ارسال به دیگران پرینت

قرص ویتامین دی

بهترین زمان مصرف انواع قرص ویتامین دی | زمان مصرف قرص ویتامین دی صبح است یا شب؟

ویتامین دی از مهم‌ترین مکمل های بدن است و باید در زمان مخصوصی مصرف شود. بهترین زمان مصرف این ویتامین در روز است. ویتامین دی انواع مختلفی دارد و در دوزهای مختلفی تهیه شده است که مصرف آن‌ها با هم متفاوت است.

بهترین زمان مصرف انواع قرص ویتامین دی |  زمان مصرف قرص ویتامین دی صبح است یا شب؟

همه‌ی ما می‌دانیم که ویتامین‌ها و مواد معدنی چه اهمیتی برای سلامتی ما دارند. اگر هر کدام از این موارد در بدن ما کاهش پیدا کنند، با مشکلات جدی مواجه می‌شویم. ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند سرعت‌دهنده‌ها در واکنش‌های مهم و حیاتی بدن ما عمل می‌کنند. این موارد از مواد غذایی به بدن ما می رسند و یا برخی از آنها را بدن ما با توانایی‌های ویژه‌ی خود می‌سازد. یکی از این ویتامین‌ها ویتامین ‌D است. ویتامین دی از مهم‌ترین ویتامین‌های بدن است که محلول در چربی است و باید مقدار کافی از آن در بدن باشد و بیشتر از حد نیاز نشود. اما چه زمانی بهترین زمان مصرف ویتامین دی است؟

بهترین زمان مصرف قرص ویتامین دی صبح است یا شب؟

اولین سوالی که درباره مصرف ویتامین دی به ذهن ما می‌رسد،‌ این است که این ویتامین را روز مصرف کنیم یا شب؟ چه زمانی بهترین زمان برای دریافت این ویتامین است؟ حتما می‌دانید که ویتامین دی در بدن توسط نور خورشید ساخته می‌شود. سوال ساده‌ای که از شما می‌پرسیم این است که چه زمانی بیشترین نور خورشید را دریافت می‌کنید؟ بدون شک در روز! بنابراین بهترین زمان مصرف ویتامین دی در روز است.

 

 

منبع : دنیای اقتصاد
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه