باید درمان‌هایم را تکمیل کنم تا به صورت کامل از این بیماری رها شوم. اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌دانم که اینها را مدیون راز هستم. از زمانی که سپاسگزاری را انجام می‌دهم، اتفاقات مثبت زیادی برای من و خانواده‌ام رخ داده است. اما بزرگترین اتفاق، سلامتی من است.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین تیر


متن فال:

درخواست کنید، باور کنید، دریافت کنید.

سه گام ساده برای خلق خواسته تان. با این حال، گام دوم، باور کردن، را می توان سخت ترین گام دانست؛ و نیز بزرگ ترین گامی که تاکنون برداشته اید. باور کردن تردید را در بر نمی گیرد. باور کردن ایمان مطلق است. باور کردن بی توجه به رخدادهای بیرون، تزلزل ناپذیر باقی می ماند. آنگاه که باور کردن را خوب دریابید، مهار زندگی تان را به دست گرفته اید.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد


متن فال:

شاید همیشه نتوانیم اندیشه هایمان را مهار کنیم اما کلام خود را می توانیم در اختیار گیریم... تکرار بر ذهن نیمه هوشیار اثر می گذارد و آنگاه بر موقعیت تسلط می یابیم .

اسکاول شین

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور


متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین مهر


متن فال:

تبدیل افکار و خواسته‌ها به اتفاقات، سه مرحله داره:

1. خواستن: خواستن به مفهوم فکر کردن به خواسته‌ایه نه بیانِ اون. ما با فکر کردن به آرزوها یا ترسها اونها رو طلب می‌کنیم.

2. پاسخ: در این مرحله کائنات یا هستی با توجه به جهت فکر ما در صدد پاسخ بر میان و طوری شکل می‌گیرن که ما رو به سمت خواسته هدایت کنن. ما هرگز از چگونگی وقوع این پاسخ باخبر نمی‌شیم.

3. دریافت: مرحله تحقق خواسته است که در یک فاصله زمانی قابل قبول بعد از خواستن رخ میده و اولین شواهد اون ظاهر شدن شور و اشتیاق و عشق و انگیزه در فردیه که خواسته رو با خودش داره و این حس در واقع راهنما و هدایت‌کننده فرد به سمت خواسته‌اشه.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آبان


متن فال:

تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست و باور کنید، و بعد خود را آماده ی دریافت فرکانس خوبی کنید. نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست. کائنات هرچه را لازم باشد، حتی خود شما را، به حرکت درمی آورد.

وقتی درخواست و باور می کنید، خود را کنار کشیده و به کائنات اجازه می دهید کار خودش را بکند.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین آذر


متن فال:

دنیای بیرون و تک تک رویدادهای روزانه شما، نشان دهنده فرکانس درونی شما هستند. فرکانس درونی شما از طریق افراد، موقعیت ها و رخدادهایی که هر لحظه وارد زندگی تان می شوند، به هیئتی مادی درآمده و با شما حرف می زند.

زندگی هرآنچه را در درون دارید، آینه وار به خودتان باز می گرداند.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین دی


متن فال:

جمله تاکیدی را باید بارها و بارها تکرار کرد. گاه ساعت ها در یک وهله: خاموش یا به صدای بلند. آرام، اما با عزمی جزم.

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن


متن فال:

اگر در ارتعاشات تان نیاز به پول حس شود، همین طور نیاز به پول را جذب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید که در همین بی پولی، همین الان خوشحال باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید، و همین الان شاد باشید، زیرا وقتی هم که پول دارید، همین حس ها را احساس می کنید. پول خوشبختی نمی آورد؛ ولی خوشبختی پول می آورد!

فال قانون جذب ۱۴ دی ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند


متن فال:

برای رسیدن به چیزی که می خواهیم باید هفت مرحله را از سر بگذرانیم:

1- از اعماق وجودمان طالب و خواستار آن چیز باشیم. یعنی با وجودی که الآن به آن چیز نرسیده ایم ، اما شوق و کشش و علاقه شدید و تمام ناشدنی برای وصال به آن چیز در تمام وجودمان موج بزند.

2- واضح و شفاف و با جزئیات کامل و دقیقا بدانیم چه چیزی را می خواهیم. گنگ و مبهم و گیج نباشیم که همینطوری یک چیزی را از روی هوس یا چشم و هم چشمی یا تقلید کورکورانه بخواهیم. باید آن چیز را حتی اگر به آن نرسیده ایم بتوانیم مقابل چشم دلمان ببینیم. مهم تر اینکه باید در اعماق وجودمان بابت خواستن این چیز دچار مشکل عذاب وجدان نباشیم و طلب کردن این چیز با ارزش های روحی و معنوی ما ناسازگار نباشد. باید ارزش هایی که به آنها معتقد هستیم هم این چیزی که برای رسیدن به آن لحظه شماری می کنیم را تائید کنند و این گرفتن تائید از تک تک ارزش های درونی مان مساله بسیار مهمی است.

3- فقط به خواست باطنی خودمان اکتفا نکنیم و چیزی که طالبش هستیم را با زبان ساده تقاضا کنیم. یعنی وقتی مطمئن شدیم و یقین پیدا کردیم که واقعا طالب آن هستیم ، با همین زبانی که صحبت می کنیم با صدای بلند برای کاینات درخواست خودمان را دعا کنیم و به اطلاع کاینات برسانیم.

4- باور کنیم و یقین داشته باشیم که بالاخره دیر یا زود حتما و مطمئنا به چیزی که می خواهیم می رسیم. هم در سطح خودآگاه و هم در سطح ضمیر ناخودآگاه باید این باور و یقین رسیدن به مقصود و مقصد را باید جا بیاندازیم.

5- برای رسیدن به چیزی که می خواهیم کاری انجام دهیم. حتی اگر اینکار یک تلاش کوچک چند دقیقه ای در طول روز باشد. باید بتوانیم در تصور و خیال خودمان را ببینیم که به مطلوبمان رسیده ایم. به جزئیات نباشد نباید کاری داشته باشیم و به اینکه کاینات چگونه می خواهد مشکلات سرراه را بردارد و ما را به وصال برساند. بلکه برعکس باید سعی کنیم خودمان را در حال لذت بردن از چیزی که بالاخره روزی به آن خواهیم رسید ببینیم.شک نداشته باشیم که سرانجام یک روزی و در یک جایی و یک جورایی ما به خواسته آرمانی مان می رسیم وچیزی که تقاضا کرده ایم را دریافت می کنیم. خودمان را در حال داشتن آن چیز و لذت بردن از آن هر روز در تصوراتمان ببینیم و در این تصور زیبا خود را شناور سازیم.

6- سپاسگذار باشیم. همیشه باید از خدا و خالق هستی تشکر کنیم و مهم این است که این سپاس و تشکر زبانی نباشد و در اعماق قلب و دلمان هم این سپاسگذاری را باید حس کنیم. قدرتمند ترین دعایی که می بایست هر روز دلمان را بلرزاند باید همین دو کلمه "خدایا متشکرم." باشد. وقتی این کلمات را در دل خود می گردانید سعی کنید آنها را واقعا و با تمام وجود احساس کنید. جوری تشکر کنید که انگار قبلا دریافت کرده اید و غرق در شکر و سپاس از درگاه خالق کاینات هستید.

7- امیدوار و منتظر و چشم به راه باشید. خودتان را طوری آماده کنید که همیشه در حالت یک نوع انتظار زیبا و یک جور چشم انتظاری توام با ذوق و شادی فراوان باشید. راهی پیدا کنید که این انتظار توام با شوق در زندگی شما هم نشان داده شود. و شما به طور دائم و مستمر لحظه ای هم از تصور وصال و رسیدن غافل نشوید. شاید کسی چیزی که می خواهید را به شما بدهد و شاید هم شما راهی برای رساندن خودتان به چیزی که طلب می کنید پیدا کنید. مهم این است که مطمئن باشید و منتظر باشید تا لحظه وصال اتفاق بیافتد.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه