ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان دوبرابر شد | خبر خوش آخر هفته برای بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلان طی سه سال در بودجه پیش‌بینی شده است. در گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ رشد حقوق و مزایای کارکنان دولت و حقوق بازنشستگان به میزان ۱۸ درصد از فروضات بودجه پیشنهاد شده است که به صورت متوسط (نزولی پلکانی) جهت رعایت عدالت پیش بینی شده است.

حقوق بازنشستگان دوبرابر شد | خبر خوش آخر هفته برای بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان

افزایش حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلان طی سه سال در بودجه پیش‌بینی شده است. در گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ رشد حقوق و مزایای کارکنان دولت و حقوق بازنشستگان به میزان ۱۸ درصد از فروضات بودجه پیشنهاد شده است که به صورت متوسط (نزولی پلکانی) جهت رعایت عدالت پیش بینی شده است.

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره جزییان افزایش حقوق بازنشستگان گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تا ۹۰ درصد شاغلان طی سه سال در بودجه پیش‌بینی شده است. در گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ رشد حقوق و مزایای کارکنان دولت و حقوق بازنشستگان به میزان ۱۸ درصد از فروضات بودجه پیشنهاد شده است که به صورت متوسط (نزولی پلکانی) جهت رعایت عدالت پیش بینی شده است.

تغییر نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی

او گفت: دولت در لایحه درخصوص پیش بینی درآمد براساس اصول پایه درآمدی سنوات قبل و منطبق با فروضات متداول بودجه نویسی و با رعایت سیاست های برنامه هفتم توسعه ارقام قابل وصولی را پیش بینی کرده است که از پایداری بیشتری برخوردار است.

بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به مبلغ ۶/۴۷۹ هزار میلیارد تومان شامل منابع عمومی به مبلغ ۲/۷۳۷ هزار میلیارد تومان و بودجه شرکتهای دولتی به مبلغ ۳/۷۴۲ هزار میلیارد تومان می باشد که در اصلاحیه، سقف ماده واحده  تغییر ننموده است.

 شرط دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با توجه به تدبیر همه جانبه امسال برای کاهش و کنترل نرخ تورم، اصرار رئیس‌جمهور این است که در سال آینده حتما نباید در خلاف این جهت حرکتی کنیم که منجر به احیای موج‌های تورمی شود. در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت مصوب شد در مقابل افزایش یک درصد مالیات بر ارزش افزوده با میزان افزایش مستمری بازنشستگان دولت موافقت کرد.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      سوال اینست : آیاافزایش حقوق بازنشستگان باعث سالی 4یا5بار افزایش تورم در زمینه مایحتاج و مسکن و . . . میشه ؟ یامواردی مانند : ماجرای چای دبش و دیگر ماجراها ؟؟؟؟؟

    • احمد.ی ارسالی در

      آهای مردم خبر.حقوق بازنشسته ها میخواهدزیادشود. ولی اگر راست بگویند.ولی تورم بیصدا بالای همه را درآورده حقیقی.

    • پروانه ظهرابی ارسالی در

      چه بنویسم که بدبخت بیچاره بازار درد مکافات

    • ناشناس ارسالی در

      توراخدا به داد من بیچاره هم برسین با یکم مستمری ماهی دوملیونشو شصدش هم نمیدن ی دست محکمی رفته تو جیب من مهر ماه دومین شصدش ندادن آذر ماه هم که اینجور شد من باسه تا دختر واجاره خونه ماهی چار نیم چکار کنم شب یلدا نتونسم حتی ی ذره میوه هم بگیرم این چه وضعش شب یلدا بجای کمک کردن جیب منو میزنن

    • بازنشسته کارگری ارسالی در

      چرادرهمه تصمیمات بازنشستگان تامین اجتماعی رادرنظرنمیگیرید ولی برای قرض گرفتن وپس ندادن
      بدهی به تامین اجتماعی درصف اول هستین تبعیض تاکی،؟

    • فریاد از بی عدالتی ارسالی در

      معنی صحبت سخنگوی اقتصادی دولت اینه که اگه مجلس با افزایش 1%ارزش افزوده موافقت نمی‌کرد، به بازنشستگان اضافه حقوق نمی‌داد. یا اینکه منظورش همون 20%اضافه حقوقه، معلوم نیست چی میگن.

    • بدون زننشسته ارسالی در

      بخدا بازنشستگان بیچاره ترین ها در ایران هستند ازمن به شما وصیت ما که نکردیم وتا میتوانید شاغلان راه اختلاس حلال را یاد بگیرند ودر بازنشستگی حسرت یک بسته چای ۱۰۰گرمی مردوزن نباشند .دبش باشید ودبش عمل کنید .ودبش بخورید ودبش نگران آینده نمانید ..ایام بکام روزگارتان دبش

    • ناشناس ارسالی در

      چه دنیای ظالمی

    • ناشناس ارسالی در

      هعی زندگی

    • ناشناس ارسالی در

      نایس

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه