ارسال به دیگران پرینت

میان وعده | میان وعده سالم

4 میان وعده سالم و گرم برای فصل زمستان | از خودت توی سرما مراقبت کن

در این مطلب، به معرفی چند میان وعده‌ی سالم و گرم برای فصل زمستان می‌پردازیم که هم لذت‌بخش هستند و هم برای سلامتی مفیدند.

4 میان وعده سالم و گرم برای فصل زمستان | از خودت توی سرما مراقبت کن

میان وعده‌های سالم و گرم برای زمستان

در این مطلب، به معرفی چند میان وعده‌ سالم و گرم برای فصل زمستان می‌پردازیم که هم لذت‌بخش هستند و هم برای سلامتی مفیدند.

ذرت بو داده

ذرت بو داده یک میان وعده‌ کم‌کالری و سرشار از فیبر است که باعث ایجاد احساس سیری و رضایت می‌شود. غلات کامل موجود در ذرت بو داده باعث آزادسازی پایدار انرژی می‌شوند و آن را به یک میان وعده‌ی ایده‌آل برای مبارزه با کرختی و بی‌حالی زمستانی تبدیل می‌کنند.

گردو

بمب انرژی مخصوص برای افراد ضعیف فقط شیرخرما! | طرز تهیه شیر خرما هندی مقوی و فوری +ویدئو

گردو یک میان وعده‌ی سالم و مفید برای قلب است که سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی ضروری است. گردو سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری‌های زمستانی تقویت می‌کند و طعم غنی و کره‌ای آن لذت غذا خوردن در فصل زمستان را تکمیل می‌کند.

نان موز

نان موز یک میان وعده‌ی خوشمزه و مغذی است که سرشار از پتاسیم، فیبر و ویتامین‌های ضروری است. بافت مرطوب و ادویه‌های معطر آن نه تنها آن را به یک میان‌وعده‌ی خوشمزه تبدیل می‌کند، بلکه حس آرامش را در روزهای سرد زمستان تداعی می‌کند.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین یک میان وعده‌ی خوشمزه و مغذی است که سرشار از ویتامین‌ها، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها است. سیب زمینی شیرین بریان شده یا چیپس پخته شده یک میان وعده‌ی ترد و گرم کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد. کربوهیدرات‌های پیچیده سیب زمینی شیرین به آزادسازی مداوم انرژی کمک می‌کنند و شما را در برابر هوای سرد محافظت می‌کنند.

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه